Nu maak je toch wel een zware vergelijking!wrote: Break van Under Attack duurt net zo lang en daar maakt ook niemand een probleem van40 seconden is niet zo heel lang, als de rest van de track maar doorknalt.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
The R3bels - Music To Us/Pattern 2 (ITAL012)
- Label
- Italian Hardstyle
- Catalogue number
- ITAL012
- Music To UsYouTube
- Pattern 2YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Het is echt geen lange break hoor. En hij is nog heel vet ook vind ik zelf. Die zachte stemmen op de achtergrond en de piano geluiden klinken ook dik, je verwacht niet echt dat er zo'n raggende climax komt. Heerlijk! 
Last edited by Nando on 28 Mar 2011 17:36, edited 1 time in total.
-
M
Erg dikke release, beide lekkere nummers!
Zat hier al op te wachten, heel vette release! 
+1, altijd dat gezeik over breaks begint me toch m'n strot uit te komen! Klinkt prima zowrote:Het is echt geen lange break hoor. En hij is nog heel vet ook vind ik zelf. Die zachte stemmen op de achtergrond en de piano geluiden klinken ook dik, je verwacht niet echt dat er zo'n raggende climax komt. Heerlijk!
wrote:Het is echt geen lange break hoor. En hij is nog heel vet ook vind ik zelf. Die zachte stemmen op de achtergrond en de piano geluiden klinken ook dik, je verwacht niet echt dat er zo'n raggende climax komt. Heerlijk!
kvin die break juist superdik
beide platen doen het goed voor mij
Ehm nee? Wat zijn nou in godsnaam 40 seconden?wrote:Pattern 2: Break van 40s en niemand die daar een probleem van maakt??De rest is dik!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
The R3bels
.
2 lekkere platen!
.
2 lekkere platen!
wrote:The R3bels.
2 lekkere platen!.
Music To Us
Heerlijke plaat
Weet nog niet wat ik van Pattern 2 moet vinden
nog maar even een paar keer luisteren
Heerlijke plaat
Weet nog niet wat ik van Pattern 2 moet vinden
Music To Us, lekker rustig plaatje. Mooie melodie ook
Pattern 2 is lekker raggen. Die kick heb ik al eens gehoord in een Kodex plaatje dacht ik.
Pattern 2 is lekker raggen. Die kick heb ik al eens gehoord in een Kodex plaatje dacht ik.
Pattern 2 is heerlijk raggen
Music to us is mijn favoriet van deze twee, heerlijke melodie met veel gevoel
Music to us is mijn favoriet van deze twee, heerlijke melodie met veel gevoel
Music To Us wil ik al een hele tijd hebben!
Pattern 2 is ook wel leuk!
Weer zo'n fijne release op ITAL.
ITAL gaat echt lekker met hun releases
deze ook weer heerlijk en dan vooral Pattern 2 en van Music To Us vooral die intro.
deze ook weer heerlijk en dan vooral Pattern 2 en van Music To Us vooral die intro.
Dit!wrote:Music To Us wil ik al een hele tijd hebben!
idd! B-Front beukte 'm op Hard Nature gruwelijk hard doorwrote:Pattern 2 gaat live zo ontiegelijk HARD!
Klopt, die had ik toen aangemaakt.wrote:Is al een topic over deze release, en die is gesloten omdat er geen duidelijke informatie was.
Volgens mij kan deze dus ook dicht aangezien er volgens mij weinig veranderd is![]()
The R3bels - Pattern 2 / Music To Us (ITAL012) (page 3)
Die in- en outro van music to us gaan echt heerlijk live, pattern 2 ook trouwens
.
Roty materiaal. Met name Pattern 2. Allejezus, dat moet toch wel 1 van de hardste nummers zijn die ik ken! 
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
de kicks van deze 2 heren vind ik gewoon zo heerlijk!
Toprelease weer!
hoop toch dat ze meer boekingen gaan krijgen
Toprelease weer!
hoop toch dat ze meer boekingen gaan krijgen
music to us lekkere intro voor de rest niet veel bijzonders
Pattern 2 gruwelijk hard!
Pattern 2 gruwelijk hard!