Heerlijke track, met name die ene gitaar-achtige klank in de break vind ik erg cool gedaan!
Zit veel gevoel hierin!
Zit veel gevoel hierin!
wrote:Heel veel gevoel + heerlijke euforische melodie! Echt heerlijk nummertje!
wrote:Dit is dus gewoon een fijne, euforistische plaat!
100% mee eens. Dit is tot nu een van m'n favoriete tracks van het jaarwrote:Beetje style van kodex vind ik het, en daar ben ik wel fan van. Lekkere track!Lekker gevoel ook.
Af en toe wel ja.. We worden er echt gestoord van.wrote:Gaan ze nu ook al reacties plaatsen?
Ik dacht eerst dat het een echte reactie was, tot ik het ging lezen haha. Verwijder mijn reactie ook maar, want nu begrijpen vrij weinig mensen die reactie van mij denk ikwrote:Af en toe wel ja.. We worden er echt gestoord van.wrote:Gaan ze nu ook al reacties plaatsen?
wrote:Ik dacht eerst dat het een echte reactie was, tot ik het ging lezen haha. Verwijder mijn reactie ook maar, want nu begrijpen vrij weinig mensen die reactie van mij denk ikwrote:Af en toe wel ja.. We worden er echt gestoord van.wrote:Gaan ze nu ook al reacties plaatsen?
Hier ook idd, ik denk dat dit voor mij gewoon een luisterplaat wordt.wrote:Heerlijk euforisch nummertje, zit echt gevoel in de melodie.