@ R-Tallary & Dizzorder
Kunnen we binnenkort meer tracks van jullie verwachten?
Kunnen we binnenkort meer tracks van jullie verwachten?
wrote:Die kun je zeer zeker gaan verwachten!
We laten het in ieder geval niet bij 1 release!
Hou hardtraxx.nl en theracords.com dus goed in de gaten!
Comment op een website waar de release zelfs gratis te downloaden is, en dan nog vinden ze het crap.Utter crap, didn't expect this from Theracords
wrote:Comment op een website waar de release zelfs gratis te downloaden is, en dan nog vinden ze het crap.Utter crap, didn't expect this from Theracords
Als ze er dan tenminste bij zetten wat ze er zo vreselijk crap aan vinden.. dan heb je er tenminste nog iets aanwrote:wrote:Comment op een website waar de release zelfs gratis te downloaden is, en dan nog vinden ze het crap.Utter crap, didn't expect this from Theracords![]()
Dat is bij bijna elke release toch daar? (Als ik tenminste die site in mn achterhoofd hou die jij vast bedoelt)
Op Juno?wrote:ja hoor hij is uit, Aangeschaft !
Nouja, ik vind hem niet goed genoeg om te kopen dus ik zou kunnen begrijpen dat er mensen zijn die hem dan liever gratis meepakken, maar als je hem zelfs dan al 'crap' vindt.wrote:Als ze er dan tenminste bij zetten wat ze er zo vreselijk crap aan vinden.. dan heb je er tenminste nog iets aan
Het vrijgeven van tracks is sowieso een domper..
Men created death was niet mijn productie alleen mijn vocals, en AoL was gewoon een beginwrote:Wat is trouwens de reden dat je een hele andere weg bent ingeslagen dan je vorige nustyle producties (Absence Of Light/Men Created Death) Dizzorder?
Als ik Pieter/Thera mag quoten?wrote: de 2e release is misschien heel anders, dat zien we dan wel weer
Vette release mannen!Diversity FTW
om 00:01 was hij uit @ hardstyle.comwrote:Op Juno?wrote:ja hoor hij is uit, Aangeschaft !
Onmogelijk, daar was hij om 00:00 nog niet online?
(Tijdverschil?)