vind dat wel een goede track, maar hij komt me nu mn strot uit...wrote:Beste track van The Pitcher is en blijft strange love. Een van de beste platen van 2009.
verder vind ik deze 3 tracks wel gaan
vind dat wel een goede track, maar hij komt me nu mn strot uit...wrote:Beste track van The Pitcher is en blijft strange love. Een van de beste platen van 2009.
wrote:vind dat wel een goede track, maar hij komt me nu mn strot uit...wrote:Beste track van The Pitcher is en blijft strange love. Een van de beste platen van 2009.
verder vind ik deze 3 tracks wel gaan
wrote:djpatt, je moet eerst even zoeken voordat je iets zegt
stange love is een van de betere platen van 2009, en titan komt uit welk jaar?
Strange Love is inderdaad gewoon zo'n heerlijk nummer om op te zetten.wrote:Beste track van The Pitcher is en blijft strange love. Een van de beste platen van 2009.
Start Rocking! misschien wel mijn all time favouritewrote:Als we het toch over de plaatjes hebben die erg niice zijn, dan toch wel: Pump It Load & Start Rocking![]()
just so classix as you can get..,
Mja kan deze woorden wel weer innemen want heb zojuist Enjoy The Music gehoord in goeie kwalitiet en hij beukt lekker door zeg!wrote:Ik vind het maar crap allemaal.
idd die intro is echt iritantwrote:Intro van Enjoy The Music is echt ontzettend lelijk!
De rest is wel vet
Nee die is juist geniaal.wrote:idd die intro is echt iritantwrote:Intro van Enjoy The Music is echt ontzettend lelijk!
De rest is wel vet
Nee man, klinkt net als een kapotte kettingzaag die over ijzer heenzaagt ofzowrote:Nee die is juist geniaal.
+1wrote:Nee die is juist geniaal.wrote:idd die intro is echt iritantwrote:Intro van Enjoy The Music is echt ontzettend lelijk!
De rest is wel vet
Daarom is hij juist zo geniaal. Hij is anders dan intros van andere nummers die af en toe nog al erg veel op elkaar lijken, 1 die hierop lijkt kan ik zo gauw niet bedenken.wrote:Nee man, klinkt net als een kapotte kettingzaag die over ijzer heenzaagt ofzowrote:Nee die is juist geniaal.
Dat klopt ja, maar ik vind dit niet bepaald lekker klinkenwrote:Daarom is hij juist zo geniaal. Hij is anders dan intros van andere nummers die af en toe nog al erg veel op elkaar lijken, 1 die hierop lijkt kan ik zo gauw niet bedenken.wrote:Nee man, klinkt net als een kapotte kettingzaag die over ijzer heenzaagt ofzowrote:Nee die is juist geniaal.
2012 een beetje, maar die is ook geniaal. Die 1e climax/nagels over een schoolbordwrote:Daarom is hij juist zo geniaal. Hij is anders dan intros van andere nummers die af en toe nog al erg veel op elkaar lijken, 1 die hierop lijkt kan ik zo gauw niet bedenken.wrote:Nee man, klinkt net als een kapotte kettingzaag die over ijzer heenzaagt ofzowrote:Nee die is juist geniaal.
Dat is inderdaad ook een vette track, ben benieuwd of die nog eens gereleased gaat worden hij staat nu iig al heel lang op het Fusion kanaal..wrote:
2012 een beetje, maar die is ook geniaal. Die 1e climax/nagels over een schoolbord