"Here For The Future" niet slecht maar ook niet heel spannend
"Enjoy the Music"
en "Take me Higher" ook zeker nice
"Enjoy the Music"
en "Take me Higher" ook zeker nice
Mwah denk dat dit FUSION070-5 word. Dus dan kan die er in een maandje wel zijnwrote:En het kan nog maar zo dat we hier een half jaar op wachten, schiet de laatste tijd weinig op met Fusion.
wrote:The Pitcher is een goed voorbeeld van je sound blijven gebruiken zonder dat het verveelt. Enjoy the Music is niks, die andere 2 zijn typisch Pollen-kwaliteitswerk. Here for the Future is meer dan prima. Ze zijn het alleen net niet vergeleken met New World, Karma, Serenity en I Just Can't Stop.
Ik ook, maar niet verkeerd veranderd. The Pitcher doet het altijd goed bij mij, en nu ook weer. Beetje aparte tracks, maar zeker niet verkeerdwrote:wrote:The Pitcher is een goed voorbeeld van je sound blijven gebruiken zonder dat het verveelt. Enjoy the Music is niks, die andere 2 zijn typisch Pollen-kwaliteitswerk. Here for the Future is meer dan prima. Ze zijn het alleen net niet vergeleken met New World, Karma, Serenity en I Just Can't Stop.
en toch vind ik dat zn style een beetje is veranderd met deze release
wrote:Ik ook, maar niet verkeerd veranderd. The Pitcher doet het altijd goed bij mij, en nu ook weer. Beetje aparte tracks, maar zeker niet verkeerdwrote:wrote:The Pitcher is een goed voorbeeld van je sound blijven gebruiken zonder dat het verveelt. Enjoy the Music is niks, die andere 2 zijn typisch Pollen-kwaliteitswerk. Here for the Future is meer dan prima. Ze zijn het alleen net niet vergeleken met New World, Karma, Serenity en I Just Can't Stop.
en toch vind ik dat zn style een beetje is veranderd met deze release
idd dat maakt hem zo lekkerwrote:
Take Me Higher heeft wel iets weg van I Just Cant Stop