Last edited by Fusionmania on 07 Oct 2012 20:33, edited 5 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Klinkt lekker!
Hij staat toch al in de OP??wrote:[youtube]video
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ja deze is vet van scope 
Ja maar dat was niet de enige echte Baryshx vidwrote:Hij staat toch al in de OP??wrote:[youtube]video
Is toch makkelijker om gewoon play te drukken dat je hem dan hebt, dan dat je moet skippen naar 8 minuut nogwat. Dat hijzelf wil promoten boeit me niet.wrote:Hij staat toch al in de OP??wrote:[youtube]video
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Interessante discussie hier. Vind de track eigenlijk niet zo. Is mij wat te sloom en saai. Misschien ga ik hem na een tijdje meer waarderen.
Heerlijke track. Zweverige melodie en hoge synth met een heerlijke drive in de climax.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Slappe hap.
Klinkt prima! Scope DJ is redelijk "on a roll" op het moment
.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
wrote:Heerlijke track. Zweverige melodie en hoge synth met een heerlijke drive in de climax.
Wat een gay track. Compleet willekeurige melodie. Doet me he-le-maal niks.
Eindelijk weer eens een mainstream track die me weet te pakken! 
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
wrote:Klinkt prima! Scope DJ is redelijk "on a roll" op het moment.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:Compleet willekeurige melodie.
Dat men de melodie in een track als The Spirit willekeurig noemt kan ik nog begrijpen, maar bij deze...?
The Spirit? Veel tussennootjes in een melodie maken 'm nog niet willekeurigwrote:wrote:Compleet willekeurige melodie.![]()
Dat men de melodie in een track als The Spirit willekeurig noemt kan ik nog begrijpen, maar bij deze...?
Met willekeurig bedoel ik 13 in een dozijn. Gewoon hier en daar wat noten uit dezelfde toonsoort geplaatst.
Ahahaha deze man.wrote: The Spirit? Veel tussennootjes in een melodie maken 'm nog niet willekeurig... Denk meer dat de gemiddelde Hardtraxxer te weinig hersencellen heeft om die te volgen!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
denk eerder dat die gewoon ervoor kiest om al zijn nieuwe tracks in de zomer (tijdens het festivalseizoen) te showen. Net als wildstylez, die kwam met niks in de winter en in de zomer ineens met een hoop tracks. Ze wachten gewoon het goede moment af.wrote:Klinkt prima! Scope DJ is redelijk "on a roll" op het moment.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Dat of de zomer heeft ze meer inspiratie gebrachtwrote:denk eerder dat die gewoon ervoor kiest om al zijn nieuwe tracks in de zomer (tijdens het festivalseizoen) te showen. Net als wildstylez, die kwam met niks in de winter en in de zomer ineens met een hoop tracks. Ze wachten gewoon het goede moment af.wrote:Klinkt prima! Scope DJ is redelijk "on a roll" op het moment.
OT: matige track, saaie intro maar wel een leuke melodie in de climax
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
precies, is gewoon een stuk makkelijker! en prima plaatje trouwenswrote:Is toch makkelijker om gewoon play te drukken dat je hem dan hebt, dan dat je moet skippen naar 8 minuut nogwat. Dat hijzelf wil promoten boeit me niet.wrote:Hij staat toch al in de OP??wrote:[youtube]video
De mid-intro's van Scope DJ van laaste tijd zijn sowieso tof! Zoals in Robot, Project N50 Anthem, en dan deze
.
Climax luistert lekker weg, heerlijke melodie! Toffe plaat dus!
Climax luistert lekker weg, heerlijke melodie! Toffe plaat dus!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Te standaard. Heb hem al een aantal keer gehoord nu, tijdens het luisteren van HWS15. Maarja Jammer, Scope doet mij al een tijdje niet veel meer. Terug maar weer naar de tijden van Lockdown en Rock Hypnotic!