Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 15 tracks

Second Identity - The Album (SCCD003)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCCD003
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Teknizion wrote:Ze hebben ze vandaag ook pas verstuurd naar de platenzaken en dergelijke.. Mensen die dachten hem vandaag al te hebben hadden gewoon wat beter moeten nadenken -.-
nee hoor, als ze zeggen dat hij maandag BESCHIKBAAR is, neem ik ook aan dat je hem dan gewoon in de winkel kan halen.
Dan hadden ze hem vrijdag/zaterdag al binnen moeten krijgen, en vandaag te verkopen.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ravenwood wrote:
Teknizion wrote:Ze hebben ze vandaag ook pas verstuurd naar de platenzaken en dergelijke.. Mensen die dachten hem vandaag al te hebben hadden gewoon wat beter moeten nadenken -.-
nee hoor, als ze zeggen dat hij maandag BESCHIKBAAR is, neem ik ook aan dat je hem dan gewoon in de winkel kan halen.
Dan hadden ze hem vrijdag/zaterdag al binnen moeten krijgen, en vandaag te verkopen.
+1
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ravenwood wrote:
Dat snap ik ook wel. Maar uit ervaring weten we allemaal toch wel dat dat gewoon niet gebeurd? Dat bedoelde ik te zeggen ;)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Teknizion wrote:
Ravenwood wrote:
Dat snap ik ook wel. Maar uit ervaring weten we allemaal toch wel dat dat gewoon niet gebeurd? Dat bedoelde ik te zeggen ;)
Dat kun je niet lezen ^^
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Slijmbal wrote:Ik heb hem al hoor!!

Ten eerste is het een knalgoed cd, maar alleen jammer dat Second Identity - Our Identity (Intro)
heel kort is dan de originele, Maar omdat het alleen maar stem is!

Voor de rest is de prijs heel goedkoop voor zo'n cd,
Ik denk dat ik nu maar voor the pitcher album gaat wachten die lijkt me een stukker beter dan Second Identity
Ben je niet in de war met Identify?
T
flevoboys wrote:

Ten eerste is het een knalgoed cd, maar alleen jammer dat Second Identity - Our Identity (Intro)

Ik denk dat ik nu maar voor the pitcher album gaat wachten die lijkt me een stukker beter dan Second Identity
??? Is een heel verschil hoor
T
Het zijn kleine stukjes bij our identity, Die heeft een zeer goede intro
K
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Jul 2012
Had een trackingnummer van hardstyle.com gekregen, maar is nog niet te volgen. Alleen dat de zending is aangemeld. Eens even in de gaten houden of ie er vandaag is.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
jeej :D binnen
A
Hebbes :)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
hij zal dan wel op een download site staan ofzo :P
ineens iedereen: binnen! xd
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ravenwood wrote:hij zal dan wel op een download site staan ofzo :P
ineens iedereen: binnen! xd
Ik zie niks :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
oh ik wel op de Sound of Area >.<
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ravenwood wrote:oh ik wel op de Sound of Area >.<
PM me :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
ehm, nee koop hem maar :)
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2010
last seen May 2011
love atlantis :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Randleman wrote:
Ravenwood wrote:ehm, nee koop hem maar :)
kopen? wie doet dan nou nog tegenwoordig

xd
ik, over +/- 20 minuten :D
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ik heb hem ook zitten een paar lekkere nummers op :loving:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik heb 'm ook illegaal, vind 'm wel tegenvallen eigenlijk... Het is echt een geweldig album op 13 nummers na eigenlijk, de rest vind ik maar matig of slecht. Maargoed, voor de collectie dan nog maar effe kopen :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Pakt me gewoon niet echt. Sommige tracks hadden klappers kunnen worden met betere kicks en een wat vollere sound (God of the Underworld, Moving Madness, Amplified). Alien Intelligence vind ik wel goed. Eternal Void, Atlantis, Music To Be Heard en Live Without Existing zijn oke. Al met al 1 van de mindere hardstyle albums imo. Kijk veel meer uit naar die van The Pitcher :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Slijmbal wrote:
flevoboys wrote:

??? Is een heel verschil hoor
Wat bedoel je dan met korter dan het orginele?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zo, net ff naar de FRS en daar stond een stagiaire achter de balie. Die zei "ja, we hebben nog niet uitgepakt, dus ik kan hem niet geven, ligt eraan hoe druk het vandaag wordt, anders pakken we het morgen uit".

Ik had echt zoiets van krijg toch de t*fus, maar gelukkig liep er ook een andere medewerker rond, die mij gelukkig wel goed hielp en de CD van onder uit doos 3 pakte :)

Klinkt lekker tot dusver :thumbsup:
A
PNXRMX wrote:Pakt me gewoon niet echt. Sommige tracks hadden klappers kunnen worden met betere kicks en een wat vollere sound (God of the Underworld, Moving Madness, Amplified). Alien Intelligence vind ik wel goed. Eternal Void, Atlantis, Music To Be Heard en Live Without Existing zijn oke. Al met al 1 van de mindere hardstyle albums imo. Kijk veel meer uit naar die van The Pitcher :thumbsup:
Eens met dit, jammer. Had er meer van verwacht
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
vind er ook niet zoveel aan.
ze hebben zowat maar 1 kick en 10 synths :thumbdown:
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Mwaa valt me een beetje tegen dit album. Had best hoge verwachtingen. Vind trouwens Distorted Device iets weg hebben van P1 Numbers.