Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Inderdaad, volgens mij draaien ze ook altijd behoorlijk goed.wrote:deze mannen komen er wel![]()
![]()
wrote:Inderdaad, volgens mij draaien ze ook altijd behoorlijk goed.wrote:deze mannen komen er wel![]()
![]()
Hopelijk zet Tilt snel de prev neer ''Haha''
Dat zou heel mooi en terecht zijnwrote:Hopelijk zet Tilt snel de prev neer ''Haha''
ik wil hem wel eens live horen. tot nu toe vind ik het vrij matig
Misschien volgende week in The Magic Show.wrote:Wanneer komt hij weer langs(H)
weer zo'n dikke kick, vindt het altijd wel hebben dat donkere stijltje van ze xD
Als het goed is komen ze binnenkort weer bij Beatbusters xD
Als het goed is komen ze binnenkort weer bij Beatbusters xD
Last edited by iSenSe` on 16 Feb 2011 23:07, edited 1 time in total.
Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Erg jammer
Die vocal komt toch gewoon uit de serie Flash Forward?wrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Wat QonFuzion zegtwrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Waren al met die vocals bezig en vond ze te vet om weer eruit te gooien
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Vette track 
Wat Solutio zegtwrote:Wat QonFuzion zegtwrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Waren al met die vocals bezig en vond ze te vet om weer eruit te gooien
Uit andere tracks knippen daar doen we niet aan!
Wat denk jij nouwrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Vocals komen vaak uit films/series... In dit geval uit FlashForward.
Beetje jammer Piaaa
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
B-Kant Devastator?! 
Klinkt goed. Ben nou wel eens een keer benieuwd naar een HQ'tje van hun, ken alleen tientallen rips + City Of Chaos.
Dan niet geript, dan alsnog al een keer eerder gebruikt, alsnog jammerwrote:Wat denk jij nouwrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Vocals komen vaak uit films/series... In dit geval uit FlashForward.
Beetje jammer Piaaa
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
The Crywrote:B-Kant Devastator?!
A 2.17
A Haunted

Hopelijk snel HQ previeuws!
A Haunted
Hopelijk snel HQ previeuws!
Komt goed! Het is ook niet zo dat we niet willen releasen ofzo
Moeten alleen eerst wat dingen geregelt worden bij een label en dat duurt helaas wat langer dan gedacht allemaal
Live zijn ze al wel in HQ te bewonderen dus gewoon is langskomen
Moeten alleen eerst wat dingen geregelt worden bij een label en dat duurt helaas wat langer dan gedacht allemaal
Live zijn ze al wel in HQ te bewonderen dus gewoon is langskomen
View on YouTube
Haunted!
Daar wil ik wel wat meer van horen, van wat ik kan horen krijg ik al vreselijke kriebels. Duisterheid ten top, wat een synth.
Haunted!