wat vind je er slecht aan dan, ben toch wel benieuwd eigelijkwrote:Als dat Fuck.. hardstyle een indicatie is voor het niveau van het album...Verwacht wel wat aardige tracks op de CD, maar dit kan echt niet.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Mad Killer
- 02Little Bitch
- 03Release Me
- 04The Pitcher ft. Zany & MC DV8 - Fuck Hardstyle
- 05Savor Time
- 06Sky Rocket
- 07The Pitcher ft. MC Renegade - Smack
- 08The Pitcher ft. Slim Shore - This is Who we Are
- 09Trigger
- 10The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up
- 11La Nuit Noire
- 12The Pitcher ft. B-Front - Noctus Noa
- 13Burn It
- 14The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
- 15Start Rocking (D-Block & S-te-Fan Remix)
- 16Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
- 17D-Block & S-te-Fan - Kingdom (The Pitcher Re-Amp)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
kut vocals, het gevoel wat dv8 erin heeft proberen te leggen vind ik mislukt! Verder heel goed nummerwrote:View on YouTube
Redelijke plaat op zich. Die melodie doet me een beetje denken aan dat nummer van Zany en BH.
Wel grappig dat je op het eerste gezicht iets heel anders zou denken waar de plaat over gaat.
Wel grappig dat je op het eerste gezicht iets heel anders zou denken waar de plaat over gaat.
-
RHardtraxxer
- 99 posts member since 2009
- last seen Apr 2014
ik vind dit al gewoon een dikke plaat hoor! ben na deze en afgelopen zaterdagl al helemaaaaal benieuwd naar het album 
Als Fuck Hardstyle de minst goede track op het album is, dan wordt het een topper van de bovenste plank!
Bommetje!

Bommetje!

dat filmpje erbijwrote:Als Fuck Hardstyle de minst goede track op het album is, dan wordt het een topper van de bovenste plank!
Bommetje!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ziet eruit als een Flash grenade... waarom gaat ie er dan naar lopen kijkenwrote:Als Fuck Hardstyle de minst goede track op het album is, dan wordt het een topper van de bovenste plank!
Bommetje!
maar je hebt idd gelijk, als dit de minst goede plaat is is t album heel dik
-
A
Is een rookbom 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Luister nog geen enkele preview blijft leuker als het album op de mat valt 
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
album =
, maar hoe zit dat met serenity remix? komt die gewoon los uit? want die staat neit op album geloof ik
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Dat was de intro voor de pitcher op Fusion dacht ikwrote:album =, maar hoe zit dat met serenity remix? komt die gewoon los uit? want die staat neit op album geloof ik
bij elke act hadden ze de intro gedaan met een bekend nummer van die act in een soort van The Next level jasje
Fuck Hardstyle klinkt totaal niet verkeerd!
Is er al een precies relaese datum bekend?
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
dat intro van fuck hardstyle is zoooo gruwelijk hard 
Ik weet nogsteeds niet wat ik van Fuck Hardstyle moet vinden. Intro is hard en de soundis ook we lekker, ziezo heb ik totaal niks met DV8. Zij vocals zijn in dit numme iets waar ik me aan stoor, maar voor de rest is het wel een harde plaat. Wel 1 van de mindere van het album voor zover ik het op Fusion goed gehoord heb.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wrote:Ik weet nogsteeds niet wat ik van Fuck Hardstyle moet vinden. Intro is hard en de soundis ook we lekker, ziezo heb ik totaal niks met DV8. Zij vocals zijn in dit numme iets waar ik me aan stoor, maar voor de rest is het wel een harde plaat. Wel 1 van de mindere van het album voor zover ik het op Fusion goed gehoord heb.
Ik wordt ook schijt en schijt ziek van Dv8, ik zal dit nummer echt nooit draaien alleen al om zn gebrabbel
true truewrote:wrote:Ik weet nogsteeds niet wat ik van Fuck Hardstyle moet vinden. Intro is hard en de soundis ook we lekker, ziezo heb ik totaal niks met DV8. Zij vocals zijn in dit numme iets waar ik me aan stoor, maar voor de rest is het wel een harde plaat. Wel 1 van de mindere van het album voor zover ik het op Fusion goed gehoord heb.
Ik wordt ook schijt en schijt ziek van Dv8, ik zal dit nummer echt nooit draaien alleen al om zn gebrabbel
ik juist niet, vind dat er altijd veel kracht zit in de stem van dv8, ook met mc'enwrote:true truewrote:wrote:Ik weet nogsteeds niet wat ik van Fuck Hardstyle moet vinden. Intro is hard en de soundis ook we lekker, ziezo heb ik totaal niks met DV8. Zij vocals zijn in dit numme iets waar ik me aan stoor, maar voor de rest is het wel een harde plaat. Wel 1 van de mindere van het album voor zover ik het op Fusion goed gehoord heb.
Vind de vocals van DV8 in de tracks van Donkey Rollers anders wel altijd geweldig!
Stoor me er niet zo erg aan.
+1wrote:kut vocals, het gevoel wat dv8 erin heeft proberen te leggen vind ik mislukt! Verder heel goed nummerwrote:View on YouTube
-
JHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Jul 2026
Niks mis met dv8.
Fuck hardstyle is wel een erg dikke track zo ook de andere tracks die ik heb gehoord van het album.
Ik koop dit album wel
Fuck hardstyle is wel een erg dikke track zo ook de andere tracks die ik heb gehoord van het album.
Ik koop dit album wel
Pff dat overdreven schreeuwerige van die DV8 komt me echt zo mijn strot uit. Bah. Ieder nummer waarin hij de vocals verzorgt is voor mij gewoon al een kut plaat. Ongeacht de rest want het is gewoon vreselijk. Als MC vind ik hem ook erg belabberd. Die live CD van de Noisecontrollers is ook een aaneenschakeling van NOISECONTROLLERS, DEFQON, MOTHERFUCKERS en RIPPINGGG (of hoe je dat focking gehandicapte woord van hem schrijft). Daarnaast bevestigt fuck hardstyle wat ik al eerder in dit topic heb gezegd namelijk dat alle nummers van The Pitcher op elkaar lijken. Mijn verwachtingen zijn er niet hoger op geworden in ieder geval!
-
N
focking gehandicapt