Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 15 tracks

Second Identity - The Album (SCCD003)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCCD003
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Eindelijk binnen:) Met handtekening lo0ol!!!
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Als ik het album als 1 geheel luister dan vind ik het toch een sterk album, ze blijven qua sound op 1 lijn en dat vind ik niet eens zo erg, want het album luisterd toch best lekker weg!
maar ik mis de echte uitschieters die naar mijn mening andere albums wel bijzonder maakte (Art Of Creation, Animated Audio, Shiverz, Everything)
het album van DBSTF vond ik verre van goed, maar shiverz maakte dat album toch weer speciaal!
hier mis ik dat een beetje, ondanks dat ze met Atlantis toch wel erg in de buurt komen!
over het algemeen: een 7-
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
Bij elk album zie ik t weer hier op hardtraxx. Iedereen roept van te voren dat ze hem willen hebben dat hij helemaal geweldig wordt. Heeft men hem en dan lopen ze het af te zeiken, omdat het toch niet zo sterk is als verwacht. Was met album van BH, DBSTF, Heady en project one zo... Beetje jammer ik vind het een album die echt lekker weg luisterd, er zitten inderdaad geen uitschieters tussen.

Als een artiest een album maakt moet je denk ik rekening houden met de sounds. Een artiets heeft altijd een eigen style en dat hoor je echt terug in dit album. En als je de style van de artiest niks vindt dan kan je het album net zo goed niet luisteren...

EDIT: ALs je nu bij the pitcher topic kijkt. Iedereen roept kan niet wachten, helemaal geweldig, album van het jaar.. blablabla.. Ik straks wel eens zien wat men zegt als het album dan uit is!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik heb hem ook binnen en vind het een heel vet album, luistert gewoon lekker weg. Uitschieters voor mij zijn: Atlantis, God of The Underworld, Talk Iz Tomorrow Remix, Music to be Heard en Moving Madness. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Vind het geen bijster goed album, tis niet echt mijn ding.
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
JolleNL wrote:Ik heb hem ook binnen en vind het een heel vet album, luistert gewoon lekker weg. Uitschieters voor mij zijn: Atlantis, God of The Underworld, Talk Iz Tomorrow Remix, Music to be Heard en Moving Madness. :thumbsup:
Ja en op mijne zit gvd een kras dus hij blijft hangen :cry: ff contact opgenomen met hardstyle.com en afwachten maar weer... Kan ik hem zeker weer terugsturen, en voordat ik dan weer een nieuwe heb:S
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Haha, dan zou ik hem gewoon downloaden in de tussentijd.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
sanderovic wrote:
JolleNL wrote:Ik heb hem ook binnen en vind het een heel vet album, luistert gewoon lekker weg. Uitschieters voor mij zijn: Atlantis, God of The Underworld, Talk Iz Tomorrow Remix, Music to be Heard en Moving Madness. :thumbsup:
Ja en op mijne zit gvd een kras dus hij blijft hangen :cry: ff contact opgenomen met hardstyle.com en afwachten maar weer... Kan ik hem zeker weer terugsturen, en voordat ik dan weer een nieuwe heb:S
Was dat al zo toen je hem voor het eerst uitpakte dan? :oh: Ik had wel een scheur/kras op het plastic doosje van de CD, maar ik heb er gewoon een ander dekseltje op gedaan, probleem opgelost.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
sanderovic wrote: EDIT: ALs je nu bij the pitcher topic kijkt. Iedereen roept kan niet wachten, helemaal geweldig, album van het jaar.. blablabla.. Ik straks wel eens zien wat men zegt als het album dan uit is!
Pitcher album wordt denk ik wel een beter album dan 2nd ID, daar kijk ik echt naar uit en ook naar het Alphaverb album, ik denk dat die 2 heel erg sterk worden.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Heb hem nu ook binne en hij is gesigneerd! :D
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Vind het wel een aardig album. Het blijft niet echt hangen, maar het luistert lekker weg! Zeker voor gewoon thuis. Karma circle, Atlantis, Talk iz tomorrow en moving madness zijn lekker.
Vind alleen music on demand een uitschieter in de negatieve zin van het woord.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
HEB HEM DAN EINDELIJK !!!!!!!!!!!
WAT EEN VET ALBUM
A
Capslock staat aan
Artiest
last seen May 2026
Almighty wrote:Capslock staat aan
:/
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
Josh-T wrote:
sanderovic wrote:
Was dat al zo toen je hem voor het eerst uitpakte dan? :oh: Ik had wel een scheur/kras op het plastic doosje van de CD, maar ik heb er gewoon een ander dekseltje op gedaan, probleem opgelost.
Nou ik heb een gesigneerde album gekregen, zat geen plastic om niks (meestal als ik ergens cd/dvd/games online bestel altijd plastic) dus ik speel de cd af in me cd speler en na een aantal nummer blijft hij hangen. Ik kijken dikke vette kras erin, en nee dit komt niet door mijn cd speler. De kras is daar te groot en te breed voor + als een cd speler een kras maakt dan is de kras in de draairichting en de kras is nu overdwars geplaatst met een vage haak erin :S

EDIT: En ik heb net een andere cd afgespeeld en geen problemen mee...
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
luistert wel heerlijk weg zeg, ben alleen bang dat het snel verveeld
Artiest
last seen May 2026
Hebben ze iets te hard gedrukt met signeren :P
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Binnen, morgen maar ff luisteren in de auto :woot: .
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heb 'm net aangeschaft, voor de collectie uiteraard :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Trainfreak wrote:Hebben ze iets te hard gedrukt met signeren :P
Als ze hem signeren halen ze denk ik eerst dat papiertje er uit :P

Misschien dachten ze wel van: Kom, we gaan iemand kutten door er een dikke kras in te zetten
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
VInd het album na een tweede keer luisteren stuk beter ^^
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Heel eerlijk vind ik hem niet zo goed, misschien een beetje teveel van verwacht... >.<
Artiest
last seen May 2026
Karma circle:
9/10
Identify (Album Mix):
8.7/10
Atlantis:
9/10
Distorted Device:
6.6/10
Music On Demand:
7/10
Amplified:
8/10
Final Destination (SI Remix):
7.5/10
Alien Intelligence:
7.8/10
Talk Iz Tomorrow (SI Remix):
7/10
Live Without Existing:
7/10
Music To Be Heard:
8/10
Moving Madness:
8/10
God Of The Underworld:
8/10
Eternal Void:
7/10
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Live Without Existing is IMO het beste nummer van de CD.
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
RobertV wrote:Live Without Existing is IMO het beste nummer van de CD.
Helemaal mee eens! :worship: