En Difficult, Trashin, Sound Of The Machine, Audiobot, Place Of Terror enz.wrote:Je vergeet Mosquitowrote:Geen enkele andere?? Explorers Of The Mind, Loud Tool, No Mad Soul, Times Like These, Green Forest?wrote:Machine heeft mij nooit echt wat gedaan zelfs DKOT niet, bij deze heb ik wederom dezelfde gedachten
Alleen Renaissance vind ik vet eigenlijk.
On topic: wat klinkt dit super vet![]()
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
GHardtraxxer
- 102 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
De tering
Die kicks 
-
J
- 5 posts member since 2013
- last seen Mar 2014
Dit ging dr vannacht toch heerlijk op zeg, die kicks in de climax, echt heerlijk!
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Wat ben ik blij om dit van The Machine te horen

4x gehoord op Rauw Op Je Dak. (The Machine, Deetox,Chain Reaction en Deetox)
Heel vette track, die totaal andere kicks in de intro zijn ook heel vet. Dan verwacht je die sloopkicks in de climax niet :p
Heel vette track, die totaal andere kicks in de intro zijn ook heel vet. Dan verwacht je die sloopkicks in de climax niet :p
precies dit, heb een tijdje m'n hart vast gehouden omdat ik toch een behoorlijke fan was, wist daarna ff niet waar hij mee bezig was, maar zo'n nummer maakt heel veel goedwrote:Wat ben ik blij om dit van The Machine te horen![]()
![]()
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Excuses, kicks zijn totaal niet als DKOT, maar vooralsnog zeer heerlijk plaatje. 
Vind er weinig aan, The Machine had altijd een onderscheidende sound, dit is 13 in het dozijn raw hardstyle.
Deze plaat 2x voorbij horen komen bij Loudness. Echt wat een parel mensen 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
edit verkeerde topique 
Gister 3 maal gehoord. Ho-ly shit wat een geweld 
Jezus, wat een bazenplaat was dit live! Gehoord bij Blackburn en jezus, dat ging er goed op 
41:30
http://www72.zippyshare.com/v/51360392/file.html
http://www72.zippyshare.com/v/51360392/file.html
-
AHardtraxx Elite
Samen met Ghetto de beste van Loudness tot nu toe.
Wat een plaat

Wat een plaat
Spijtig dat ie er toch wel mooi naast ligt, van wie is deze set?
Hierbij klaag ik The Machine aan voor zinloos geweld. Dit is toch helemaal niet nodig op de maandagochtend?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja dit wil ik
wel dus. Wakker wordenwrote:Hierbij klaag ik The Machine aan voor zinloos geweld. Dit is toch helemaal niet nodig op de maandagochtend?
Ja op Loudness meerdere malen gehoord inderdaad!
Wat een ziek vette plaat is dit!
Wat een ziek vette plaat is dit!
-
N
Kicks in de midintro zijn een beetje apart. Opzich nog wel leuk, maar de climax is natuurlijk dikke shit. Gaat er goed op!
3x live gehoord op loudness, wat een bazenkicks 
-
AHardtraxx Elite