Jongens als ik de SE CD op hardstyle.com bestel weet iemand dan hoeveel verzendkosten erbij komen?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Our Identity (Intro)
- 02Karma Circle
- 03Identify (Album Mix)
- 04Atlantis
- 05Distorted Device
- 06Music On Demand (feat. Mc Chucky)
- 07Amplified
- 08Scope DJ - Final Destination (Second Identity Remix)
- 09Alien Intelligence
- 10A-lusion - Talk Iz Tomorrow (Second Identity Remix)
- 11Live Without Existing
- 12Music To Be Heard
- 13Moving Madness
- 14God Of The Underworld
- 15Eternal Void
1,95 zoals eigenlijk bij elke bestelling van bol.com zelfs televisies
intro music to be heard en outro
is exacte kopie van Save Your Scrap For Victory..
:') :') :')
is exacte kopie van Save Your Scrap For Victory..
:') :') :')
Ik heb het over hardstyle.com niet bol.comwrote:1,95 zoals eigenlijk bij elke bestelling van bol.com zelfs televisies
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
heb vandaag voor het eerst het album geluisterd zoals het hoort, compleet achter elkaar door en conclusie: Nee
Second Identity is en blijft niet aan mij besteed, ik keek ernaar uit, hoopte dat er mooie dingen uit zouden komen, maar elke melo lijkt "bedacht", zonder gevoel erin, er zit geen track in die het gemiddelde omhoog brengt of die eruit schiet, geen track die een leuke sfeer heeft. Alle intro's en outro's en climaxen lijken geforceerd bedacht, alsof ze een album moesten maken en er geen zin in hadden, maar dat ze maar gewoon wat leuks erop hebben gezet van, ja das wel lollig bla bla.
nee jongens, second ID zakt steeds dieper weg op mn lijstje, zo zonde... ze kunnen zoveel beter
Second Identity is en blijft niet aan mij besteed, ik keek ernaar uit, hoopte dat er mooie dingen uit zouden komen, maar elke melo lijkt "bedacht", zonder gevoel erin, er zit geen track in die het gemiddelde omhoog brengt of die eruit schiet, geen track die een leuke sfeer heeft. Alle intro's en outro's en climaxen lijken geforceerd bedacht, alsof ze een album moesten maken en er geen zin in hadden, maar dat ze maar gewoon wat leuks erop hebben gezet van, ja das wel lollig bla bla.
nee jongens, second ID zakt steeds dieper weg op mn lijstje, zo zonde... ze kunnen zoveel beter
Hehe, ik dacht echt dat daar bol.com stondwrote:Ik heb het over hardstyle.com niet bol.comwrote:1,95 zoals eigenlijk bij elke bestelling van bol.com zelfs televisies
Misschien moet jij maar eens een bril gaan bestellen op Bol.com!wrote:Hehe, ik dacht echt dat daar bol.com stondwrote:Ik heb het over hardstyle.com niet bol.comwrote:1,95 zoals eigenlijk bij elke bestelling van bol.com zelfs televisies
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Misschien moet jij maar eens een bril gaan bestellen op Bol.com![/quote]wrote:
Hehe, ik dacht echt dat daar bol.com stond
knappe jongen die dat kan bij bol.com
Normaal ben ik wel Fan van A-lusion, maar dit valt me toch tegen 
Maar is er nog iemand met een antwoord op m'n vraag?wrote:Hehe, ik dacht echt dat daar bol.com stondwrote:Ik heb het over hardstyle.com niet bol.comwrote:1,95 zoals eigenlijk bij elke bestelling van bol.com zelfs televisies
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Ik ergerde mij er ook al grandioos aan! Vooral zo erg dat hij de titel nog wel fout uitspreektwrote:Die vocals en uitspraak van Music On Demand zijn echt om te janken
Music on demend? I was like WHUT?! het is demand als in wasmand... fail @ engels
