Dit steekt productietechnisch wel een stukje beter in elkaar dan dat werk Abyss and Judge hoor. Vind het een lekker plaatje, maar de melodie is me wat te simpel.wrote:Had net een track van Abyss & Judge kunnen zijn. Doet me niks, is niks speciaals!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Gaat ook langs mij heen, maar is productietechnisch wel een stuk beter dan Abyss & Judgewrote:Had net een track van Abyss & Judge kunnen zijn. Doet me niks, is niks speciaals!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Geniaal 
Blijft nog steeds erg goed hangen, en dat wordt zaterdag genieten @ Q-Baas 
-
THardtraxxer
- 538 posts member since 2010
- last seen 14 days ago
K denk (persoonlijk) dat dit 1 van de best euforische plaat gaat worden van het jaar! gewoon heerlijk!! 
-
N
Ik bedoelde meer qua stijltje.. :pwrote:Gaat ook langs mij heen, maar is productietechnisch wel een stuk beter dan Abyss & Judgewrote:Had net een track van Abyss & Judge kunnen zijn. Doet me niks, is niks speciaals!
Een klein beetje wel, maar deze weet me wel te boeien.wrote:Ik bedoelde meer qua stijltje.. :pwrote:Gaat ook langs mij heen, maar is productietechnisch wel een stuk beter dan Abyss & Judgewrote:Had net een track van Abyss & Judge kunnen zijn. Doet me niks, is niks speciaals!
A&J is veel leger en plingeriger...
dit is gewoon vet en goed afgewerkt, die melodie.. dat volle warme geluid erachter..
pareltje
snel live horen!
dit is gewoon vet en goed afgewerkt, die melodie.. dat volle warme geluid erachter..
pareltje
die melodie doet me steeds denken aan The Message Is Hardstyle 
Blijf het een hele vette track vinden
Gewoon een lekkere uplifting melodie, niet te happy, niet raw, gewoon lekker
Gewoon een lekkere uplifting melodie, niet te happy, niet raw, gewoon lekker
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Volledig mee eens.wrote:Heerlijke track,Zit veel gevoel hierin!
Hij gaat me steeds beter bevallen
..erg lekkere plaat 
Meen je deze?wrote:Had net een track van Abyss & Judge kunnen zijn. Doet me niks, is niks speciaals!
Nee, vind hem niet zo veel aan. Ik mag toch hopen dat Slim Shore eruit gaat halen wat er in zit, want waar ie nu mee bezig is wordt ik niet echt vrolijk van.
-
HHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
niet echt boeiend...
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
ook deze erg lekker!
je bent er weer als de kippe bij he festuca!
je bent er weer als de kippe bij he festuca!
Volgens mij plaatst ie de releasedatum in zijn Outlook agenda en als het zo ver is krijgt ie een meldingwrote:je bent er weer als de kippe bij he festuca!
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Vind het toch wel handig dat je dat altijd doet. Hoef niet eens meer een topic te openen om te kijken of een track gereleased als ik nu bij laatste bericht 00:00 Festuca zie staan weet ik genoeg 
Maar verder prima release
Maar verder prima release
Blijft leuke plaat, vanmiddag na school even halen 
Leuk plaatje,maar niet meer dan dat 
Klinkt lekker, goed gevoel in maar weet mij niet te raken helaas, maar sluit niet uit dat het een fantastische plaat is

Geniale track! Bizar veel gevoel en emotie in verwerkt. Slim Shore, wat een baas 
-
VHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Hele goede track, weet mij goed te raken. Zit gewoon technisch goed in elkaar.