Hij is ook niet zo goed als Under Attack hahawrote:Goed is die wel, maar de track die jij beschrijft is Under Attack, en niet Shadewrote:Zonder ENIGE twijfel release van het jaar, The Shade is echt een pareltjeIk durf zelfs te zeggen één van de vetse platen die ik ooit gehoord heb, krijg elke keer weer kippenvel als ik hem luister.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- ShadeYouTube
- ShineYouTube
Heerlijke release. Shine is gewoon lekker en Shade is gruwelijk vet.
Heerlijke release
. 2 hele dikke tracks, staat bij mij op dezelfde hoogte als Music To Us/Pattern 2
. Shade heeft echt heerlijke beuk kicks en screeches en Shine heeft een heerlijke meeslepende melodie en lekkere kicks
.
Shade is echt een beest van een plaat, duister, hard en gevoel.
shadewrote:wrote:Alle 2 vet, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar shine
Ja, twee woorden
"Super Release"
Heerlijke kicks trouwens
"Super Release"
Heerlijke kicks trouwens
-
D
The Shade is echt een masterlijke plaat alleen die pitch is me iets teveel van het goeie!
The Shine is een heerlijke plaat en die melo is erg relax
Dat.wrote:Vind Shine te veel op Unbroken lijken, en daarbij ook nog eens een slechte rip-off. Shade is aardig, maar ik vind de kicks niet goed genoeg. Met betere kicks was het een vette plaat geweest.
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
The Shade klinkt wel ok, maar wat een gerommel met die synths op de achtergrond in de climax.. erg jammer. Vond hem ook niet zo goed klinken op Ground Zero.
The Shine - eerst trok deze me totaal niet, maar nu kan ik hem erg waarderen. Wat een gevoel zit er in deze track.
Komt voornamelijk door die fijne R3bels kicks dat ik hem waardeer, anders vond ik hem waarschijnlijk niks. Had precies hetzelfde met Music To Us.
The Shine - eerst trok deze me totaal niet, maar nu kan ik hem erg waarderen. Wat een gevoel zit er in deze track.
Komt voornamelijk door die fijne R3bels kicks dat ik hem waardeer, anders vond ik hem waarschijnlijk niks. Had precies hetzelfde met Music To Us.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
The Shade: is wel een klapper maar op 1 of andere manier pakt hij mij niet egt
The Shine: is wel lekker maar niet egt iets waar ik naar uit kijk.
The Shine: is wel lekker maar niet egt iets waar ik naar uit kijk.
Idd jammer dat ie pitcht. Ik vind de kick in Shade echt heerlijk, net als de reversed in Shinewrote:The Shade is echt een masterlijke plaat alleen die pitch is me iets teveel van het goeie!
Heerlijke release
Ohhh, is dat deze track
Shade is geniaal, maar weer zonde vd kicks
Shade is geniaal, maar weer zonde vd kicks
Shade
Shine
Zeer goede release, laat ze maar snel draaien op de euphoria stage van decibel.
Shine
Zeer goede release, laat ze maar snel draaien op de euphoria stage van decibel.
Shade gister wel 4x voorbij horen komen bij Last World en ik moet zeggen het is toch wel echt een
van een plaat.
The Sine nog niet live gehoord, maar dat zal niet zo lang meer duren denk ik
Werd anders ook gedraaid op Last World. Beide tracks klapten er egt lekker op livewrote:Shade gister wel 4x voorbij horen komen bij Last World en ik moet zeggen het is toch wel echt eenvan een plaat.
Shade was gister echt onluisterbaar op Wish door die kicks. Gelukkig klinkt die thuis wel heel vet.
The Shade knalde er gistere los op
The Shine is echt een gevoelsplaatje
The Shine is echt een gevoelsplaatje
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
dus deze komt ergens in 2011 uit 
Kan niet kiezen welke ik nou beter vind, ze zijn beide zo verschrikkelijk goed 
Gisteren The Shade gehoord op WiSH. Ik kan alleen maar concluderen dat hij echt heel erg vet is!
wrote:Gisteren The Shade gehoord op WiSH. Ik kan alleen maar concluderen dat hij echt heel erg vet is!
-
D
vind dit één van de minste R3bels platen.. krijg nu vat reacties hierop maar die overdreven pitchkicks in Shade vind ik echt lelijk gewoon!
past totaal niet bij de melo en vindt ze ook niet echt hard niet dat het uitmaakt maar ben wel meer gewend van R3bels.. beetje jammer dit!
past totaal niet bij de melo en vindt ze ook niet echt hard niet dat het uitmaakt maar ben wel meer gewend van R3bels.. beetje jammer dit!
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Ik mis bij Shine die dikke kick die bij Music to us eronder zat voor de rest hele vette gevoelige plaat!
En Shine ook lekker, vind alleen de pitch kicks iets minder maar live zal het wel goddelijk zijn