deze wil ik wel hebben 
hoop dat de rest ook zo vet is
2 oudere tracks? Een edit?wrote:Geweldig!! Maar ze hebben dus maar 8 nieuwe nummers gemaakt, 1 edit, 2 oudere tracks en een remix van Amazed. Dat valt me toch wel en beetje tegen, maar mischien waren mijn verwachtingen te hoog.
De volgende teaserbevat:
Scared, First Match 2011, Good Times ft Kutski, The 8th Note, Utawanka
The Eighth Note, Countdown en Good Times springen er bij mij toch wel uit. Maar met de previews hoor je maar 30 seconden van de volle 5 minuten! Dus alles kan nog gebeuren:D
en First Match 2011wrote:CountdownDe rest behalve DDD heb ik nog nooit gehoord.
Scared en Dial T For TNT stonden al op het youtubekanaal van Technoboy en Tuneboy sinds 2010.wrote:2 oudere tracks? Een edit?wrote:Geweldig!! Maar ze hebben dus maar 8 nieuwe nummers gemaakt, 1 edit, 2 oudere tracks en een remix van Amazed. Dat valt me toch wel en beetje tegen, maar mischien waren mijn verwachtingen te hoog.
De volgende teaserbevat:
The Eighth Note, Countdown en Good Times springen er bij mij toch wel uit. Maar met de previews hoor je maar 30 seconden van de volle 5 minuten! Dus alles kan nog gebeuren:D
Dial T is nog niet uitgekomen? En dan nog is deze versie anders. Ik weet niet op welk ander oud nummer je doelt? En remix is een beter woord dan edit waarschijnlijk. Al met al was er maar 1 plaat in HQ te beluisteren voordat de previews kwamen. Dus ik snap je probleem niet helemaal?
zo vaak zijn ze niet gedraaid, dat jij ze luistert via youtube is je eigen probleem. Dit is juist wat je van een album kan verwachten, just sayin'...wrote:Scared en Dial T For TNT stonden al op het youtubekanaal van Technoboy en Tuneboy sinds 2010.wrote:2 oudere tracks? Een edit?wrote:Geweldig!! Maar ze hebben dus maar 8 nieuwe nummers gemaakt, 1 edit, 2 oudere tracks en een remix van Amazed. Dat valt me toch wel en beetje tegen, maar mischien waren mijn verwachtingen te hoog.
De volgende teaserbevat:
Dial T is nog niet uitgekomen? En dan nog is deze versie anders. Ik weet niet op welk ander oud nummer je doelt? En remix is een beter woord dan edit waarschijnlijk. Al met al was er maar 1 plaat in HQ te beluisteren voordat de previews kwamen. Dus ik snap je probleem niet helemaal?
DDD 2-013 is een edit/remix inderdaad.
Just sayin'...
wrote:Yes dit wordt een aanschafertje
wrote:wrote:Yes dit wordt een aanschafertje
wrote:wrote:wrote:Yes dit wordt een aanschafertje
Ik geloof alleen digitaal!! Weet ik niet zeker hoor!wrote:Ben benieuwd of dit ook een fysiek album wordt of digital only.
Zo vaak niet gedraaid?wrote: zo vaak zijn ze niet gedraaid, dat jij ze luistert via youtube is je eigen probleem. Dit is juist wat je van een album kan verwachten, just sayin'...