Kids top 20wrote:wrote:Ben benieuwd naar de clip voor de kids top 20![]()
Keek ik op foxkids altijd op zondagochtend haha. jeugdsentiment
Kids top 20wrote:wrote:Ben benieuwd naar de clip voor de kids top 20![]()
was anders ook niet veel verkocht denk ikwrote:blij dat ie gratis is
ja maar omdat showtek een bekende naam is, worden ze vaak nog veel later in de timetables gezetwrote:Dat dus! En blijkbaar is dit wel een kant die gewaardeerd word door het publiek door in een gat tussen dance & hardstyle te gaan staan..wrote:respect voor showtek dat ze gwn hun eigen zin doen!
zeg het maar gewoon met een -s- hoorwrote:This aint noize mate, it's fuckin showtek
hier is er nog zo 1, lekker om een setje mee te beginnenwrote:Ik ben volgens mij echt een van de weinigen hier die dit gewoon een lekker nummer vind of niet? Ik vid het wel wat hebben deze track, net zoals op de Dance Valley CD. Enige probleem is dat het geen hardstyle is en absoluut niet thuishoort op een hardstyle feest.
duuuuh t is showtekwrote:ligt het aan mij of mist er een kick?
het lijkt net een lange break :S
Mee eens, fijn plaatje voor thuiswrote:Ik ben volgens mij echt een van de weinigen hier die dit gewoon een lekker nummer vind of niet? Ik vid het wel wat hebben deze track, net zoals op de Dance Valley CD. Enige probleem is dat het geen hardstyle is en absoluut niet thuishoort op een hardstyle feest.
wrote:Mee eens, fijn plaatje voor thuiswrote:Ik ben volgens mij echt een van de weinigen hier die dit gewoon een lekker nummer vind of niet? Ik vid het wel wat hebben deze track, net zoals op de Dance Valley CD. Enige probleem is dat het geen hardstyle is en absoluut niet thuishoort op een hardstyle feest.
Ik wist dat ze geen harde kicks harden, maar hier hoor ik gewoon haast niks dan een klein basje... tis net een popnummer, bah!wrote:duuuuh t is showtekwrote:ligt het aan mij of mist er een kick?
het lijkt net een lange break :Sje mist altijd een kick