Of heb ik dat verkeerd?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Evil DivineYouTube
- Animal SideYouTube
- SacrificeYouTube
- Artificial RealityYouTube
Klinkt echt lekker, Machine produceert toch de tracks van Sasha F?
Of heb ik dat verkeerd?
Of heb ik dat verkeerd?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Iedereen zegt dat ja maar weet niet of dat bevestigd is..wrote:Klinkt echt lekker, Machine produceert toch de tracks van Sasha F?
Of heb ik dat verkeerd?
Ramunas heeft het zelf aan een aantal personen op Loudness bevestigt als ik het goed herinner.wrote:Iedereen zegt dat ja maar weet niet of dat bevestigd is..wrote:Klinkt echt lekker, Machine produceert toch de tracks van Sasha F?
Of heb ik dat verkeerd?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja The Machine produced voor Sasha F.
-
D
bron? ik geloof het niet tenzij iemand een bevestiging kan tonen van The Machine zelfwrote:Ja The Machine produced voor Sasha F.
Ik zou zeggen gebruik je oren ook ff.wrote:bron? ik geloof het niet tenzij iemand een bevestiging kan tonen van The Machine zelfwrote:Ja The Machine produced voor Sasha F.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Iemand die The Machine persoonlijk kent stuurde nieuwe melo van hem voor een nieuwe plaat, die plaat heet Evil Divinewrote:bron? ik geloof het niet tenzij iemand een bevestiging kan tonen van The Machine zelfwrote:Ja The Machine produced voor Sasha F.
Plus je hoort duidelijk Machine invloeden, ik wil niet zeggen dat Sasha F zelf niks doet, maar duidelijk Machine werk erbij.
Hij heeft het me zelf op Dominator vertelt, dat hij voor Sasha-F produceert, dus ja dit is The Machine werk, met natuurlijk lijkt mij ook wat in vloed van Sasha-F
En ook aan mijwrote:Hij heeft het me zelf op Dominator vertelt, dat hij voor Sasha-F produceert, dus ja dit is The Machine werk, met natuurlijk lijkt mij ook wat in vloed van Sasha-F
En toen hij jullie dat vertelde, haalde ik bier voor hem
Ik vind het heel raar dat iemand tracks laat maken door iemand anders.
Zo krijgt degene die de track echt maakt, niet echt waardering voor ZIJN/HAAR werk (indirect natuurlijk wel)
Maar ik neem aan dat dit is zodat Sasha F wat boekingen krijgt bij grote feesten?
Zo krijgt degene die de track echt maakt, niet echt waardering voor ZIJN/HAAR werk (indirect natuurlijk wel)
Maar ik neem aan dat dit is zodat Sasha F wat boekingen krijgt bij grote feesten?
wrote:En toen hij jullie dat vertelde, haalde ik bier voor hem
-
G
tja, vind dit maar saaie bagger
Animal Side heeft voor mij echt een van de beste duistere melodiën van dit jaar tot nu toe!
Echt een heldige release!
Alle 4 de platen spreken me aan
Alle 4 de platen spreken me aan
Alle 4 geniaal maar Artificial Reality springt eruit voor mij, die dikke gated kicks. 
Hele dikke release dit
Alle platen spreken mij aan..wordt zeker gehaald vandaag
Alle platen spreken mij aan..wordt zeker gehaald vandaag
Animal Side haalt hem stiekem in.wrote:Alle 4 geniaal maar Artificial Reality springt eruit voor mij, die dikke gated kicks.
en Evil Devine wint de eindsprint.wrote:Animal Side haalt hem stiekem in.wrote:Alle 4 geniaal maar Artificial Reality springt eruit voor mij, die dikke gated kicks.
Maar Sacrifice is toch echt de dikste plaat er op 
Sacrafice & Animal Side zijn de 2 beste 
Artificial Reality heeft de beste intro van t afgelopen jaar