Maaarrrrr, bedenk me net... DJ's United is toch SAIFAM en geen Ipnotika?
HEY PUNK, DON'T MESS WITH THE MOTHERFUCKING GANGSTA!
Zanzatraxx / DJ's United is onderdeel van Trance Communications, maar SAIFAM doet geloof ik de distributie enzo. DJU / TRC Releases komen idd altijd als eerste op saifam.comwrote:Maaarrrrr, bedenk me net... DJ's United is toch SAIFAM en geen Ipnotika?
wrote:Ik kan niet meer wachten, aaaaaaah!
HEY PUNK, DON'T MESS WITH THE MOTHERFUCKING GANGSTA!
:')wrote:als het om de brak gaat mag het voor mij nog wel even duren. kan het zelf wel er in fixen makkie maar origineel is helemaal GOUD.
Trouwens, hardstyle dj gezocht omgeving rotterdam die met mij samen wil draaien gewoon voor hobby.
Mark
http://nl.flirtbox.com/regional-dating/rotterdam.htmlwrote:Trouwens, hardstyle dj gezocht omgeving rotterdam die met mij samen wil draaien gewoon voor hobby.
Mark
Nee zeker geen gekke vraag. Maar vraag het dan niet in dit topic. Dit is voor releases.wrote:Ha ha grappemakernee serieus. al mijn maten draaien Hardcore geen probleem draai ik ook, maar geen hardstyle. Vind het niet echt een gekke vraag dacht ik zo.
haha idd ik vind der ook geen zak aan eigenlijk..wrote:Zo, ff voor de afwisseling ook mijn mening: Ik vind Gangsta weinig aanwrote:wrote:Gangsta is een Heldenplaat !!wrote:Gansgta is idd lekker:D!wrote:Ik geil al maanden op Gansta
wrote:gangsta is inderdaad ook heftige track+1,wrote:Gangsta is echt hard
lijkt me duidelijk xD
op astral heeft een release date van 30 oktober gestaan!wrote:Er was nooit echt een releasedate bekend. Werd alleen een beetje gegokt.
+1 had vandaag liever deze gezien op dance-tunes dan de qlimax anthem, ookal is die ook niet slecht..wrote:duurt lang
ja idd,wrote:+1 had vandaag liever deze gezien op dance-tunes dan de qlimax anthem, ookal is die ook niet slecht..wrote:duurt lang