Oh lieverds. Waarom meteen al dat gehap? Moet je dan echt reageren als je zoiets ziet? 
Tip: negeren.
Ontopic nu.
Tip: negeren.
Ontopic nu.
wrote:die co2 remix beukt hardvind t goeie platen alleen bij vampires dream vind ik hem iets te detuned..
sterke eerste release voor dizzorder..
Sterke eerst release van Dizz & R-Tillywrote:wrote:die co2 remix beukt hardvind t goeie platen alleen bij vampires dream vind ik hem iets te detuned..
Dank je! haha!wrote:Sterke eerst release van Dizz & R-Tillywrote:wrote:die co2 remix beukt hardvind t goeie platen alleen bij vampires dream vind ik hem iets te detuned..
sorry, wist alleen voor zo ver dat het dizz zijn eerste release zou zijn.. ook gefeliciteerd aan r-tillary!wrote:Sterke eerst release van Dizz & R-Tillywrote:wrote:die co2 remix beukt hardvind t goeie platen alleen bij vampires dream vind ik hem iets te detuned..
wrote:oeh nog 2 daagjes:)...zeker halen...Vampires Dream & Co2 remix zijn erg dikke tracks
Wat een held (op het internet natuurlijk).wrote:Allereerst:
Vette release! Lekkere donkere sound! Ik trek het wel! zeker +1!! Keep it going guy's! en Theracords natuurlijk!!
Waar haal jij in godsnaam het recht vandaan om mensen persoonlijk aan te vallen!?
Ik denk dat jij beter naar je indianenstam terug kan gaan.. opperhoofd! Ergens diep in de jungle ofzo! Heeft niemand last van je... Laffe gebeuren... Beetje ballen op een internetsite. Hoeveel triester kun je nog worden?
Dat je kritiek hebt op een release, die hier in een topic wordt aangeboden... Prima! geef je mening.. No problem, maar dat je The DizZorder gaat aanvallen, zonder dat je hem uberhaupt persoonlijk kent...
Wat een geweldige eer, dankjewel man.wrote:en ja.. voor de zoveelste doelloze opmerking van opperhoofd ( only god know's waarvan) wil ik me best aanmelden op de site hoor!
daar hou ik nou ook van, tracks om echt te mixenwrote:Vind Vampires dream de lekkerste![]()
Ik vind het vet bij Theracords releases dat je bij veel tracks ze zo lang kunt doormixen, daar houd ik wel van, lange intro's.
Ik heb er verder niets op in te brengen!wrote:Vind Vampires dream de lekkerste
Ik vind het vet bij Theracords releases dat je bij veel tracks ze zo lang kunt doormixen, daar houd ik wel van, lange intro's.
daar hou ik nou ook van, tracks om echt te mixen
Thnx for the support everyone!