Jij bent snel! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
heerlijk deze
Wat een gevoel legt hij altijd in z'n platen, een geweldige sfeer
Scope DJ is een ongelooflijke held! Een van de beste mainstream nummers van het jaar dit!
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
wrote:Slappe hap.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Begint allemaal heel top maar toch echt bij de kick zakt het in naar eentonigheid.. Heel jammer!
Maar ik begin Scope DJ op dit moment toch echt wel één van de beste mainstream producers te vinden
Die Intro komt me trouwens wel aardig bekend voor, kan ff niet op de titel komen
EDIT: De intro van Abyss & Judge - Rebirth
Maar ik begin Scope DJ op dit moment toch echt wel één van de beste mainstream producers te vinden
Die Intro komt me trouwens wel aardig bekend voor, kan ff niet op de titel komen
EDIT: De intro van Abyss & Judge - Rebirth
Last edited by Destination on 11 Oct 2012 20:17, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Lekker sfeertje zit er in deze track

Scope DJwrote:Begint allemaal heel top maar toch echt bij de kick zakt het in naar eentonigheid.. Heel jammer!
Gisteren
TIme for a new kick. A lot of work. Let's make it worth it!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Bedoelde eigenlijk de Lead, maargoed..wrote:Scope DJwrote:Begint allemaal heel top maar toch echt bij de kick zakt het in naar eentonigheid.. Heel jammer!
Die Intro komt me trouwens wel aardig bekend voor, kan ff niet op de titel komenGisteren
TIme for a new kick. A lot of work. Let's make it worth it!