HS Single

The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix) (TILLT022)

Label
TILLT Records
Catalogue number
TILLT022
F
Donateur
last seen Jul 2026 3,486 postssince 2009
Heerlijk duister sfeertje in dit nummer!
Pitch kick?
Viel me amper op! Ja je hoort het wel maar kom op zeg, kan niet begrijpen als iemand zich daar aan stoort!
Hij moet wel mee met de melodie want als de kick dan poing poing blijft doen ipv BOING BOING tja dan lijkt de keuze me duidelijk!
Hardtraxxer
last seen Apr 2017 397 postssince 2010
Dit zijn echt weer van die nummers waar je die apaten (met hun zonnebrilletjes op) volledig op los ziet gaan.

Track is leeg, dom en vooral hersenloos gebeuk. Als t maar hard is: :yay: :clap: :thumbsup:
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012 1,379 postssince 2010
frankhardenberg wrote:Heerlijk duister sfeertje in dit nummer!
Pitch kick?
Viel me amper op! Ja je hoort het wel maar kom op zeg, kan niet begrijpen als iemand zich daar aan stoort!
Hij moet wel mee met de melodie want als de kick dan poing poing blijft doen ipv BOING BOING tja dan lijkt de keuze me duidelijk!
2de climax is qua kicks van waverider niveau hoor, als je dat niet opvalt moet je toch echt je oren laten uitspuiten xd
O
Hardtraxx Addict
last seen May 2016 1,337 postssince 2011
RAW-vizion wrote:Die pitch kick is toch zo lelijk :x Heel jammer :/
Track op zichzelf is zeker niet slecht, maar die kick is gewoon puur hetzelfde als die uit Psycho of Killshot? Komt een beetje lui over van Chris One :/
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2013 2,393 postssince 2009
Vind het nummer wel oke, maar niet echt bijzonder. Origineel is veel vetter.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015 4,027 postssince 2012
bam eindelijk :worship: heerlijke remix :bomb:
Donateur
last seen Mar 2017 14,269 postssince 2009
Wie dit verwoestend vind, moet maar eens naar de kick van het origineel luisteren. Awesomeness in het kwadraat!

Hele vette remix voor de rest :cool:
W
Hardtraxxer
last seen Nov 2015 568 postssince 2009
Leuke track, maar niet meer dan dat
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 3,957 postssince 2010
Heel erg vet! Mooi dat Chris One weer eens met wat komt.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago 3,256 postssince 2009
dawasiknie wrote:Wie dit verwoestend vind, moet maar eens naar de kick van het origineel luisteren. Awesomeness in het kwadraat!

Hahahaha ik ging hem ff luisteren, welke kick? Ik hoor alleen dum dum dum, een tikje meer niet.
Artist
last seen May 2026 6,117 postssince 2010
Weer diezelfde kick :D en dat vette Sidechain effect in de climax :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025 5,235 postssince 2010
jaron123 wrote:
dawasiknie wrote:Wie dit verwoestend vind, moet maar eens naar de kick van het origineel luisteren. Awesomeness in het kwadraat!

Hahahaha ik ging hem ff luisteren, welke kick? Ik hoor alleen dum dum dum, een tikje meer niet.
Kick in het origineel is wel leuk maar deze is echt een stuk harder wat ij betreft idd. :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2013 337 postssince 2010
Lekkere ragplaat dit!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 24,542 postssince 2008
Jolle wrote:
jaron123 wrote:

Kick in het origineel is wel leuk maar deze is echt een stuk harder wat ij betreft idd. :P
Wacht maar eens tot je het orgineel live hoort, laat deze kicks huilend thuis staan in een hoekje. Kicks zijn misschien korter, maar op een groot systeem knalt dit gigantisch door.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022 3,800 postssince 2011
Sainen wrote:Vind het nummer wel oke, maar niet echt bijzonder. Origineel is veel vetter.
Dit. Vind het maar wat tegenvallen
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023 10,779 postssince 2009
jaron123 wrote:

Goede troll.
Hardtraxxer
last seen Apr 2013 164 postssince 2010
Tot 3:48 is het echt een bazenplaat :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025 3,027 postssince 2011
Civil Mindz wrote:Dit zijn echt weer van die nummers waar je die apaten (met hun zonnebrilletjes op) volledig op los ziet gaan.

Track is leeg, dom en vooral hersenloos gebeuk. Als t maar hard is: :yay: :clap: :thumbsup:
Paap
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014 4,939 postssince 2009
Civil Mindz wrote:Dit zijn echt weer van die nummers waar je die apaten (met hun zonnebrilletjes op) volledig op los ziet gaan.

Lol :lol: :lol: :lol:

Even omdraaien(?): als je er maar op kunt mee klappen en zingen? :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021 3,302 postssince 2010
:yawn: Doe mij het origineel maar. Vind dit niet bijzonder...
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 6,071 postssince 2010

newbies
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
Hmm dit doet me dus helemaal niks! Kicks vind ik echt niets..
User avatar online now
Hardtraxx Crew
30,644 postssince 2010
urbandesigner wrote:

newbies
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat het een newbie is boeit me niet, gaat er om wat voor berichten hij hier neer zet. Komen zoveel melodieuze nummers uit, wil je niet weten. Daarnaast is het een tijdje stil geweest rond C1, en komt hij eindelijk met een nieuw nummer die hier best goed ontvangen wordt (wat iedereen z'n eigen mening is) en krijg je zo'n reactie...sneu.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 6,071 postssince 2010
Die reactie van hem is inderdaad uiterst sneu. Liever 'hersenloos' gebeuk dan een nummer met 2 minutenlang durende break met kaasmelodie en 2 kilometer hoog pitchende kicks erin ;').
En dat met die zonnebrillen... Man, zoek een leven, en ga jezelf lekker volgooien met snoepjes bij een set van de Wasted Penguinz, kan ik lekker zonder bril rammen tijdens Chris One :kiss:
Hardtraxxer
last seen Nov 2024 701 postssince 2010
Beetje combi tussen Killshot en Psycho...

(En laten dat nou toevallig eens enorme dikke tracks zijn :bomb: )

Active topics in Tracks

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 8 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago