Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 26 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 17 tracks

The Pitcher - Smack (FUSIONCD-003-2)

Label
FUSION CD
Listen onJuno
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Nazale wrote:
focking gehandicapt
:woot:
Le vocabulaire extraordinaire! :innocent:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind hem in tracks juist altijd wel een heerlijke MC (itt Villain die zowat ieder nummer verneukt met z'n stem).
Op feesten vind ik hem geen ruk toevoegen.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Ik vind hem in tracks juist altijd wel een heerlijke MC (itt Villain die zowat ieder nummer verneukt met z'n stem).
Op feesten vind ik hem geen ruk toevoegen.
Op feesten vind ik hem juist fijn, Ruffian en Villain weten maar niet wanneer ze hun kop moeten houden. Dat hij weinig zinnigs zegt, maakt me dan niet veel uit, maar hij houdt wel op de juiste momenten z'n kop dicht.

Beste MC is en blijft Da Syndrome though...
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ik vind ruffian de beste mc, sfeervolle stem en zowel in het Nederlands als Engels erg sterk. Daarnaast zegt hij niet elke keer hetzelfde. Die dv8 heeft echt maar 7 zinnetjes, villain al iets meer. Da sydrome is ook wel een vette gast maar die probeerde vorige week op try before you die om just as easy remix mee te zingen en maakte toen een fout in de tekst. Sorry maar als je die nu nog niet kent dan ben je ook echt fokking gehandicapt. Maa dv8 is echt het toppunt van amateurisme wat mij betreft.

Edit: de allerbeste mc blijft natuurlijk Marcel van deepack maar die mc't helaas alleen bij zijn eigen sets. Maar dat is wel koning van de mic numero UNO!
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Gangsterdwerg wrote:de allerbeste mc blijft natuurlijk Marcel van deepack maar die mc't helaas alleen bij zijn eigen sets. Maar dat is wel koning van de mic numero UNO!
:worship:
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
Envious wrote:
Gangsterdwerg wrote:de allerbeste mc blijft natuurlijk Marcel van deepack maar die mc't helaas alleen bij zijn eigen sets. Maar dat is wel koning van de mic numero UNO!
:worship:
hehe ja daar zeg je wat :thumbsup: heb je idd gelijk in.. hij mag ook wel mc erbij worden.. en dan lekker op qlimax beginne :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
doe mij da syndrome maar, die gast is een act op zichzelf xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ontopic aub.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
ik kan niet wachten op dit album :worship: ....al iets bekent over de datum>??
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Fuck Hardstyle, wat een kut naam voor een nummer. Alleen al daarom zal ik hem niet draaien. Je produced hardstyle en is je passie enz. en dan noem je je nummer fuck hardstyle. Wat dom. :/
N
Dat is dan weer jankgedrag van je. Bahbah wat dom..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Edwinn wrote:Fuck Hardstyle, wat een kut naam voor een nummer. Alleen al daarom zal ik hem niet draaien. Je produced hardstyle en is je passie enz. en dan noem je je nummer fuck hardstyle. Wat dom. :/
Als je luistert naar de tekst en dan probeert te bedenken wat hij ermee wil zeggen.. Let met name op de ruimte tussen de twee woorden zelf..
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
View on YouTube

vetste nummer van het album van wat ik me kan herinneren :cool:
Hardtraxxer
164 posts member since 2010
last seen Apr 2013
ik wil m nuuuu!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :(
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik hoor niks, alleen ruis, af en toe een deuntje :oh:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Khadber wrote:
Edwinn wrote:Fuck Hardstyle, wat een kut naam voor een nummer. Alleen al daarom zal ik hem niet draaien. Je produced hardstyle en is je passie enz. en dan noem je je nummer fuck hardstyle. Wat dom. :/
Als je luistert naar de tekst en dan probeert te bedenken wat hij ermee wil zeggen.. Let met name op de ruimte tussen de twee woorden zelf..
:yes:
Het klinkt meer als, fuck (oja natuurlijk)... hardstyle. Tenminste in die richting.
D
Artiest
last seen Apr 2019
ik interpreteer het als
fuck (kan gewoon niet de woorden vinden zo mooi) ...hardstyle...
maar idd, mensen die denken dat ie zegt Fuck hardstyle, kunnen blijkbaar niet normaal Nederlands verstaan, want ik vind hoe die het zegt dat heel duidelijk overkomt wat ie probeert te zeggen
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Skedoedelefloeps wrote:ik interpreteer het als
maar idd, mensen die denken dat ie zegt Fuck hardstyle, kunnen blijkbaar niet normaal Nederlands verstaan, want ik vind hoe die het zegt dat heel duidelijk overkomt wat ie probeert te zeggen
Je weet dat ie engels praat he >.<
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Ik wil samples van alvast een paar tracks! :D Razend benieuwd.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Blazed wrote:
Skedoedelefloeps wrote:ik interpreteer het als
Je weet dat ie engels praat he >.<
hehe oeps :$ misschien niet echt duidelijk uitgelegd
ik bedoel ermee te zeggen dat die mensen gewoon geen leestekens begrijpen... staat los van de taal natuurlijk :lol: fail @ mezelf
maargoed neemt niet weg dat een normaal mens gewoon zou moeten snappen wat ie probeert te zeggen
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
katamaran wrote:Ik wil samples van alvast een paar tracks! :D Razend benieuwd.
+1 :worship:
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Die teaser ziet er mooi zeg.
Benieuwd naar samples.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Luister nou eens eerst het nummer met de tekst voordat je quatsch gaat neerplempen.
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
dawasiknie wrote:
Luister nou eens eerst het nummer met de tekst voordat je quatsch gaat neerplempen.
Inderdaad!
Over 'wat dom' gesproken :x
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kben echt benieuwd...zou wel paar previews willen horen van paar tracks...kan ik miss beter beeld krijgen van hem album in zn algemeen