Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

S-Factor ft. Seraina - Play (JDXMUSIC001)

Label
JDX Music
Catalogue number
JDXMUSIC001
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Hard Twins wrote: En had meer een soort van Live The Moment plaat als JDXMUSIC001 verwacht. Geen hands up hardstyle :x :thumbup:
Live the Moment is dan zoals jij zegt ook 'hands-up' he ;)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Hard Twins wrote:
WZY wrote: Is live the moment dat niet dan? :x
Leg live the moment eens lang deze plaat. Als jij geen verschil hoort dan moet je even een oor spuit halen :lol:
Daar ging t niet om, t ging erom of het hands-up was of niet ;) en dat is Leef het momentje ook -.-
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
En dit is meer gericht naar het Amerikaanse publiek? Dat is wel te horen idd :lol:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
WZY wrote:
Hard Twins wrote:
WZY wrote: Is live the moment dat niet dan? :x
Leg live the moment eens lang deze plaat. Als jij geen verschil hoort dan moet je even een oor spuit halen :lol:
Daar ging t niet om, t ging erom of het hands-up was of niet ;) en dat is Leef het momentje ook -.-
Weet je wel hoe hands up klink.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Iedereen allemaal lovend over de intro? Begin te denken dat ik hier de enige ben met smaak ofzo. Kun je het je voorstellen? "Tiesto trance, tiesto tiesto trance trance! Trance! Trance! Tiesto! Tiesto!". :')
Als artiest heb je best vrijheid van creativiteit enzo, maar sommige dingen kunnen gewoon niet. Of ben ik nou close minded xd

TakkU wrote:Niet echt mijn type plaat dit.. Overigens wel apart dat in de video Buma/Stemra staat, terwijl het toch echt een US based label is
Waarschijnlijk is het alsnog in NL geregistreerd. Italian Hardstyle is ook een Nederlands label voor zover ik weet, terwijl dat zich ook richt op Italie. Zal er ook wel weer mee te maken hebben dat Dov en Rudy meehelpen of mee hebben geholpen.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Ik zelf probeerde er nog enigszins positief over te zijn, ik zie nu mijn reactie terug, naja. Ik mag wel iets kritischer zijn. :lol:
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
Als dit een voorbode is op de rest wat gaat komen van JDXMUSIC...

Had er meer van verwacht! :cry:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
PNXRMX wrote:Iedereen allemaal lovend over de intro? Begin te denken dat ik hier de enige ben met smaak ofzo. Kun je het je voorstellen? "Tiesto trance, tiesto tiesto trance trance! Trance! Trance! Tiesto! Tiesto!". :')
Als artiest heb je best vrijheid van creativiteit enzo, maar sommige dingen kunnen gewoon niet. Of ben ik nou close minded xd
Zekers niet. Dit is typerend voor amerikanen. ik, ik, ik, ik, ik, ik.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Hidden Source wrote:Leuk nummertje als eerste release! :)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
PNXRMX wrote:Iedereen allemaal lovend over de intro? Begin te denken dat ik hier de enige ben met smaak ofzo. Kun je het je voorstellen? "Tiesto trance, tiesto tiesto trance trance! Trance! Trance! Tiesto! Tiesto!". :')

TakkU wrote:Niet echt mijn type plaat dit.. Overigens wel apart dat in de video Buma/Stemra staat, terwijl het toch echt een US based label is
Waarschijnlijk is het alsnog in NL geregistreerd. Italian Hardstyle is ook een Nederlands label voor zover ik weet, terwijl dat zich ook richt op Italie. Zal er ook wel weer mee te maken hebben dat Dov en Rudy meehelpen of mee hebben geholpen.
Italian Hardstyle is eigenlijk een sublabel van Scantraxx te noemen ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
vind het niet echt een eerste release waarmee je je label op de kaart zet...
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
TakkU wrote:

Italian Hardstyle is eigenlijk een sublabel van Scantraxx te noemen ;)
Wat moet je met Scantraxx Italy dan.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zou zomaar eens niet meer gebruikt kunnen worden.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Echt een verschrikkelijk nummer
Khadber wrote:Zou zomaar eens niet meer gebruikt kunnen worden.
Wat bedoel je?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Taxi wrote:Echt een verschrikkelijk nummer
Khadber wrote:Zou zomaar eens niet meer gebruikt kunnen worden.
Wat bedoel je?
Scantraxx Italy heeft geen artiesten meer. Italian Hardstyle is overigens geen sublabel van Scantraxx, maar een hoop dingen worden wel door hetzelfde team geregeld. Het is niet als A2, dat wel bij Scantraxx hoort als sublabel, maar gewoon een losstaand label.
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
Waarom is Davide Sonar daar weg?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
westlife wrote:Waarom is Davide Sonar daar weg?
Hij is naar Italian Hardstyle toe. Omdat er toch een hoop door Scantraxx mensen wordt geregeld daar en Italian Hardstyle toch aardig bekend wordt, kan hij voor z'n carriere beter daar zitten waarschijnlijk, terwijl er voor de mensen aan de business kant verder weinig verandert waarschijnlijk.
Hardtraxxer
158 posts member since 2010
last seen Nov 2012
nee vind het 3x niks :$

maar ben wel benieuwd wat er verder van dit label af gaat komen
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Melodie klinkt wel goed, maar ik vind het niet goed uitgewerkt enzo.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
bRt_ wrote:Plaatje waarbij je gewoon een glimlach op je gezicht krijgt bij het horen.
Nog altijd niet van mening veranderd. Alleen die S-Factor vocals in de gehele track is wat minder. Eens kijken wat JDX Music ons nog gaat brengen :)
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Oct 2011
plaatje klinkt opzich niet slecht in de oren, kan wel wennen aan iets meer happy er tussen door (niet teveel.)maar die vocals in het begin dat vind ik echt crappy.

De climax vindt ik niet heel goed, klinkt wel maar had veel beter gekund.

al met al ik verwacht niet veel van die amerikanen maar het kan nog goed komen.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
vind um opzich wel wat hebben, verwacht geen harde dingen van jdx. kwalitatief is het iig een top plaat
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
dit raakt me meer dan scantraxx achtige platen weet niet waarom
klinkt wel lekker ^^
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Ik snap niet wat JDX nu allemaal aan het doen is. OF hij gaat gewoon verder met goeie tracks maken al wan taim OF hij gaat verder als producer van soundtracks ed..

Hoe durft hij dit soort nummers uit te brengen, terwijl hij met 10% vn zijn eigen kunnen dit al overtreft.. ben benieuwd wat voor top acts er nog meer een contract krijgen
B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
Ik vind het wel weer eens wat anders. Intro bevalt me prima.
Melodie is wel heel blij dat is gewoon een feit, maar voor tussendoor is het wel leuk
Outro is ook wel weer lekker.