Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Audiotricz - VIII (Freaqshow 2015 Anthem) (Q121)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q121
  1. 01VIII (Pro Mix)
  2. 02VIII (Edit)

Source: hardstyle-releases.com

Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Audiotricz - VIII (Freaqshow 2015 Anthem) (Q121)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 01/01/2016

Tracks:
Audiotricz - VIII (Freaqshow 2015 Anthem)

Samples:
View on YouTube

Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/audiotricz-q121/
Last edited by Joey on 17 Dec 2015 20:55, edited 2 times in total.
S
Hardtraxxer
196 posts member since 2011
last seen Dec 2016
Audiotricz
Hardtraxx Veteran
Vind het best leuk klinken, anthem gevoel moet alleen nog aansterken.
Mijn eerste gok is dat 'ie van Bass Modulators is.
Edit: even gecheckt met de maskers in de line-up, zal inderdaad wel Audiotricz zijn. :P
T
Joey wrote:Vind het best leuk klinken, anthem gevoel moet alleen nog aansterken.
Bass modulators heeft hem twee jaar geleden al gemaakt...(Freaqs by night, beste freaqshow anthem imo)
Hardtraxx Veteran
TheCrazyDutch wrote:
Joey wrote:Vind het best leuk klinken, anthem gevoel moet alleen nog aansterken.
Bass modulators heeft hem twee jaar geleden al gemaakt...(Freaqs by night, beste freaqshow anthem imo)
Klopt, even niet bij stilgestaan. :P
Had m'n post al aangepast maar kennelijk net wat te laat haha.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Audiotricz :)
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
ik vind het niks, Freaqs at night overtreffen was al vrij lastig maar deze is voor mij veruit de minste van alle freaqshow anthems
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Mag trouwens hier heen?
Nieuw/onbekende tracks topic

Niet bekend van wie die is. :P
Hardtraxx Veteran
Denk dat het, gezien het feit dat het het door Q-Dance zelf uitgegeven anthem is, gewoon kan blijven staan. :P
Ga er namelijk niet vanuit dat ze nu nog concreet de namen geven voor dat het feest plaatsvindt. Dan kun je hem überhaupt niet posten voordat het feest begint, dus ja. Is ook weer zo onhandig voor de mensen die hem op willen zoeken hier. :P
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Klinkt bijzonder veel als een noisecontrollers track(ja ik weet dat hij er niet staat). Vette plaat zo op het eerste gehoor.
Hardtraxx Veteran
ThaBomba. wrote:Klinkt bijzonder veel als een noisecontrollers track(ja ik weet dat hij er niet staat).
Staat er (waarschijnlijk) wel, nummer 5 in het rijtje op de Freaqshow website.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Joey wrote:
ThaBomba. wrote:Klinkt bijzonder veel als een noisecontrollers track(ja ik weet dat hij er niet staat).
Staat er (waarschijnlijk) wel, nummer 5 in het rijtje op de Freaqshow website.
Je hebt gelijk :$ Dacht uit mijn hoofd dat hij er niet stond, maar goed ik ga niet naar dit feest toe dus niet volledig van op de hoogte. In dat geval zeg ik gewoon Noisecontrollers(ook al staan Audiotricz als VIII in de line up, dan is het een ghost productie).
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Vind het ook echt als een NC track klinken(elementen van Source Code en Wolfs).
K
Erg vette track! Misschien een collab tussen Audiotricz en NC?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Kiloknaller wrote:Erg vette track! Misschien een collab tussen Audiotricz en NC?
Lijkt me niet. Ik denk dat NC zich qua collabs vooral focust op NCBM. Zo iets zeiden BM in een interview en met Hard Bass in een maand lijkt het me dat NC zich ook daar op focust.

Het anthem door NC kan nog best eens kloppen, maar ik denk niet dat het een collab is tussen NC en Audiotricz
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Vetste Freaqshow anthem tot nu toe als je het mij vraagt (Alleen Tweekaz en BM hiervoor toch?)

Audiotricz zou het wel zijn! Vind de kick, en de manier hoe hij pitcht, totaal niet klinken als NC...
K
Rickzel wrote:Audiotricz zou het wel zijn! Vind de kick, en de manier hoe hij pitcht, totaal niet klinken als NC...
Maar alles voor de climax neigt wel erg naar NC!
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Lekker nummer van audiotricz :drool: klinkt alleen meer als een defqon anthem dan een freaqshow
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Rickzel wrote:Audiotricz zou het wel zijn! Vind de kick, en de manier hoe hij pitcht, totaal niet klinken als NC...
Mee eens. Verder leek Infinite ook enorm op een NC track, dus het verbaast me niets dat er wederom een 'ID' track van hen wat van zijn stijl wegheeft. Hard Invasion merkte trouwens in het Freaqshow topic op dat Audiotricz bij de lineup onder 'VIII' staan, lijkt me dus wel vrij duidelijk. :P
Rickzel wrote:Vetste Freaqshow anthem tot nu toe als je het mij vraagt (Alleen Tweekaz en BM hiervoor toch?)
Ook nog Brennan Heart in 2012 :)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Kiloknaller wrote:
Audiotricz hebben wel vaker tracks gehad die veel weg hadden van NC, de kick geeft het in mijn ogen wel weg dat het in ieder geval geen NC is.

En ja, als het wel NC blijkt te zijn mogen jullie absoluut zeggen dat ik er 0,0 verstand van heb, maar lijkt me ook vreemd om EN qlimax EN freaqshow anthem te maken terwijl de feesten ook nog eens 2 maanden van elkaar af liggen :p
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:
Kiloknaller wrote:
Audiotricz hebben wel vaker tracks gehad die veel weg hadden van NC, de kick geeft het in mijn ogen wel weg dat het in ieder geval geen NC is.

En ja, als het wel NC blijkt te zijn mogen jullie absoluut zeggen dat ik er 0,0 verstand van heb, maar lijkt me ook vreemd om EN qlimax EN freaqshow anthem te maken terwijl de feesten ook nog eens 2 maanden van elkaar af liggen :p
2 maanden + 1 jaar :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Godverdomme, wat een scherpte weer vanavond :lol:
Rickzel wrote:Ik heb er 0,0 verstand van
L
Hardtraxxer
142 posts member since 2015
last seen Oct 2021
Vind die screech tussendoor wel erg in de audiotricz stijl dus denk inderdaad ook audiotricz :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Alles schreeuwt noisecontrollers, behalve de kick.
Last edited by ThaBomba. on 22 Dec 2015 13:59, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Lekker anthem wel!
Doet me zo op het eerste gehoor ook denken aan Noisecontrollers/Bass Modulators.

Mocht het Audiotricz zijn ben ik nog meer fan van ze geworden :yes: