Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Second Identity - Identify/Amplfied (SSL012)

Label
Scantraxx Silver (12)
Catalogue number
SSL012

Source: scopedj.nl

Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
idd ik draai zelf ook met vinyl en ben nog niet van plan om over te stappen naar cdtjes -.-
Hardtraxxer
480 posts member since 2009
last seen Oct 2010
Pithune wrote:
djpatt wrote:
Henk-Jan wrote:Valt me mee dat deze nog op vinyl komt.
beter releasen ze idd niks meer op vinyl
Iemand ooit verteld wat voor een zeikzwans je kan zijn?

Platen moeten ze gewoon zo lang mogelijk blijven drukken, der zijn tonnen vinyl liefhebbers (waaronder ikzelf) die nog altijd trouw 12''es kopen/verzamelen
Dat vinyl eruit gaat is wel duidelijk, maar dat hoef je niet te pushen door te zeggen dat het geen zin meer heeft omdat jij er niets aan hebt
:worship: :worship:

waaronder ik! draaien met vinyl is iets apart, iets echts, iets waar meer gevoel bij zit dan een simpel weg gewone cd! maar ik geef toe dat het minder word en op een dag zal het ophouden... :cry:
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Ik vind er niet echt veel aan.. Beetje standaard track (op de mid van Amplified na, misschien). Kan me niet boeien, helaas! Scope DJ en A-Lusion zijn de laatste 2 jaar toch wel erg achteruit gegaan, vind ik..
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Amplified is echt geweldig :love:
X
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Dec 2016
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
QonFuzion wrote:Ik vind er niet echt veel aan.. Beetje standaard track (op de mid van Amplified na, misschien). Kan me niet boeien, helaas! Scope DJ en A-Lusion zijn de laatste 2 jaar toch wel erg achteruit gegaan, vind ik..
Ik vind juist het tegenovergestelde. A-lusion heeft mij nooit echt geboeid en van scope DJ vind ik alleen spin that shit (remix) en househeads (die net uit is) lekker. En een compinatie van die 2 brengt voor mij gewoon 2 lekkere tracks. En idd ze zijn redelijk standaard maar toch pakken ze me!
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Melo Identify :loving:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
freddyadu8 wrote:Melo & outro Identify :loving:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik heb em hoor :D
Maar vind alleen A1 wat, de B kant vind ik niks.
A
freddyadu8 wrote:Melo Identify :loving:
*gaap*

Saaie release
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
sanderovic wrote:
QonFuzion wrote:Ik vind er niet echt veel aan.. Beetje standaard track (op de mid van Amplified na, misschien). Kan me niet boeien, helaas! Scope DJ en A-Lusion zijn de laatste 2 jaar toch wel erg achteruit gegaan, vind ik..
Ik vind juist het tegenovergestelde. A-lusion heeft mij nooit echt geboeid en van scope DJ vind ik alleen spin that shit (remix) en househeads (die net uit is) lekker. En een compinatie van die 2 brengt voor mij gewoon 2 lekkere tracks. En idd ze zijn redelijk standaard maar toch pakken ze me!
Okee, dat kan. ;)
Ik vind zelf A-Lusion's eerdere werk best vet. Voodoo en Guidelinez vind ik echt goed lekker! Veritas vind ik nog steeds erg goed, In Trouble vind ik best lekker (net als Too Close), maar zijn werk uit 2006/2007 enz vind ik nog wel beter.
Scope DJ's Lockdown vind ik nog steeds een prachtige plaat (en om die reden kan ik ook Mashed Up Volume 1 wel waarderen). Verder hadden we Twilight, Rock Hypnotic en My Vision die ik wel kon waarderen. Ik vond het altijd wel leuke plaatjes: geen enorme bommetjes, maar gewoon lekker wegluisterende Hardstyle voor aan het begin van een setje.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik A-Lusion en Scope DJ de laatste tijd wel echt achteruit vind gaan.
Maarja, dat is hoe ik er over denk. :)
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
QonFuzion wrote:
sanderovic wrote:
Okee, dat kan. ;)
Ik vind zelf A-Lusion's eerdere werk best vet. Voodoo en Guidelinez vind ik echt goed lekker! Veritas vind ik nog steeds erg goed, In Trouble vind ik best lekker (net als Too Close), maar zijn werk uit 2006/2007 enz vind ik nog wel beter.
Scope DJ's Lockdown vind ik nog steeds een prachtige plaat (en om die reden kan ik ook Mashed Up Volume 1 wel waarderen). Verder hadden we Twilight, Rock Hypnotic en My Vision die ik wel kon waarderen. Ik vond het altijd wel leuke plaatjes: geen enorme bommetjes, maar gewoon lekker wegluisterende Hardstyle voor aan het begin van een setje.

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik A-Lusion en Scope DJ de laatste tijd wel echt achteruit vind gaan.
Jep ik snap jou mening die tracks die jij noemt waren opzich wel aardig.. die heb ik ook een een aantal keren geluisterd, maar ik was ze toen vrij snel zat. Hoewel veritas nog wel 1 van de betere was. Maargoed iedereen zo zijn mening he xd
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
9/10 voor deze super platen! :loving:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Staan er ook nog 959634164 op de wachtlijst hè ;)
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Wat een saaie tracks, doet me echt absoluut niets. :huh:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
dikke release!
Lang op moeten wachten na hardbass
verslavende deuntjes!, en keihard in 1.. pro van onze ome scope vindt ik
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
iSenSe` wrote:dikke release!
Lang op moeten wachten na hardbass
verslavende deuntjes!, en keihard in 1.. pro van onze ome scope vindt ik

en niet van a lusion dan ?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
QonFuzion wrote:Okee, dat kan. ;)

Mee eens. A-lusion 3 jaar terug was heel erg vet altijd. Drummer Beat :love:
Scope DJ was een tijdje terug ook beter dan nu. Vind ze allebei wel wat minder dan vroegah qua stijl, maar nog steeds erg goed vergeleken met andere producers. Reaching Out/Between Worlds heb ik helemaal doodgedraaid, 2 supergeile platen!
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Amplified is wel lekker... maar Identify is zo verrekte saai :thumbdown:
Het zal wel... doe mij Tuneboy of The Machine maar
Hardtraxxer
114 posts member since 2008
last seen Aug 2010
Second identity is echt geweldig bezig
Wet een tracks seg :bomb:
De livesets zitten ook goed ineen dus..goed nieuw duo gevonden
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Hardstylez wrote:Second identity is echt geweldig bezig
vink ik wel meevallen

t zijn gewoon standaard tracks

stylen van scope en alusion samen

heel erg bijzonder vind ik het niet
K
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Feb 2013
djpatt wrote:
Hardstylez wrote:Second identity is echt geweldig bezig
vink ik wel meevallen

t zijn gewoon standaard tracks

stylen van scope en alusion samen

ik vind ze dus ook niet bijzonder, maar wel fijn om naar te luisteren. Veel vinden het te soft maar ik vind ze toch aardig hard vooral Identify
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
djpatt wrote:Het zijn gewoon standaard tracks
Dat.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Martinos wrote:
djpatt wrote:Het zijn gewoon standaard tracks