Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 15 tracks

Second Identity - The Album (SCCD003)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCCD003
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Klopt, in het album van Showtek zat wel veel meer variatie dan in welk ander artiestenalbum dan ook (Acti uitgezonderd). En ook enkele erg goede tracks: Fast Life, Stereophonic, Freak, We Speak Music, Own The Night...
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Snap niet dat iedereen het album van Showtek zo slecht vond. Analogue Players was echt een zoveel beter album dan dat van DBSTF, Brennan Heart Headhunterz, en ik vergeet er vast nog wel een. Er was veel variatie aanwezig en een paar tracks die er echt uitsprongen. Bijvoorbeeld: Freak, Analogue Players, Fast Life, F-Track en Faces, in mindere mate: We Speak Music, Electronic Stereophonic, Own The Night en Dutchie. Het zijn niet de hardste nummers, maar dat is hun bedoeling ook niet.

Het album van Activator hoef ik niet eens uit te leggen, want iedereen hier weet waarschijnlijk wel hoe goed dat album is. :worship:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
dawasiknie wrote:Klopt, in het album van Showtek zat wel veel meer variatie dan in welk ander artiestenalbum dan ook (Acti uitgezonderd). En ook enkele erg goede tracks: Fast Life, Stereophonic, Freak, We Speak Music, Own The Night...
yup daar stonden matige, slegte en dramatische tracks op.

p1 album waren allemaal kwaliteit tracks, alleen door de live act zijn de tracks te vaak gedraaid waardoor ze nu niet meer aantrekkelijk zijn
A
djpatt wrote: p1 album waren allemaal kwaliteit tracks, alleen door de live act zijn de tracks te vaak gedraaid waardoor ze nu niet meer aantrekkelijk zijn
Mwa vind ik dan weer niet, vind bijv. Story Unfolds nog super dik, evenals Zero Hour
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
ik wil wel weten hoe die track met die reversed bass noemt in dat filmpje.
lijkt mij geen slechte track, ook al hoor je alleen een kick en reverse bass.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ik ben benieuwd :)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
djpatt wrote:
dawasiknie wrote:Klopt, in het album van Showtek zat wel veel meer variatie dan in welk ander artiestenalbum dan ook (Acti uitgezonderd). En ook enkele erg goede tracks: Fast Life, Stereophonic, Freak, We Speak Music, Own The Night...
Beter geproduceerd dan menig hardstyle producer ooit zal kunnen. Ze hebben hun totaal eigen style, die ook erg varieert. En al ligt het je niet, zal je moeten toegeven dat het gewoon verschrikkelijk goede producers zijn.

Mensen die alleen maar 'hard' willen, en niet eens kijken naar kwaliteit :')
Mensen die op artiesten haten, omdat iedereen dat doet :')
Hardtraxxer
276 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Arthurhoihoi wrote: Mensen die alleen maar 'hard' willen, en niet eens kijken naar kwaliteit :')
+1
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
xljarno wrote:
Arthurhoihoi wrote: Mensen die alleen maar 'hard' willen, en niet eens kijken naar kwaliteit :')
+1
Ik ben absoluut geen Showtek hater maar ik vind het bijvoorbeeld jammer dat ze met clips komen op TMF en dan weet je op wat voor publiek ze doelen en dan heb ik gewoon een slechter oordeel over ze om die reden. maar technisch zitten hun tracks zo goed in elkaar zoals die remix van A & J - HS Revolution ( Showtek RMX ). Maar goed laten we niet off topic hier gaan :P
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Nov 2010
ik ben benieuwd :D

zal vast wel een goeie album zijn :bomb:
Hardtraxxer
169 posts member since 2009
last seen Mar 2016
Hier zat ik op te wachten! Karma Circle & Atlantis! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Arhurhoihoi zegt veel dingen die waar zijn in dit topic. Album van Activator was echt geniaal, die man bewijst dat hij een zeer divers producer is en ik ben blij dat deze heer eindelijk eens wat vaker geboekt word, kan een echte aanvulling zijn voor je avond.

Maar toch: We hebben het hier over Second Identity en niet andere albums.;)
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Laat maar komen!
E
Hardtraxxer
104 posts member since 2010
last seen Jan 2012
:beer: party time!
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Ik verwacht hier echt geen drol van. Ik vind die sound veels te happy overkomen, tenminste dat wat ik nu heb gehoord.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Arthurhoihoi wrote:
djpatt wrote:
Beter geproduceerd dan menig hardstyle producer ooit zal kunnen. Ze hebben hun totaal eigen style, die ook erg varieert. En al ligt het je niet, zal je moeten toegeven dat het gewoon verschrikkelijk goede producers zijn.

Mensen die alleen maar 'hard' willen, en niet eens kijken naar kwaliteit :')
mensen die al iets langer naar hardstyle luisteren dan gemiddeld hier. die showtek een diepe daling hebben zien maken ja
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Het gaat hier nog altijd om het SI album. Rest bespreek je maar ergens anders ;)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Identify en Amplified kon ik wel waarderen, de rest totaal niet dus ben wel benieuwd wat ze er nu van gebakken hebben...
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Word SCCD003 :)
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Ben benieuwd
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020