Last edited by Tienus on 12 Jun 2012 00:13, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Origineel valt niet te overtreffen.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wildstylez remix!
-
S
Origineel wel, de Tat & Zat Remix daarentegen...wrote:Origineel valt niet te overtreffen.
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Volgens mij is deze remix van Wildstylez (sowieso eigenlijk al maar toch). Zei die niet een paar maanden geleden dat ie van deze plaat een remix aan het maken was maar dat ie hem toen nog niet goed genoeg vond?
Dat bedoel ik natuurlijkwrote:Origineel wel, de Tat & Zat Remix daarentegen...wrote:Origineel valt niet te overtreffen.
origineel is veel beter.
hij had beter de vocals er uit kunnen laten en de track een andere naam kunnen geven, want het lijk helemaal niet op het origineel.
hij had beter de vocals er uit kunnen laten en de track een andere naam kunnen geven, want het lijk helemaal niet op het origineel.
Echt een hele vette remix! Bijna net zo'n lekkere drive als in het origineel en heerlijke screech-patronen. Pluspunten voor Wildstylez 
-
SHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
de tat&zat remix is niet te overtreffen idd maar vind hem wel vet! hoop eigenlijk op een refix van dit nummer.. zelfde melodie maar dan met een hedendaagse kick eronder was wel lekker geweest
Dit is al veel beter dan z'n andere werk van de afgelopen tijd als je 't mij vraagt 
Dit. Die Tat & Zat mix overtreft voor mij met kop en schouders het origineel en deze Wilde Stylen Hermix.wrote:Origineel wel, de Tat & Zat Remix daarentegen...wrote:Origineel valt niet te overtreffen.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Origineel 
Deze Remix
Deze Remix
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Original Zanza Labs Mix en zeker de Tat & Zat Remix steken hier ver bovenuit, desondanks is het een best aardig plaatje. 
precies ditwrote:Original Zanza Labs Mix en zeker de Tat & Zat Remix steken hier ver bovenuit, desondanks is het een best aardig plaatje.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Ik vind m heel dik. Was behalve de midintro nooit zo'n fan van het origineel en deze lijkt er idd maar weinig op dus voor mij top 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
1 van de betere remixen sinds tijden, Vindt ik! 
Dikke track, en ik had niet gedacht dat hij zo zou worden. Ik had mn geld gezet op een softere versie ervan, inc pitchkicks 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Wildstylez houd eens op met altijd datzelfde snare trucje vlak voor de climax.
De climax lijkt trouwens wel erg op de intro van lose my mind
De climax lijkt trouwens wel erg op de intro van lose my mind
Aardige remix
Leuke nieuwe invalshoek iig
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
De screeches vind ik wel vet klinken
Ben heel erg benieuwt naar een HQ versie.
Ben heel erg benieuwt naar een HQ versie.
Eens.wrote:precies ditwrote:Original Zanza Labs Mix en zeker de Tat & Zat Remix steken hier ver bovenuit, desondanks is het een best aardig plaatje.
Tatanka draaide op 7th Sunday ook een remix / edit van Let's Rock, maar ik twijfel of dat deze was. Klonk niet verkeerd in ieder geval.
Klinkt als een Wildstylez productie voor Alpha2. In ieder geval hele dikke plaat die het origineel vele malen overtreft.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
wrote:Eens.wrote:precies ditwrote:Original Zanza Labs Mix en zeker de Tat & Zat Remix steken hier ver bovenuit, desondanks is het een best aardig plaatje.
Tatanka draaide op 7th Sunday ook een remix / edit van Let's Rock, maar ik twijfel of dat deze was. Klonk niet verkeerd in ieder geval.
Was dat niet Chris One?