In origineel engels wel,wrote:Ik ergerde mij er ook al grandioos aan! Vooral zo erg dat hij de titel nog wel fout uitspreektwrote:Die vocals en uitspraak van Music On Demand zijn echt om te janken![]()
Music on demend? I was like WHUT?! het is demand als in wasmand... fail @ engels
In amerikaans-engels is het algemeen geaccepteerd
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Ah ok.. naja.. in dat geval heb ik niets gezegdwrote:In origineel engels wel,wrote:Ik ergerde mij er ook al grandioos aan! Vooral zo erg dat hij de titel nog wel fout uitspreektwrote:Die vocals en uitspraak van Music On Demand zijn echt om te janken![]()
In amerikaans-engels is het algemeen geaccepteerd
Neemt echter niet weg dat villian beter was geweesd als MC in het nummer
Werkelijk nergens in dat nummer wordt met een Brits accent gesproken en dan moet hij dat ene woord opeens Brits gaan uitspreken?wrote:Ik ergerde mij er ook al grandioos aan! Vooral zo erg dat hij de titel nog wel fout uitspreektwrote:Die vocals en uitspraak van Music On Demand zijn echt om te janken![]()
Edit:
Excusez, het was al gezegd.
Nouuu project 1 album was wel heeeeeeeeel dik...wrote:hoop wel dat het beter is als project one
maaar deze is ook zeker vet.... op wa rawere tracks na..
-
WHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
deze neem ik mee 
wrote:Jongens als ik de SI CD op hardstyle.com bestel weet iemand dan hoeveel verzendkosten erbij komen?
Kan op minstens 3 manieren dus:wrote:Ik ergerde mij er ook al grandioos aan! Vooral zo erg dat hij de titel nog wel fout uitspreektwrote:Die vocals en uitspraak van Music On Demand zijn echt om te janken![]()
Amerikaans: a die meer op een e lijkt
Brits (zuid): a die meer als een ahh klinkt
Brits (noord): a die meer als een a van aaaaah (schreewen) klinkt, maar dan heel kort, ergens tussen de 2 in dus.
Ik vind het echt een verschrikkelijk album, sorry dat ik het zeg
Het klinkt allemaal zo stuiterig, die kicks die ze gebruiken. En ook de intro sounds, hoofdpijn gewoon
Zijn wel wat tracks die nog wel gaan, maar niks scoort hoger dan een 7 imo..
Het klinkt allemaal zo stuiterig, die kicks die ze gebruiken. En ook de intro sounds, hoofdpijn gewoon
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Niks scoort hoger dan een 7 zeg je en je vindt het een verschikkelijk album. Volgens mij kopt hier iets nietwrote:Ik vind het echt een verschrikkelijk album, sorry dat ik het zeg![]()
Het klinkt allemaal zo stuiterig, die kicks die ze gebruiken. En ook de intro sounds, hoofdpijn gewoonZijn wel wat tracks die nog wel gaan, maar niks scoort hoger dan een 7 imo..
Logisch nadenkenwrote:Niks scoort hoger dan een 7 zeg je en je vindt het een verschikkelijk album. Volgens mij kopt hier iets nietwrote:Ik vind het echt een verschrikkelijk album, sorry dat ik het zeg![]()
Het klinkt allemaal zo stuiterig, die kicks die ze gebruiken. En ook de intro sounds, hoofdpijn gewoonZijn wel wat tracks die nog wel gaan, maar niks scoort hoger dan een 7 imo..
€1000000wrote:wrote:Jongens als ik de SI CD op hardstyle.com bestel weet iemand dan hoeveel verzendkosten erbij komen?
Eternal Void is echt een lekkere Raw track 
dat meen je niet??wrote:€1000000wrote:wrote:Jongens als ik de SI CD op hardstyle.com bestel weet iemand dan hoeveel verzendkosten erbij komen?
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Jeuj eindelijk een nieuwe binnen zonder kras