Heb die intro en outro al best vaak geluisterd, maar die break en climax pas 1 keer 
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Play
Vind het helemaal niks
. Nogal jammer om hier mee te openen.
Prima trackje imo
Tikkeltje minder happy mag inderdaad wel
Tikkeltje minder happy mag inderdaad wel
-
I
- 9 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
-
S
De melodie doet me denken aan Jan Smit ofzo.
Kijk, dat klinkt vet!wrote:http://www.youtube.com/watch?v=zNLKaSKEQgM !
Maar over dat mensen het zo lame vinden klinken..
JDXMUSIC is een label voor Noord Amerikaanse markt, waarschijnlijk vinden ze dat daar vet.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik vind er totaal niks aan
Saaie mid intro, kicks zeggen me niks. Dan zo'n saaie lange break die word gevolgd door een saaie climax en weer van die kicks waar niks kracht achter zit. Slechte eerste release, ik had wel iets beter verwacht op het nieuwe label van JDX 
Dit is niet JDXMUSIC001 hoor volgensmij! Deze kwam op APRESSKI023 uit als ik het goed heb met op de B. kand een remix van 'Het Feestteam'! :')
Onterechte nummer 2 in de top40..
Vind het echt een k*t nummer sorry.
Top 40 gaat op basis van verkoop. Vertel mij dan maar eens wat er dan onterecht aan is.wrote:Onterechte nummer 2 in de top40..
Idd, hij stond erg lang op 1 op Hardstylecom.wrote:Top 40 gaat op basis van verkoop. Vertel mij dan maar eens wat er dan onterecht aan is.wrote:Onterechte nummer 2 in de top40..
Nee, sorry.. Volgende keer beter, deze track doet me gewoon helemaal niets.
-
G
erg lekkere track!
Als deze van Cascada was, dan had ik hem goed gevonden 
Mehh.. Yanks verpesten alles.. ALLES. 
Mwa, vind er ook nie zo veel aan. Irritante vocals zeg.
-
BHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Sep 2012
Oke kvind dit niks 
Ben ik de enige die dit aan kinderdisco doet denken?
Ben ik de enige die dit aan kinderdisco doet denken?
wat de meneer boven mij zegt
klinkt als n raar kerst nummer
klinkt als n raar kerst nummer
Tering harde bullshit als je het mij vraagt. Er staan vaak zat nummers in die pas 1 of 2 dagen gereleased zijn op het moment dat de top 40 uitkomt. En die staan dan vaak helemaal bovenaan, terwijl andere tracks die ook erg populair zijn al een maand lang verkocht zijn en dan lager staan?wrote:Top 40 gaat op basis van verkoop. Vertel mij dan maar eens wat er dan onterecht aan is.wrote:Onterechte nummer 2 in de top40..
Edit: Hardstyle Top 40 Januari 2011 (Gereleased op 08-01):
08: Alphaverb - Rockin' da Rework. (Gereleased op 07-01)
En dat voor een track die bij het grote publiek niet bekend is en hier op Hardtraxx ook gematigd ontvangen werd. Geloof jij het nog?
1. Er is een wereld van hardstyle buiten Hardtraxx (echt waar)wrote: Tering harde bullshit als je het mij vraagt. Er staan vaak zat nummers in die pas 1 of 2 dagen gereleased zijn op het moment dat de top 40 uitkomt. En die staan dan vaak helemaal bovenaan, terwijl andere tracks die ook erg populair zijn al een maand lang verkocht zijn en dan lager staan?
Edit: Hardstyle Top 40 Januari 2011 (Gereleased op 08-01):
08: Alphaverb - Rockin' da Rework. (Gereleased op 07-01)
En dat voor een track die bij het grote publiek niet bekend is en hier op Hardtraxx ook gematigd ontvangen werd. Geloof jij het nog?
2. PM Qre8ive maar voor verdere details als je het echt graag wilt
Ja dat het nog meer op popmuziek kan lijken dan verwacht.wrote:ik vind m gewoon top hoor, is weer eens wat anders