Te dikke vocalswrote:Hey punk, don’t mess with the motherfucking gangsta!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Tatanka & Zatox - Gangsta (DJUZ018)
- Label
- DJ's United Zanzatraxx
- Catalogue number
- DJUZ018
- GangstaYouTube
- Hardstyle FamilyYouTube
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
wrote:De b kant hadden ze beter hardcore family kunnen noemen. Dat heeft weinig meer met hardstyle te maken.
Dan vind ik wel meevallen hoor, zijn genoeg hardstyle tracks die dichter bij hardcore liggen dan deze....
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Die bass in hardstyle family is juist lekker! Een heerlijke knetter harde track dit! Laat maar komen!wrote:wrote:De b kant hadden ze beter hardcore family kunnen noemen. Dat heeft weinig meer met hardstyle te maken.
Dan vind ik wel meevallen hoor, zijn genoeg hardstyle tracks die dichter bij hardcore liggen dan deze....
Kan niet wachten op de WEB release! Beide tracks echt geweldig!
Zitten we al een maandje overheen:)wrote: Tjah eind September, nog ff wachten dus
Gelukkig dit weekend:D eindelijk
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Moet maar zien dat ie dit weekend komt, als ze nog met rechten bezig zijn (wat ik begrijp uit andere posts) dan duurt het nog wel ffwrote:Zitten we al een maandje overheen:)wrote: Tjah eind September, nog ff wachten dus
Gelukkig dit weekend:D eindelijk
Ik denk dat de WEB release vanaf maandag beschikbaar is, dan komen meestal de nieuwe tracks. Enig idee welke site ze gaat aanbieden? Hardstyle.com, dance-tunes?
Beatport...wrote:Ik denk dat de WEB release vanaf maandag beschikbaar is, dan komen meestal de nieuwe tracks. Enig idee welke site ze gaat aanbieden? Hardstyle.com, dance-tunes?
En Dance-Tunes word sinds kort ook expliciet genoemd, dus met mazzel dan ook daar te pakken. Beatport lijkt me wel waarschijnlijker.wrote:Beatport...wrote:Ik denk dat de WEB release vanaf maandag beschikbaar is, dan komen meestal de nieuwe tracks. Enig idee welke site ze gaat aanbieden? Hardstyle.com, dance-tunes?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke Vinyl dit hier!
Gangsta + Hardstyle Family =
Gangsta + Hardstyle Family =
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Gister gangsta weer eens live gehoord tijdens thrillogy en OMFG wat een heerlijke track!
De intro van Gangsta komt me zo bekend voor. Volgens mij van een house nummer ofzo.. iemand enig idee?
Nee is van de film Kill Bill:)
daar komt het deuntje ook in voor:)
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
inderdaad, te geniale toontjes
Ja nu je het zegt, ik wist dat ik het ergens van kende. Thanks!wrote:Nee is van de film Kill Bill:)
Inderdaad, lang genoeg gewacht nu:Pwrote:kom maar door met die web!
Als hij komt zal het wrs wel eerst op saifam komenwrote:Inderdaad, lang genoeg gewacht nu:Pwrote:kom maar door met die web!
Zou het?wrote: Als hij komt zal het wrs wel eerst op saifam komen
hopen dat dan maar snel gebeurt:P
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
volgens mij is beatport als eerste waar ze opkomen
EDIT: vergis me volgens mij met Ipnotika
Ipnotika is meestal Beatport Exclusive, terwijl Zanzatraxx op SAIFAM komt.wrote:volgens mij is beatport als eerste waar ze opkomen
Haha, OP maar gewijzigd Khadber? "Soon"
Tja, een echte datum weet niemand, zelfs Tat&Zat niet :p
Tja, een echte datum weet niemand, zelfs Tat&Zat niet :p
Maakt nie uit:Pwrote: zelfs Tat&Zat niet :p
zolang die maar uitkomt:P
Kan niet meer stoppen met het luisteren naar Gangsta Preview :')
Echt zo ubergeil
Echt zo ubergeil