Haha. Dat vergelijken altijd! TAKE IT! Fuuuuuuuuuuu
frarnold heeft gesprokenwrote:Haha. Dat vergelijken altijd! TAKE IT! Fuuuuuuuuuuu
Source: junodownload.com
frarnold heeft gesprokenwrote:Haha. Dat vergelijken altijd! TAKE IT! Fuuuuuuuuuuu
haha , ja daar heb je weer gelijk in.. maar omdat we zulke dikke anthem zijn gewend in de vorige jaren, is het moeilijk om het te overtreffen , wat iedereen wel verwacht.wrote:Haha. Dat vergelijken altijd! TAKE IT! Fuuuuuuuuuuu
Die is egtwrote:Als je dat echt een probleem vind en er echt meezit moet je jezelf na laten kijken.
Het negativisme overheerst weer eens lekker hier.
Luister die 2de climax jonguh
Me 2!wrote:Ik vind het een geslaagd anthem, en ga er zaterdag extra hard op!
?Què¿wrote:Anthempje is heerlijk. Maar de kick mist mij toch wat bas en power
Eens moet de eerste keer wezenwrote:dit duswrote:Nu ik hem helemaal heb gehoord vind ik hem toch vele malen slechte vergeleken met de vorige 2 edities.
Voor het eerst in me leven dat ik het eens ben met deze vent
Mooi toch, dan heb je zes liedjes in éénwrote:Best een vette plaat.
Ik vind alleen wel dat het niet echt een geheel vormt. Je hebt een intro, een break & climax, mid en dan 2e climax en dan de outro, maar al deze delen zijn totaal anders. Er komt bijv niks van de climax terug in de intro. Vooral de intro en outro staan compleet los van de rest, vind ik.
Nee, vind ik juist totaal niet vet. Maar het zijn vooral de intro en outro die compleet los staan van de rest (vind ik). De rest past vrij goed bij elkaar. Het klinkt gewoon niet als geheel. Maargoed, los daarvan vind ik de climax en mid wel okee.wrote:Mooi toch, dan heb je zes liedjes in éénwrote:Best een vette plaat.
Ik vind alleen wel dat het niet echt een geheel vormt. Je hebt een intro, een break & climax, mid en dan 2e climax en dan de outro, maar al deze delen zijn totaal anders. Er komt bijv niks van de climax terug in de intro. Vooral de intro en outro staan compleet los van de rest, vind ik.
Heerlijkste stuk van het nummer...wrote:Had die outro nog niet eens gehoord, vet man. Gewoon droog beuken.
gewoon verboden om uit te mixen dezewrote:Heerlijkste stuk van het nummer...wrote:Had die outro nog niet eens gehoord, vet man. Gewoon droog beuken.