Jezus wat is die midintro van Midnight Freaks dik! Alleen jammer van die climax, beetje weer hetzelfde trucje.
Erg lekkere plaatwrote:View on YouTube
Geniaal stukje muziek.
Erg lekkere plaatwrote:View on YouTube
Geniaal stukje muziek.
Dat is hetzelfde als zeggen dat Pele niet het voorbeeld mag zijn voor jonge voetballers, alleen omdat hij tegenwoordig niet meer schittertwrote:Oh gaat er niet om dat je B-Front (kicks) niets vind, maar ik wou je er alleen even opwijzen dat je (helaas) een outdated beeld hebt van Beholderwrote:Ik mag toch een voorbeeld nemen aan iemand die een paar jaar geleden nog schitterde op dit gebied...
Zoals een jochie in het C1 van de lokale voetbalclub toch mag opkijken tegen de balkunsten van Ronaldinho...
Is het nou zo lastig te accepteren voor jullie dat ik een raw hardstyle fan ben die geen B-Front geiler is?
Live with it
wrote:Ik vind de kick in de climax juist wel vet! Verder ook echt een epische track, en nee niet alleen omdat het hard is. Zit echt een vette sfeer in het hele nummer met die kermis geluidjes en zo.voor Titan en Jack of Sound!
Als jij de Nightmare kick onder Midnight Freaks krijgt ben je mijn eeuwige held.wrote:Midnight Freaks, fucking lekker. Allen die kick mocht inderdaad wel niveau nightmare wezen, maarja editje.
Dat dus, best wel een afknapper eigenlijk..wrote:Vind Midnight Freaks ook behoorlijk tegenvallen nu ik hem thuis hoor. Die mid is leuk gedaan, lekker origineel. De screeches in de climax zijn ook vet maar de kicks verpesten het voor mij, zit veel te weinig kracht achter.
Dat idd, ik neig zelfs naar slecht maar dat is te overdrevenwrote:Vind MF ook wat tegen vallen. Kicks nog niet eens zo, maar voor mijn gevoel is het toch net niet. Misschien dat dat veranderd als ik hem live hoor