Tuneboy wel 
uhh.. welke dan na I will growl?wrote:Tuneboy wel
ja oke! zijn remix van A feeling is niet verkeerd
uhh.. welke dan na I will growl?wrote:Tuneboy wel
Re-Generate It/Ombrello Maledetto/Hear This/Eins Zwei Telefunken?wrote:uhh.. welke dan na I will growl?wrote:Tuneboy wel
Ombretto en 12Telefunken zijn echt de slechtste tracks die de afgelopen jaren zijn gereleased. Hear This is wel leuk en Re-Generate it is overplayed.wrote:Re-Generate It/Ombrello Maledetto/Hear This/Eins Zwei Telefunken?wrote:uhh.. welke dan na I will growl?wrote:Tuneboy wel
Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.wrote:Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen.
Nee, alleen te bestellen via Recess en nog wat sites geloof ik.wrote:Is deze nou trouwens ergens in een cd-winkel te koop? Dan loop ik er morgen ff binnen.
Ze zijn al bezig met een tweede nummer (is trouwens al klaar), dus deze samenwerking zal binnenkort uitgebracht worden.wrote:Waarom staat deze plaat er eigenlijk niet op?![]()
View on YouTube
View on YouTube
Iemand enig idee wat hier mee gaat gebeuren? Want dit is ook echt een bommetje!
Oke nice, straks es bestellen dan.wrote:Nee, alleen te bestellen via Recess en nog wat sites geloof ik.wrote:Is deze nou trouwens ergens in een cd-winkel te koop? Dan loop ik er morgen ff binnen.
Dat is dan niet digitaal!
Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.wrote:Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.wrote:Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen.
als hij Theracords, SPoontech en Early kicks niet hard vind dan moet iemand toch maar betere boksen gaan kopen..wrote:Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.wrote:Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.wrote:Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen.
Waarom sla je mijn argument af met de veels te makkelijke opmerking: 'het hoeft niet altijd het hardste van het hardste te zijn'? Je weet donders goed dat ik het daar volledig mee eens ben en het nummer dus niet slecht vind omdat het soft is, dus dat is makkelijk proberen te scoren. Verder vind ik de meeste theracords kicks wel hard, als je daarmee bijvoorbeeld kicks als die van CO2 bedoelt. Maar die diepe korte plofkicks zijn idd in mijn optiek niet hard. Een strakke reverse bass vind ik over het algemeen wel hard. Maar als je denkt dat de kick op 50 seconden bij ombrello hard is. Sorry maar dat kan ik gewoon niet begrijpen. Heb m op qbase gehoord in de hangar en... Tsja het is gewoon niks. Het is verre van hard en ook niet energiek. De opbouw is energiek maar zodra de kick erin komt verdampt alle energie omdat je verwacht omvergeblazen te worden maar dat gebeurt dus niet.wrote:Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.wrote:Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.wrote:Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen.
Je kan zeggen wat je wil maar die kick in Ombrello is echt verkeerd gemixt hoor. De hele inhoud mist. Zonde, want hij hint wel naar een hele volle lekkere filtered kick, waar ik erg van hou.wrote:Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.wrote:Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.wrote:Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen.
True. En ik zet 'm weer opwrote:Nah, jasper kan hier wel om lachenwrote:Lyst houdt je nu eens in met je Troll opmerkingenwrote: Eens een BH fanboi altijd een BH fanboi