Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Zatox? Krijg er wel een freaky gevoel bij

Rond 1 minuut vind het wel een frontliner-achtige synth.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Klinkt ook een beetje ran-d achtig.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Bass Modulators kick.
Last edited by Calmdowner on , edited 1 time in total.
Waverider ft. The Pitcher vs. Zatox & Ran-D mts. Frontliner & B-Freqz - Freaqshow 2013 Anthem (Theracords vs. Scantraxx Mix), nou goed?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Nee, je vergeet Banhu.wrote:Waverider ft. The Pitcher vs. Zatox & Ran-D mts. Frontliner & B-Freqz - Freaqshow 2013 Anthem (Theracords vs. Scantraxx Mix), nou goed?
Ik ook, kicks klinken echt frontlinerwrote:Ik gok op Frontliner
Die maakt toch een 8-Terabit Remix van dit anthem, net als toen met Shiverz? Of heb ik nu iets gemist?wrote:Nee, je vergeet Banhu.wrote:Waverider ft. The Pitcher vs. Zatox & Ran-D mts. Frontliner & B-Freqz - Freaqshow 2013 Anthem (Theracords vs. Scantraxx Mix), nou goed?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Banhuwrote:Nee, je vergeet Banhu.wrote:Waverider ft. The Pitcher vs. Zatox & Ran-D mts. Frontliner & B-Freqz - Freaqshow 2013 Anthem (Theracords vs. Scantraxx Mix), nou goed?
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Bass modulators...
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Blutonium Boy dus.wrote:Waverider ft. The Pitcher vs. Zatox & Ran-D mts. Frontliner & B-Freqz - Freaqshow 2013 Anthem (Theracords vs. Scantraxx Mix), nou goed?
Overduidelijk een frontliner-synth van 0:57 tot 1:03!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Na Defqon1 mag Frontliner dus echt niet óók nog dit anthem maken.wrote:Overduidelijk een frontliner-synth van 0:57 tot 1:03!
Ik ga ook voor Bass Modulators.
Heerlijk sfeertje al in de trailer trouwens
Betwijfel eigenlijk uberhaupt of dit uiteindelijk een track wordt, of gewoon een geproduceerd stukje is voor de trailer 
Ik zeg noisecontrollers, met die kicks op t eind denk ik aan still speeding
Jep, dit is Bass Modulators volgens mij. Die kick is bijna hetzelfde als in Feel Good
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dit is totaal geen Bass Modulators kick. 
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Bass modulators Hadden op facebook gezet dat ze bezig waren met een speciaal anthem , en binnekort daar meer over zouden weten, Dus lijkt mij deze , zou niet weten wat er nog meer is,
Bass Modulators of Waverider gok ik
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hun nieuwe kick hoor ik anders bij niemand, alleen bij hun trackswrote:Dat is het nooit, want ze rippen de kicks gewoon schaamtelooswrote:Dit is totaal geen Bass Modulators kick.
wrote:Bass modulators Hadden op facebook gezet dat ze bezig waren met een speciaal anthem , en binnekort daar meer over zouden weten, Dus lijkt mij deze , zou niet weten wat er nog meer is,
Zou deze dus best kunnen zijn, alleen ik hoor hun kick niet in deze trailer.
ik zet in op noisecontrollers, maar toegegeven de kick van Bass modulators lijkt er wel op
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik denk Bass Modulators. Dat koor doet me denken aan requi3m en die melodie lijkt op andere tracks van hun en die allerlaatste kick lijkt veel meer op een Bass M kick dan NC kick