Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Sub Zero Project - The Project (DWX-379)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX-379
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Helemaal eens met Pim. Vind Rooler vooralsnog een interessante producer.
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Sub Zero Project - The Project (DWX377?)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/02/2017

Tracks:
Sub Zero Project - The Project

Samples:
View on YouTube

Bron:
https://soundcloud.com/dirtyworkzoffici ... hq-preview
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Blijf de eerste break naar die psy wel abrupt vinden eerlijk gezegt... alsof daar eerst wat anders tussen heeft gezeten
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Iemand op youtube wrote:"When they released ''Meltdown'' they wrote, ''Bringing back Hardstyle''. Then they made ''DRKNESS'' with Da Tweekaz. Both tracks weren't overly melodic or raw. Now this track. I listened to the lyrics for some time, and realized. ''The new generation, here to restore''-bringing back real hardstyle. ''Such a dedicated nation, that has lost its core''- Lost real hardstyle/went to raw/euphoric. ''Blurring the barrier between left and right''-Breaking the barrier between raw and euphoric. ''We got a 1,000,000 different souls all ready to unite.''-Uniting the people of hardstyle. ''You are welcome, to the Project''.
Anyone else sees the bigger picture ?"
:worship:
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Hard Twins wrote:
Iemand op youtube wrote:"When they released ''Meltdown'' they wrote, ''Bringing back Hardstyle''. Then they made ''DRKNESS'' with Da Tweekaz. Both tracks weren't overly melodic or raw. Now this track. I listened to the lyrics for some time, and realized. ''The new generation, here to restore''-bringing back real hardstyle. ''Such a dedicated nation, that has lost its core''- Lost real hardstyle/went to raw/euphoric. ''Blurring the barrier between left and right''-Breaking the barrier between raw and euphoric. ''We got a 1,000,000 different souls all ready to unite.''-Uniting the people of hardstyle. ''You are welcome, to the Project''.
Anyone else sees the bigger picture ?"
:worship:
Ik kan alleen maar hopen dat het hier weer naartoe gaat. Hoe mooi zou het zijn als de hele raw en euforische kant weer gewoon lekker naar hardstyle gaat luisteren. Gewoon hardstyle, niets meer en niets minder.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
De slechtste raw de voorbije jaren kwam anders toch gewoon van SZP imo en dan gaan hun nu even de boel weer samenbrengen? Mooi is dat.

Mid is wel leuk, matige vocals, matige melodie en kicks in de climax.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
SZP had juist heerlijke muziek voor ze bij DWX kwamen, toen hadden ze een succesformule gevonden met Funky Shit, uitgemolken om naam te maken en nu laten ze weer zien wat ze kunnen.
Kan het ze niet echt kwalijk nemen, Caine doet nu hetzelfde. Die vent kan ook goed gevarieerd produceren, maar moet zich gewoon nog in de scene en publiek nestelen.
Zoals Dark Pact aan heeft gegeven is het best een misgunnende scene, dus doorbreken met kwaliteit en variatie kan echt lastig zijn.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik vind de kicks in deze climax juist een van de betere van SZP.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
DL22 wrote:De slechtste raw de voorbije jaren kwam anders toch gewoon van SZP imo en dan gaan hun nu even de boel weer samenbrengen? Mooi is dat.

Er was ZO VEEL slechters dan Sub Zero Project, dan heb je echt bij lange na niet alles van de voorbijgaande jaren beluisterd.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Vond het in eerste instantie nog wel een leuk nummer, maar die climax kicks, ik kan er niet fatsoenlijk naar luisteren. Leuk dat ze iets anders doen in die mid-intro maar het pakt me alweer niet.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Blijf deze vet vinden. Ook de kicks in de climax vind ik erg vet plus de melodie die standhoud is erg gaaf.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Broken Balance wrote:
DL22 wrote:De slechtste raw de voorbije jaren kwam anders toch gewoon van SZP imo en dan gaan hun nu even de boel weer samenbrengen? Mooi is dat.

Er was ZO VEEL slechters dan Sub Zero Project, dan heb je echt bij lange na niet alles van de voorbijgaande jaren beluisterd.
Ik kan je met zekerheid vertellen dat ik enorm veel muziek beluister :)
SZP heeft voor mij nooit iets uniek uitgebracht. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze zoveel grote podia krijgen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nou ja je kan zeggen wat je wil maar ze hebben wel enigszins een eigen stijl. Als dit je niet ligt, tja.
Als je in de geschiedenis van hun platen kijkt hebben ze ook redelijk gevarieerd geproduceerd van raw tot melodieus.

Persoonlijk vind ik het best wel vet al ben ik het wel met je eens dat het natuurlijk niet het meest hoogstaande is. Maar om nou te claimen dat het het slechtste is vind ik een beetje over de top :P.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
tjakevladze wrote:SZP had juist heerlijke muziek voor ze bij DWX kwamen, toen hadden ze een succesformule gevonden met Funky Shit, uitgemolken om naam te maken en nu laten ze weer zien wat ze kunnen.
Kan het ze niet echt kwalijk nemen, Caine doet nu hetzelfde. Die vent kan ook goed gevarieerd produceren, maar moet zich gewoon nog in de scene en publiek nestelen.
Zoals Dark Pact aan heeft gegeven is het best een misgunnende scene, dus doorbreken met kwaliteit en variatie kan echt lastig zijn.
De raw of hardstyle in het algemeen? Je zou je als artiest zijnde het bijna gaan afvragen of je dat eigenlijk wel wil. Want zo maak je in feiten eigenlijk muziek voor andere ipv je eigen visie te tonen en dat moet eigenlijk het belangrijkste standpunt blijven imo.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Mid <3
jammer van de vocals en de overdreven kicks.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wat een drive zit er in dit nummer zeg.. zeker bij de 2e climax :yay:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Ik vind dit op de psytrance na een hele lekkere plaat. Die eerste psytrance kick vind ik echt debiel, ook na tientallen keren luisteren blijf ik het een dikke domper vinden. Totaal niet dansbaar ook. Jammer, want het lijkt een hype te gaan worden. Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Sarabande wrote:Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.
Live is t juist leuk.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Duruz wrote:
Sarabande wrote:Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.
Live is t juist leuk.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Sarabande wrote:Die eerste psytrance kick vind ik echt debiel. Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.
Zal je verbazen, Sarabande, hoe snoeihard dit soort kicks gaan live. Ik dacht precies hetzelfde over Geck-o - How Low Can You Go toentertijd, totdat ik em live hoorde... :surrender: :surrender:

OT: Topplaat!! Zeer sterke productie met unieke sound :thumbup:
K
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Mar 2017
ik blijf dit een leuk plaatje vinden.
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Heerlijke track, ook een supervette clip!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Sarabande wrote:Totaal niet dansbaar ook.
Ken gewoon niet dansen jij xx