Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Cover: Titan - Remember Me / Haunted / Midnight Freaks
HS EP 3 tracks

Titan - Remember Me / Haunted / Midnight Freaks (FUSION105)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION105
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Vette release :D Er komt de laatste tijd alleen maar kwaliteit uit bij Fusion. Midnight Freaks is zonder twijfel de beste plaat, zit een heerlijke sfeer in. En de kicks klinken prima als je het mij vraagt. Remember Me is ook een lekkere plaat, hier ben ik minder te spreken over de kicks maar alsnog een lekkere track. Haunted doet me vrij weinig.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Alleen de kick mag van mij wel wat lomper en strakker, al ga ik hem (hoop ik/denk ik) zaterdag voor het eerst live horen, kan daarna pas echt oordelen. Verder kan ik gewoon niets anders zeggen dan: Holy fuck, wat een sfeer, wat een screeches, wat een originaliteit, wat een vocals, wat een gevoel in de climax, wat een track! Geweldig, simpelweg de beste van deze release! :worship:

Maar iets betere kicks hadden hem helemaal afgemaakt, als nog wel een kanshebber voor de titel van track van het jaar. :worship:
A
Ik hoor melodieën van Het Spookslot in de Efteling :P
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Almighty wrote:Ik hoor melodieën van Het Spookslot in de Efteling :P
Ik wist dat ik ze kende (van de befteling), maar waarvan ook alweer? :P
A
View on YouTube
daarvan ;)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Midnight Freaks :$
De kick vind ik nog meevallen hoor, zeker niet slecht :D

:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Midnight Freaks, gewoon een geniale plaat! Was d'r ook heel enthousiast over. Wel erg jammer van die kicks in de climax, dat mag idd wel veranderd worden naar zo'n Nightmare kick! Haunted blijft gewoon geweldig, heerlijke duistere track! Remember Me is wel heel simpel, maar gaat live wel heel lekker :D !

Kort gezegd, geweldige release! Zou zomaar beste release van 't jaar KUNNEN gaan worden :) !
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Midnight freaks is geniaal stukje muziek :loving:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Metersdik kippenvel bij de climax van Midnight Freaks. Die screeches zijn meesterlijk.
Maar die kicks... ik hoop dat dit live hard gaat want hier thuis klinkt het 3 keer nergens naar :cry:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Man man man, wat een release is dit :worship:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Voor mij steekt Haunted er toch wel ruim boven uit deze release, blij dat hij eindelijk gaat uitkomen nu. :D Het sfeertje in Midnight Freaks is echt super gedaan, echt een aparte track, kan er wel van genieten! Jammer genoeg heb ik Remember Me nog nooit (bewust) live gehoord, thuis vind ik de kicks wel erg meevallen, maar volgens mij is het live een heel ander verhaal met Remember Me.

Zeker een vette release dit, maar om nou te zeggen dat dit meteen een grote kans hebber is voor de beste release van het jaar; Nee, dat gevoel heerst hier niet echt.
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
wejoo die 3e dikke pik in mn broek xD
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Metersdik kippenvel bij de climax van Midnight Freaks. Die screeches zijn meesterlijk.
Maar die kicks... ik hoop dat dit live hard gaat want hier thuis klinkt het 3 keer nergens naar :cry:
Op Ground Zero viel me vies tegen :(
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
:drool: :drool: midnight freaks!! heerlijke climax!!
D
ik weet niet wat iedereen zeikt over MF die kicks enzo maar die kick, synth alles van die track is beest :worship: :worship:
Hardtraxxer
112 posts member since 2011
MF :thumbsup: verfrissend!
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Midnight Freaks klinkt wel grappig, vette opbouw zit daar in :)

Remember Me is ook wel leuk, beter dan zn vorige release, Nightmare enz daar vond ik echt nix aan :sick:
Haunted is weer typisch een b-front plaatje (standaard style van hem > saai), had er wel meer van verwacht
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Rik wrote:
dawasiknie wrote:Metersdik kippenvel bij de climax van Midnight Freaks. Die screeches zijn meesterlijk.
Op Ground Zero viel me vies tegen :(
Het was idd totaal niet overtuigend.
Hardtraxxer
108 posts member since 2010
last seen Sep 2012
En weer die artwork :loving:
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Pithune wrote:Midnight Freaks klinkt wel grappig, vette opbouw zit daar in :)

Remember Me is ook wel leuk, beter dan zn vorige release, Nightmare enz daar vond ik echt nix aan :sick:
Haunted is weer typisch een b-front plaatje (standaard style van hem > saai), had er wel meer van verwacht
Ik snap 1 ding niet iedereen zit te zeiken dat haunted net zo goed een solo kon zijn,terwijl het Titan ze ep is,wie doet er dan iets fout?
Aangezien Titan er ook aan gewerkt heeft maar,blijkbaar is dat niet terug te horen aangezien iedereen het over b-front heeft,dan doet b-front echt niks fout.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik weet überhaupt niet of Titan zelf kan produceren, maar wie zegt dat B-Front iets fout doet...
Zeggen alleen dat het typische B-Front plaat is en net zo goed solo had kunnen zijn.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Delcone wrote:

Ik snap 1 ding niet iedereen zit te zeiken dat haunted net zo goed een solo kon zijn,terwijl het Titan ze ep is,wie doet er dan iets fout?
Aangezien Titan er ook aan gewerkt heeft maar,blijkbaar is dat niet terug te horen aangezien iedereen het over b-front heeft,dan doet b-front echt niks fout.
als dit Titan z'n EP moet zijn, dan moet er ook Titan z'n style erin terug te vinden zijn. 't overgrote deel is meer B-Front style in deze collab
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Midnightfreaks heerlijk nummer! :bomb:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
bijna alle Fusion releases in 2011 zijn gewoon echt goed!
Titan ga zo door :thumbsup:
D
Pithune wrote:
Delcone wrote:

als dit Titan z'n EP moet zijn, dan moet er ook Titan z'n style erin terug te vinden zijn. 't overgrote deel is meer B-Front style in deze collab
niet mee eens met Pithune.. de kicks in Haunted vind ik niet echt B-front.. en ik hoor duidelijk elementen van Titan erin.. dus er is niks te klagen
OT: morgen :worship: