Pattern 2 spreekt me meer aan dat Music to us. The rebels maken wel een opmars lijkt het wel.
Edit: oke dat ook weer niet
Helemaal mee eens, maar dat die intro van Music To Us lekker is mag ook gezegd worden!wrote:Pattern 2 is wel een lekkere track, maar kan toch niet tippen aan pattern 1. Music to us ben ik niet van gecharmeerd.
hahawrote: enkel zouden richten op het produceren van nummers als Pattern 1, 2, Bionicle etc. dan schijten die jongens op alle raw-hardstyle helden bij elkaar.
B-Front, Crypsis en Chain Reaction draaien wel eens wat shit van hunwrote:Neig eerder naar Music To Us, geniale track die in veel facetten klopt.
Pattern 2 is wel een aardige, maar buiten de harde kicks om vind ik het niet heel speciaal.
Overall toch weer een dikke release. Onbegrijpelijk dat eigenlijk bijna alle R3bels tracks niet door andere artiesten opgepikt worden.
De enige 2 keer dat ik wat van ze heb gehoord is inderdaad Crypsis op The Qontinent en Decibel (Pattern 1). Maar het steekt keer op keer goed in elkaar en is volgens mij ook aardig mengbaar met andere geluiden die producers aanhouden. Na Keep The Rhythm en Choir is er eigenlijk weinig mee gedaan door anderen. Erg jammer.wrote:B-Front, Crypsis en Chain Reaction draaien wel eens wat shit van hunwrote:Neig eerder naar Music To Us, geniale track die in veel facetten klopt.
Pattern 2 is wel een aardige, maar buiten de harde kicks om vind ik het niet heel speciaal.
Overall toch weer een dikke release. Onbegrijpelijk dat eigenlijk bijna alle R3bels tracks niet door andere artiesten opgepikt worden.
Zatox heeft de afgelopen sets op feesten 0 (!) tracks van The R3bels gedraaid.wrote:En Zatox natuurlijk! Crypsis draait ook vaak R3bels-tracks inderdaad!
Tanz Elektrik Remix toch wel?wrote:Zatox heeft de afgelopen sets op feesten 0 (!) tracks van The R3bels gedraaid.wrote:En Zatox natuurlijk! Crypsis draait ook vaak R3bels-tracks inderdaad!
Ja oke maar doelde meer op gewone solotracks van The R3bels.wrote: Tanz Elektrik Remix toch wel?