Klinkt goed 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
A
-
A
die climax

-
A
Lekkere drive hè, vind ik tenminstewrote:die climax![]()
![]()
-
A
Jaaaaa sirieus echt heerlijk _O_ lijkt ook eigenlijk niet echt op een Wildstylez nummer maar op een of andere manier vind ik 'm echt ziek lekker klinkenwrote:Lekkere drive hè, vind ik tenminstewrote:die climax![]()
![]()
Vind hem wel vet klinken
was origineel al beu
-
BHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2009
- last seen Feb 2013
Ik wil zeggen dat het Wildstylez is, maar daar is het te hard voor. Ik ga voor een Alpha2 remix!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwrote:1 van de betere remixen sinds tijden, Vindt ik!
OT: het is een best leuk plaatje maar nee, bij lange na niet beter.
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Deze is best dik, in vergelijking met Year of summer ... 
Meen je dit nou of zit je nou maar wat te trollen?wrote:Ik wil zeggen dat het Wildstylez is, maar daar is het te hard voor. Ik ga voor een Alpha2 remix!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
De kick als ie ''omlaag pitcht''. 
-
A
hahaha nu ik het zo lees is het wel droogwrote:Meen je dit nou of zit je nou maar wat te trollen?wrote:Ik wil zeggen dat het Wildstylez is, maar daar is het te hard voor. Ik ga voor een Alpha2 remix!
Is gewoon een Wildstylez remix hoor, heeft ie zelf gezegd in die livestream van Headhunterz. Als het dan toch een Alpha Twins remix blijkt te zijn heeft ie zichzelf verraden 
Nu de 4e keer dat ik deze track hoor, echt HET niveau van Wildstylez waar ik lang op gewacht hebwrote:Dit is al veel beter dan z'n andere werk van de afgelopen tijd als je 't mij vraagt
Die screeches doen me te veel denken aan wake up 
Lekkere remix!
Deze man blijft maar heerlijke producties maken!!
Deze man blijft maar heerlijke producties maken!!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik volg die mening.wrote:Ik ga voor een Alpha2 remix!
Kreeg even een Tonight (A² remix) gevoel.
Omdat er zo 'gespeeld' wordt met de vocal in 't begin van de track ga ik toch voor 'Wildstylez Remix'wrote:Ik volg die mening.wrote:Ik ga voor een Alpha2 remix!
Kreeg even een Tonight (A² remix) gevoel.
+ de kicks
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik dacht dit zal wel niks worden net als year of summer.
Maar ik vind het best wel lekker klinken.
Overtreft zeker niet de Tat & Zat remix naar mijn mening maar wel de Original mix.
Geslaagde remix.
Maar ik vind het best wel lekker klinken.
Overtreft zeker niet de Tat & Zat remix naar mijn mening maar wel de Original mix.
Geslaagde remix.
-
BHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2009
- last seen Feb 2013
Nu ik em een paar keer heb geluisterd, zeg ik ook Wildstylez. Er zit namelijk zo'n "Lose My Mind moddervette net-voor-de-climax snare" in, die heeft Alpha2 niet.
En nee, ik had geen intentie om te trollen, meer een subtiele bash.
En nee, ik had geen intentie om te trollen, meer een subtiele bash.
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Die omlaagpitchende kick 
Doet me denken aan the recistance, door die screech die omlaag gaat en die omlaag pitchende kicks. Lekkere remix! 
Heel fijn plaatje! Gisteren gedraaid door Digital Punk!
Zeker, klonk erg goedwrote:Heel fijn plaatje! Gisteren gedraaid door Digital Punk!