Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Sub Zero Project - The Project (DWX-379)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX-379
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vitality wrote:Tof dat ze iets nieuws durven uitproberen, maar een midintro als dit is echt helemaal niks voor mij.
Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...
Geloof me, live gaat dit echt wel hard hoor!
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Vitality wrote: Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...
View on YouTube
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
SpiRiT wrote:
Vitality wrote: Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...
View on YouTube
Dit dus. Wat een dikke plaat zeg!
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Heel vet!
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Nice!
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
:loving:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
OutsideSpacer wrote:Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden :drool:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik vind die psytrance hype ook wel vet. Maar bij deze vind ik het een stuk minder. De opbouw vind ik niet echt gepast voor dit soort climax. Bij bv die edit van rooler 23, of de pandora psy edit vind ik het echt heel vet. Bij deze verwacht je een dikke anti climax met die vocal en opbouw. Jammer want het idee is leuk.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
DonnyD wrote:
OutsideSpacer wrote:Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden :drool:
S
Ja leuk

Nu wachten totdat het helemaal uitgemolken wordt.
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 1 hour ago
Zamble wrote:Zeker een vet nummer geworden. En eindelijk eens een fatsoenlijke clip in de hardstyle scene.

hoezo?!
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Voor mij dus niet :thumbdown: dit gaat uitgemolken worden tot de max

OT: Nu nog fris en nieuw + erg goed uitgewerkt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
ErikZ wrote:dit gaat uitgemolken worden tot de max
Hier ben ik ook bang voor. :(
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
yannickvk wrote:
ErikZ wrote:dit gaat uitgemolken worden tot de max
Hier ben ik ook bang voor. :(
Idd, ik snap niet dat SZP deze track niet voor zich zelf houden (ten minste voor een tijdje). Onder andere al gehoord op Freaqshow en Roughstate..
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen :thumbup:
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
SkiggyRapz18 wrote:Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen :thumbup:
Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Deuntje wrote:
Zamble wrote:Zeker een vet nummer geworden. En eindelijk eens een fatsoenlijke clip in de hardstyle scene.

hoezo?!
View on YouTube

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Mad Krentenbol wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen :thumbup:
Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.
Precies.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
StevenvanKuijk wrote:
Mad Krentenbol wrote:
Precies.
Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
SkiggyRapz18 wrote:Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.
Met 'exclusief houden' doelde ik op het niet opsturen van je track naar collega dj's (wat dus wel gebeurd is), zoals B-Front & PN bijvoorbeeld deden met The Paradox een aantal maanden lang.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Vind hem heel vet inderdaad! Dat Psy gaat zeker wel lekker, maar ik denk indd;
ErikZ wrote: dit gaat uitgemolken worden tot de max

Nu nog fris en nieuw :thumbup:
Eerst al Code Black met Pandora edit.
Rooler met number 23 edit
TNT heeft ook al een Psy Hardstyle track liggen
stefaneke wrote: Nu wachten totdat het helemaal uitgemolken wordt.
Rond 2010/2011 vind ik ergens wel vergelijkbaar, want toen werd her en der ook substep oid gebruikt. Toen dacht ik dat gaat ook "mainstream"/"uitgemolken" worden.
Voorbeeld vind ik dat slome in de mid van; Zany & Max Enforcer feat MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem 2011) (desondanks vind ik dit wel een lekkere plaat hoor, netzoals The Project)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
StevenvanKuijk wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.
Met 'exclusief houden' doelde ik op het niet opsturen van je track naar collega dj's (wat dus wel gebeurd is), zoals B-Front & PN bijvoorbeeld deden met The Paradox een aantal maanden lang.
Ah zo nu snap ik je :thumbup: Ik wist niet dat veel andere collega's hem ook al hadden, hier had ik ook even mee gewacht ja >.<
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
HSlovah wrote:Rooler met number 23 edit
Mag Rooler wel wat meer credit geven. Dit was juist één van de dingen waarmee hij zich duidelijk wist te onderscheiden van de kick/screech formule van zijn labelgenoten, en dat deed hij al lang voor zijn Number 23 edit (de originele Number 23 heeft ook een triplet/psytrance kick overigens).
Sterker nog, misschien is hij wel een hele belangrijke artiest geweest om deze hype (als je dat zo al kan noemen na een paar producties) op gang te brengen: het was namelijk toch wel een beetje 'zijn ding'. Hopelijk blijft Rooler genoeg innoveren om zijn producties interessant te houden nu dit 'trucje' ook door andere artiesten opgepikt wordt, gun het de beste man wel namelijk.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
pim0412 wrote:
HSlovah wrote:Rooler met number 23 edit
Mag Rooler wel wat meer credit geven. Dit was juist één van de dingen waarmee hij zich duidelijk wist te onderscheiden van de kick/screech formule van zijn labelgenoten, en dat deed hij al lang voor zijn Number 23 edit (de originele Number 23 heeft ook een triplet/psytrance kick overigens).
Sterker nog, misschien is hij wel een hele belangrijke artiest geweest om deze hype (als je dat zo al kan noemen na een paar producties) op gang te brengen: het was namelijk toch wel een beetje 'zijn ding'. Hopelijk blijft Rooler genoeg innoveren om zijn producties interessant te houden nu dit 'trucje' ook door andere artiesten opgepikt wordt, gun het de beste man wel namelijk.
Eens hiermee.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Ik ben die kick van ze (die ze o.a in de climax gebruiken) steeds meer gaan waarderen. Brengt gewoon zoveel energie met zich mee