Geloof me, live gaat dit echt wel hard hoor!wrote:Tof dat ze iets nieuws durven uitproberen, maar een midintro als dit is echt helemaal niks voor mij.
Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
View on YouTubewrote: Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...
-
AHardtraxxer
- 134 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
Dit dus. Wat een dikke plaat zeg!wrote:View on YouTubewrote: Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...
wrote:Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden
Ik vind die psytrance hype ook wel vet. Maar bij deze vind ik het een stuk minder. De opbouw vind ik niet echt gepast voor dit soort climax. Bij bv die edit van rooler 23, of de pandora psy edit vind ik het echt heel vet. Bij deze verwacht je een dikke anti climax met die vocal en opbouw. Jammer want het idee is leuk.
wrote:wrote:Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden
-
S
Ja leuk
Nu wachten totdat het helemaal uitgemolken wordt.
Nu wachten totdat het helemaal uitgemolken wordt.
wrote:Zeker een vet nummer geworden. En eindelijk eens een fatsoenlijke clip in de hardstyle scene.
hoezo?!
View on YouTube
Voor mij dus nietwrote:Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden
OT: Nu nog fris en nieuw + erg goed uitgewerkt
Hier ben ik ook bang voor.wrote:dit gaat uitgemolken worden tot de max
Idd, ik snap niet dat SZP deze track niet voor zich zelf houden (ten minste voor een tijdje). Onder andere al gehoord op Freaqshow en Roughstate..wrote:Hier ben ik ook bang voor.wrote:dit gaat uitgemolken worden tot de max
Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen 
Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.wrote:Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen
wrote:wrote:Zeker een vet nummer geworden. En eindelijk eens een fatsoenlijke clip in de hardstyle scene.
hoezo?!
View on YouTube
Precies.wrote:Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.wrote:Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen
Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.wrote:Precies.wrote:Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.wrote:Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen
Met 'exclusief houden' doelde ik op het niet opsturen van je track naar collega dj's (wat dus wel gebeurd is), zoals B-Front & PN bijvoorbeeld deden met The Paradox een aantal maanden lang.wrote:Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Vind hem heel vet inderdaad! Dat Psy gaat zeker wel lekker, maar ik denk indd;
Rooler met number 23 edit
TNT heeft ook al een Psy Hardstyle track liggen
Voorbeeld vind ik dat slome in de mid van; Zany & Max Enforcer feat MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem 2011) (desondanks vind ik dit wel een lekkere plaat hoor, netzoals The Project)
Eerst al Code Black met Pandora edit.wrote: dit gaat uitgemolken worden tot de max
Nu nog fris en nieuw
Rooler met number 23 edit
TNT heeft ook al een Psy Hardstyle track liggen
Rond 2010/2011 vind ik ergens wel vergelijkbaar, want toen werd her en der ook substep oid gebruikt. Toen dacht ik dat gaat ook "mainstream"/"uitgemolken" worden.wrote: Nu wachten totdat het helemaal uitgemolken wordt.
Voorbeeld vind ik dat slome in de mid van; Zany & Max Enforcer feat MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem 2011) (desondanks vind ik dit wel een lekkere plaat hoor, netzoals The Project)
Ah zo nu snap ik jewrote:Met 'exclusief houden' doelde ik op het niet opsturen van je track naar collega dj's (wat dus wel gebeurd is), zoals B-Front & PN bijvoorbeeld deden met The Paradox een aantal maanden lang.wrote:Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.
Mag Rooler wel wat meer credit geven. Dit was juist één van de dingen waarmee hij zich duidelijk wist te onderscheiden van de kick/screech formule van zijn labelgenoten, en dat deed hij al lang voor zijn Number 23 edit (de originele Number 23 heeft ook een triplet/psytrance kick overigens).wrote:Rooler met number 23 edit
Sterker nog, misschien is hij wel een hele belangrijke artiest geweest om deze hype (als je dat zo al kan noemen na een paar producties) op gang te brengen: het was namelijk toch wel een beetje 'zijn ding'. Hopelijk blijft Rooler genoeg innoveren om zijn producties interessant te houden nu dit 'trucje' ook door andere artiesten opgepikt wordt, gun het de beste man wel namelijk.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Eens hiermee.wrote:Mag Rooler wel wat meer credit geven. Dit was juist één van de dingen waarmee hij zich duidelijk wist te onderscheiden van de kick/screech formule van zijn labelgenoten, en dat deed hij al lang voor zijn Number 23 edit (de originele Number 23 heeft ook een triplet/psytrance kick overigens).wrote:Rooler met number 23 edit
Sterker nog, misschien is hij wel een hele belangrijke artiest geweest om deze hype (als je dat zo al kan noemen na een paar producties) op gang te brengen: het was namelijk toch wel een beetje 'zijn ding'. Hopelijk blijft Rooler genoeg innoveren om zijn producties interessant te houden nu dit 'trucje' ook door andere artiesten opgepikt wordt, gun het de beste man wel namelijk.