Sacrifice en Artificial Reality zijn echt geniaal!
TILLT010 trouwens
TILLT010 trouwens
Waar slaat dat nou weer op :')On the 22nd of March, Sasha F’s ‘Evil Divine’ EP will be released on TiLLT Records, containing four smashing tracks. Raw, dark, brutal, but with a commercial twist, that is what this four tracker is all about. It certainly is some great raw hardstyle material! Sasha F is conquering the Dutch Hardstyle scene, be sure he will be a part of your next event!
Donkey Rollers - Hardstyle Rockerswrote:Ik moet trouwens bij Animal Side's climax heel erg denken aan een fusion plaat van Zany/Southstylers/Donkey Rollers, iets met Zany in ieder geval. Komt me heeeeel erg bekend voor van een andere track, naja, hele toffe plaat!
Dacht trouwens even aan Pure, maar dat is hem niet denk ik.
Die andere 2 zijn er nog nietwrote:is het niet handiger om de officele previews in de begin post te zetten inplaats van die rips??
Nou ik denk dat als Beholder zich met meer releases gaat bezig houden (gezien Machine Master opzetting ook) dat er nog wel een Black release van hem kan komen. Digital Punk is ook in staat er wel een Black release bij te zetten en Sasha F release zal ook nog wel een black bij komen. Als Chris One zo door gaat komt er van hem ook genoeg en zelfs Max Enforcer weet wel hoe die wat ruige plaatjes in elkaar kan zetten. Dus over het algemeen maak ik me daar geen zorgen omwrote:Snap niet waarom ze dit niet op TiLLT Black releasen, toch aardig duister dit. Nu lijkt het wel alsof TiLLT Black gewoon het sublabel van Chris One alleen is of zo. Alleen voor gestoorde hardstyle.