Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

The R3bels - Shade/Shine (ITAL016)

Label
Italian Hardstyle
Catalogue number
ITAL016
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
:love: :worship:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
De sounds en de sfeer in Shade is echt geweldig, had alleen de lompe R3bels kick moeten hebben, al stoor ik me niet echt aan de pitch kicks. Shine is mooi zomers, maar niet meer dan dat. :)
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Alleen de mid van Shade vind ik vet, die screeches gaan live echt lekker :). Climax wordt verpest door die pitchende kicks vind ik.
T
Hardtraxxer
124 posts member since 2010
last seen Apr 2014
the r3bels zijn echt goed bezig weeral 2 geweldige schijven deze :woot:
T
6 posts member since 2011
last seen Apr 2013
Ja te gek weer, klinkt top!
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
zal nog even duren eer deze pas uit gaat komen.
gelukkig dat ik ze al heb :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wat een top release! Dit bewijst eens te meer dat The R3bels gevarieerd kunnen produceren, erg harde maar ook euforische nummers :) The Shade is op het moment zonder twijfel mijn lievelingsnummer, wat een geweldige plaat zeg :woot: The Shine is ook vet, lekkere intro & een lekkere melodie.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Mr Lellebel wrote:Wat een top release! Dit bewijst eens te meer dat The R3bels gevarieerd kunnen produceren, erg harde maar ook euforische nummers :) The Shade is op het moment zonder twijfel mijn lievelingsnummer, wat een geweldige plaat zeg :woot: The Shine is ook vet, lekkere intro & een lekkere melodie.
Bij Defqon klonk die ook vet he?!?
Image
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Image
Niet lief :cry:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Vereweg de beste producers van het moment vind ik. Zowel technisch als creatief. Wat een bazen releases
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Taxi wrote:Vereweg de beste producers van het moment vind ik. Zowel technisch als creatief. Wat een bazen releases
Ik vind The R3bels technisch niet erg sterk. Vooral de kicks schieten een hoop tekort. Zijn erg hol en missen het soort laag waar alles lekker van gaat trillen. Komen gewoon niet helemaal lekker over op een feest imo
S
Lekker typisch the R3bels, en dan vooral the Shade. Kei lekker intro maar matige climax.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
PNXRMX wrote:
Taxi wrote:Vereweg de beste producers van het moment vind ik. Zowel technisch als creatief. Wat een bazen releases
Ik vind The R3bels technisch niet erg sterk. Vooral de kicks schieten een hoop tekort. Zijn erg hol en missen het soort laag waar alles lekker van gaat trillen. Komen gewoon niet helemaal lekker over op een feest imo
Mee eens wat betreft het laag in hun kicks. Pattern II bijv. is geen slechte plaat live maar die kicks zijn bijv. niet zo verwoestend als die van Magic of Under Attack.

Maar verder vind ik ze technisch heel erg sterk. Hun producties klinken stuk voor stuk scherp, vol en sfeervol. En ik ken maar weinig mainstream-producers die zo divers produceren als The R3bels (en Maxter).

Geweldige release! The Shine is echt een heerlijk zweverig nummer, The Shade klinkt ook bruut, wel zonde van die boingboing-kicks.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Tering! Wat is Shine vet zeg! :love: :drool:.
Shade mag er ook wezen :thumbsup: :bomb:.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
PNXRMX wrote:
Ook qua creativiteit valt dit best tegen (doel ik op the shine) als je kijkt hoe erg deze op NC - Unbroken lijkt...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Zonder ENIGE twijfel release van het jaar, The Shade is echt een pareltje :loving: Ik durf zelfs te zeggen één van de vetse platen die ik ooit gehoord heb, krijg elke keer weer kippenvel als ik hem luister.
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Niet echt wat ik had verwacht en idd die "lompe kicks" waren wel weer vet geweest, neemt niet weg dit is een dikke release die zeker de moeite waard is.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Shade :loving: Jezus wat een plaat. Iedereen maar zeiken over die kicks... Ik heb er echt niks op te klagen, zijn heerlijk. Vind zelfs de pitch kicks in de climax lekker. Verder is de sfeer ook echt geweldig in die track. Shine ook een prima plaatje!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
AAAAAH tering die 2e climax van The Shade :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
:love:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Shine vind ik ook een erg lekker plaatje, maar mist toch een beetje de kracht in de climax.
Shade heeft weer een iets te groffe kick.

Prima plaatjes voor tussendoor in een set!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Pommer wrote:Zonder ENIGE twijfel release van het jaar, The Shade is echt een pareltje :loving: Ik durf zelfs te zeggen één van de vetse platen die ik ooit gehoord heb, krijg elke keer weer kippenvel als ik hem luister.
Goed is die wel, maar de track die jij beschrijft is Under Attack, en niet Shade :P
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
G1LL wrote:
Pommer wrote:Zonder ENIGE twijfel release van het jaar, The Shade is echt een pareltje :loving: Ik durf zelfs te zeggen één van de vetse platen die ik ooit gehoord heb, krijg elke keer weer kippenvel als ik hem luister.
Goed is die wel, maar de track die jij beschrijft is Under Attack, en niet Shade :P
Iets met mening, feit en trollface. xd
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Joh..
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
the shade :love:

een van de beste tracks op het moment ^^