Vind hem toch wat tegenvallen, helemaal ten opzichte van het origineel.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix) (TILLT022)
- Label
- TILLT Records
- Catalogue number
- TILLT022
13 in een dozijn rawstyle met een lelijke kick die we al lang kennen. Nope, wordt hem niet dit.
wrote:Sluit me hier 100% bij aanwrote:Geweldig! Live is ie nog gruwelijker![]()
.
Stoor me hier niet aan de pitchkicks, vind ze zelfs gruwelijk in dit nummer!
Zegt meneer met zn zonnebril op op z'n avatarwrote:Die reactie van hem is inderdaad uiterst sneu. Liever 'hersenloos' gebeuk dan een nummer met 2 minutenlang durende break met kaasmelodie en 2 kilometer hoog pitchende kicks erin ;').
En dat met die zonnebrillen... Man, zoek een leven, en ga jezelf lekker volgooien met snoepjes bij een set van de Wasted Penguinz, kan ik lekker zonder bril rammen tijdens Chris One
IK GEEF JE HELEMAAL GELIJK!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja het is zeker geen verbetering ten opzichte van het origineel.
-
A
Wasted Pinguinz zitten jou écht heel erg diep, of niet? Er gaat geen post voorbij zonder hun zwart te maken, ik dacht dat de tijd van RawHardtraxx een beetje geweest was nu..wrote:Die reactie van hem is inderdaad uiterst sneu. Liever 'hersenloos' gebeuk dan een nummer met 2 minutenlang durende break met kaasmelodie en 2 kilometer hoog pitchende kicks erin ;').
En dat met die zonnebrillen... Man, zoek een leven, en ga jezelf lekker volgooien met snoepjes bij een set van de Wasted Penguinz, kan ik lekker zonder bril rammen tijdens Chris One
Vind ze totaal niks. En nee, tis niet alleen maar 'raw' , maar heeft wel de overhand;).wrote:Wasted Pinguinz zitten jou écht heel erg diep, of niet? Er gaat geen post voorbij zonder hun zwart te maken, ik dacht dat de tijd van RawHardtraxx een beetje geweest was nu..wrote:Die reactie van hem is inderdaad uiterst sneu. Liever 'hersenloos' gebeuk dan een nummer met 2 minutenlang durende break met kaasmelodie en 2 kilometer hoog pitchende kicks erin ;').
-
KHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Ik vind hem vet!
Eindelijk weer een keer een beukert van Chris One!
Eindelijk weer een keer een beukert van Chris One!
wrote:13 in een dozijn rawstyle met een lelijke kick die we al lang kennen. Nope, wordt hem niet dit.
Ik vond de eerste versie van Psycho vetter. 
komt deze dan ook niet binnenkort een keertje?
Heerlijke beukplaat. Blijven gewoon hele dikke kicks

Live beukte die wel lekker door, maar wel echt een nummer wat snel verveeld. Origineel vind ik toch vele malen vetter

-
A
Mijn mening is bijgeschaafd, dikke track!
Totale verneukerij van een goede track... dikke -10
Live op HardBass was 'ie heerlijk! Nu ik 'em terughoor, nog steeds een prima track.
Vind het niet erg dat de Psycho kick is gebruikt. Het is een lekkere kick en past prima bij deze remix, dus waarom niet gebruiken? En die pitchkicks op het eind vind ik juist lekker! Voegen juist wat toe naar mijn mening.

Vind het niet erg dat de Psycho kick is gebruikt. Het is een lekkere kick en past prima bij deze remix, dus waarom niet gebruiken? En die pitchkicks op het eind vind ik juist lekker! Voegen juist wat toe naar mijn mening.
Lekker onderbouwend Manno.wrote:Totale verneukerij van een goede track... dikke -10
Op djshop staat ie gepland voor 9 maart.
Dan denk ik dat hij 2 maart op Hardstyle.com staatwrote:Op djshop staat ie gepland voor 9 maart.
Tegelijk met NC Album
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
kan me na hardbass al wat meer bekoren.
beter dik album + dikke chris one remix op 1 dag, goede dag zou ik zeggenwrote:Dan denk ik dat hij 2 maart op Hardstyle.com staatwrote:Op djshop staat ie gepland voor 9 maart.
Tegelijk met NC Album
een track als deze moet je live meemaken, dan krijg je spontaan diaree van de excitement
-
I
- 3 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
Mooie track! Ja die kick?! Ik stoor me er niet zo aan.. Het intro: 
Dit lag op het puntje van me tong...wrote:een track als deze moet je live meemaken, dan krijg je spontaan diaree van de excitement
pff wat een plaat... geef mij maar het origineel
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
2x live gehoord en hij is toch wel érg lekker!