niet veel bijzonders 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Second Identity - Identify/Amplfied (SSL012)
- Label
- Scantraxx Silver (12)
- Catalogue number
- SSL012
- IdentifyYouTube
- AmplifiedYouTube
Source: scopedj.nl
Vond setje van hardbass wel goed, dus ben benieuwd.
-
THardtraxxer
- 153 posts member since 2009
- last seen 21 hours ago
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
dat maakt die andere scope dj dus 11 en dan moeten die en bioweapon binne 1 maand allebei gereleased worden:O beterrrrr
Second Identity is wel leuk, maar niet echt denderend vet ofzo.. Vrij standaard spul.. Standaard melodietjes hardstyle. Denk zelf dat dit niet echt heel groot zal gaan worden
als dat de full zijn zijn ze heel kort geworden
maar ze vallen mee
niet slecht maar ook niet te goed
maar ze vallen mee
niet slecht maar ook niet te goed
Amplified
live lijkt die me helemaal vet
Toch maar even langs gaan op Defqon ast uitkomt
Toch maar even langs gaan op Defqon ast uitkomt
Tuurlijk zijn dat de fulls niet.
wrote:Tuurlijk zijn dat de fulls niet.
t zal wel knap geweest zijn
moet je inmixen binen de 20 sec en uitmixen ook
fulls zijn denk ik rond de 5 min
Ach je hebt t crossfadertje altijd nog he :')wrote:wrote:Tuurlijk zijn dat de fulls niet.
t zal wel knap geweest zijn
moet je inmixen binen de 20 sec en uitmixen ook
fulls zijn denk ik rond de 5 min
En tegenwoordig krijg je bij veel releases toch al niet langer de tijd dan 30 seconden. 
Identify vind ik niks. Amplified heeft wel wat, maar is niet echt super interessant ofzo. Is ofwel een groeiert, ofwel gaat heel snel vervelen.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
vind die Amplified climax niet veel aan, intro is wel kicke!
identity is lekker
nette release
identity is lekker
nette release
Valt me mee dat deze nog op vinyl komt.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Alle 2 netjes, zeer geschikt als openers of eventjes tussendoor!
ik kan echt niet wachten to deze gereleased worden, heerlijk.
beter releasen ze idd niks meer op vinylwrote:Valt me mee dat deze nog op vinyl komt.
want?wrote:beter releasen ze idd niks meer op vinylwrote:Valt me mee dat deze nog op vinyl komt.
wrote:want?wrote:beter releasen ze idd niks meer op vinylwrote:Valt me mee dat deze nog op vinyl komt.
leer er maar mee leven
de druk persen worden al niet meer gemaakt
1 a 2 jaar is het helemaal over
en aan de andere kant vinyl persen kost meer geld dan dat het opleverd
Volgens mij komt deze niet op vinyl hoor, en jij geeft als reden om te stoppen met vinyl:wrote:wrote:want?wrote:beter releasen ze idd niks meer op vinyl
leer er maar mee leven
de druk persen worden al niet meer gemaakt
1 a 2 jaar is het helemaal over
en aan de andere kant vinyl persen kost meer geld dan dat het opleverd
1. Omdat ze stoppen met vinyl (...)
2. Het is verliesgevend (wat alleen waar is bij releases die niet vinyl-waardig zijn). Je moet er ongeveer 300 verkopen voor break-even, en geloof me maar dat de kwaliteitsreleases dat wel halen. Bovendien krijgt een vinyl release vaak meer aandacht dan een pure digitale release, wat voor artiesten als bijv. Krusaders een boost kan geven aan de bekendheid en 'geloofwaardigheid'.
Dit is overigens niet een release die ik vinyl-waardig vind per se. Househeads / Mashed Up is dat daarentegen wel imo (sowieso als er een 3e track op had gestaan). Ik snap niet waarom ze hier geen vinyl 4-trackers van maken. Dat verkoopt misschien wel, en het zal ook goed werken voor de Second Identity naamsbekendheid.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Iemand ooit verteld wat voor een zeikzwans je kan zijn?wrote:beter releasen ze idd niks meer op vinylwrote:Valt me mee dat deze nog op vinyl komt.
Platen moeten ze gewoon zo lang mogelijk blijven drukken, der zijn tonnen vinyl liefhebbers (waaronder ikzelf) die nog altijd trouw 12''es kopen/verzamelen
Dat vinyl eruit gaat is wel duidelijk, maar dat hoef je niet te pushen door te zeggen dat het geen zin meer heeft omdat jij er niets aan hebt