Quoting for the fucking truthwrote:Nee Showtek doet vooral hun eigen dingde laatste tijd (jaren).. Het is niet mijn ding, maar ik respecteer het wel.. Toch altijd beter dan de standaard HS tracks met een pitchkick erin en een belabberde melo..wrote:Showtek doet het echt slecht de laatste tijd
Mensen moeten ook maar eens gaan stoppen met zeuren op showtek, aangezien iedereen weet dat ze een andere weg zijn ingeslagen, en wie dat niet weet, heeft echt onder een hele dikke steen gelegen...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Zit opzet achter.wrote:Je capslocks staat aan, manwrote:KAN ER GEEN SUB FORUM GEBRUIKT WORDEN VOOR "FREE RELEASES" ? dit begint onoverzichtelijk te worden....
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
vind m niet zo goed eerlijk gezegd, beetje soft dit keer (lijkt beetje op jumpstyle
).. wel free
Doen ze toch ook niet?wrote:Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen
Maar het is echt gare shit inderdaad.
Pff Vocals zoals iedere track van showtek weer goed, maar de rest laat het weer afweten..
Tijd voor showtek om een partner te zoeken?
Tijd voor showtek om een partner te zoeken?
wrote:Ieder zijn smaak, alleen fans van jan smit zouden zich moeten schamenwrote:Lekker luisternummer, om thuis op te zetten![]()
Moet ik me nu schamen?
Zal het aan m'n moeder doorgeven
ooooooooo :') .. tochwrote:Zit opzet achter.wrote:Je capslocks staat aan, manwrote:KAN ER GEEN SUB FORUM GEBRUIKT WORDEN VOOR "FREE RELEASES" ? dit begint onoverzichtelijk te worden....
word tijd dat hardstyle echt sub stromingen krijgt zoals bij hardcore.
Dan kun je dit plaatje beter plaatsen onder het juiste kopje.
Dan kun je dit plaatje beter plaatsen onder het juiste kopje.
wijze woorden _O_ amenwrote:Nee Showtek doet vooral hun eigen dingde laatste tijd (jaren).. Het is niet mijn ding, maar ik respecteer het wel.. Toch altijd beter dan de standaard HS tracks met een pitchkick erin en een belabberde melo..wrote:Showtek doet het echt slecht de laatste tijd
Mensen moeten ook maar eens gaan stoppen met zeuren op showtek, aangezien iedereen weet dat ze een andere weg zijn ingeslagen, en wie dat niet weet, heeft echt onder een hele dikke steen gelegen...
al dat gezeik altijd respecteer gewoon die weg die ze nemen niet alleen bij showtek maar ook bij labels
Deze werd gister gedraaid @ Time Out, wat 'n bout-track.. 
De intro is gaaf! Maar de break en de climax zijn gewoon rond uit kut.
Respect voor Showtek, maar dit is niet mijn ding.
Blijf toch van de muziek houden! Kan het wel waarderen.
Val er zowat van in slaap joh, ik vind dit ook nog amper Hardstyle te noemen.
-
THardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Kan je mischien geen hardstyle meer noemen maar vind et toch hard
en respect voor showtek dat ze gwn hun eigen zin doen!
en respect voor showtek dat ze gwn hun eigen zin doen!
Dat dus! En blijkbaar is dit wel een kant die gewaardeerd word door het publiek door in een gat tussen dance & hardstyle te gaan staan..wrote:respect voor showtek dat ze gwn hun eigen zin doen!
-
MHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
Vind het wel een lekkere track 
Nou volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat Showtek geen hardstyle meer produceert. Dus beter doen we een slotje hierop en zetten we al hun toekomstige rommel ook niet meer op deze site.
Informatie en discussies over komende en huidige Hardstyle releases.
Inderdaad.
Inderdaad.
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
wrote:
Harder hands up?
Ik vind het niet eerlijk om dit zelfs Hands Up te noemen
Zelf ben ik fan van House / Hands Up / Hardstyle
en zou ik de plaat dus helemaal het einde moeten vinden.
Hands up is 10 keer beter dan dit naar mijn mening alleen de kick van dit nummer spreekt me aan.
Ben benieuwd naar de clip voor op tmf 
wrote:Ben benieuwd naar de clip voor de kids top 20![]()
als ze der maar wel een leuk dansje bij verzinnen vind ik alles bestwrote:wrote:Ben benieuwd naar de clip voor de kids top 20![]()