meteen gekocht;:D
Die gaat morge op repeat
Die gaat morge op repeat
Last edited by Nrgizer on 10 Feb 2011 00:18, edited 3 times in total.
Source: junodownload.com
Weeet ik maar dat is mijn favoriete anthemwrote:wrote:Super goeie Anthem maar niet de besteDat was A Lost World
![]()
Knalde heerlijk door de boxe in zomer 2009
Maar toch topper hoor[/quote
A Lost World was niet voor hardbass hoormaar voor The Qontinent :')
Doe je maar een denkbeeldige (Hard Bass 2011 Anthem) achter Again We Will Rise ofzowrote:Ik vond A Lost World juist een dramatisch anthem, sterke track, maar een slecht anthem.
Vind overigens dat dit anthem wel vet is, maar had toch liever weer een Beholder plaatje gehad.
Maar goed ik bekijk het van de zonnige kant, normaal kreeg je maar 1 Beholder plaat in het jaar en dat was een anthem en nu heeft hij al 2 Mean Machine tracks (voor zover wij weten) in de maak met Zany en net een release met DP, dus ik, als Beholder fan, mag dan eigenlijk niet klagen.
Ben benieuwd hoe t live gaat klinken
ditwrote:Ik vind het een leuke track, maar haald het bij lange na niet bij de eerdere Hardbass anthems.
Eenswrote:Reviewtje.
Aardig vet nummertje. Break is weer eens wat anders dan de schreeuw vocals van Zany & The Beholder. Leuk met dat stukje opera zang.
Zonde dat die na een kort intro gelijk naar de break gaat, lijkt een trend te worden. Geef ons gewoon een rammende mid-intro.
Verder vind ik de synth heel ziek, klinkt als die van Poltergeist maar dan wat 'scherper'. Kicks zijn gewoon de lelijke Zatox dongs maar erger me er niet zo erg aan als in z'n solo tracks. 2e climaxje is leuk en orgineel, vette vocals ook in de WMF style. 3e climax zelfde als de eerste maar dat is niet verkeerd. Lekker nummer dus.
Zit zo'n heerlijk agressieve sound in, kan niet wachten deze zaterdag te horen spring ik het hele Gelredome doorwrote:Reviewtje.
Aardig vet nummertje. Break is weer eens wat anders dan de schreeuw vocals van Zany & The Beholder. Leuk met dat stukje opera zang.
Zonde dat die na een kort intro gelijk naar de break gaat, lijkt een trend te worden. Geef ons gewoon een rammende mid-intro.
Verder vind ik de synth heel ziek, klinkt als die van Poltergeist maar dan wat 'scherper'. Kicks zijn gewoon de lelijke Zatox dongs maar erger me er niet zo erg aan als in z'n solo tracks. 2e climaxje is leuk en orgineel, vette vocals ook in de WMF style. 3e climax zelfde als de eerste maar dat is niet verkeerd. Lekker nummer dus.
Verwoord mijn mening ook heel aardig.wrote:Reviewtje.
Wat grappigwrote:LOL hij staat al full op http://www.junodownload.com/products/ha ... 700279-02/
Gewoon de player afspelen
Digg, als in 'het vet vinden' toch? Vind die tekst maar niks, zonde van de rest van het nummer. Outtro is wel lekker, vind dat geluids effect van dat zwaart ook vet. Geeft ook een beetje 'The Darkside' gevoel!wrote:I'm a Wild Motherfucker and a di(c)k hard bass?