Man man manwrote:Ja, dat is die ouwe. 50+wrote:Is er iemand die zichzelf Jan Rawstyle noemt ??
Zoek maar op Facebook
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 17 tracks
Regain - Point Of No Return (H4HCD001)
- Label
- Hearth For Hard
- Catalogue number
- H4HCD001
- 01Regain With Blackwatch - Dying Light
- 02Regain With Phuture Noize - Don’t Look Down
- 03Regain With X-Pander - Darkness
- 04Regain With Alpha� - Deathwish
- 05Roll It
- 06The Greatest Show
- 07All In Darkness
- 08About Me
- 09Dynamite
- 10Regain With The Machine Ft. MC Renegade - One Shot
- 11Regain With Kronos - We Attack
- 12Regain With Sub Sonik - Game Over
- 13Regain With Delete - Always Angry
- 14Insane (D-Sturb Remix)
- 15Regain With Insidiouz - No Survivors
- 16Regain With Dither - Industrial Revolution
- 17Regain With I:Gor - Reptilians
wrote:View on YouTube
Benieuwd naar de preview van morgen.
Haha wat hieronder wordt gezegd inderdaad. Hij en z'n vrouw zijn helemaal E-Force minded. Zij heeft zelfs een grote tattoo met E-Force op haar arm.wrote:Is er iemand die zichzelf Jan Rawstyle noemt ??
Zeg me alsjeblieft dat ze zichzelf Joke Rawstyle o.i.d noemt 
OT: Nou ik vind dus gewoon tot nu toe elke track die ik gehoord heb gru-we-lijk... Wat een vet album wordt dit
OT: Nou ik vind dus gewoon tot nu toe elke track die ik gehoord heb gru-we-lijk... Wat een vet album wordt dit
vind industrial revolution echt al heel erg vet klinken zo. als ik kijk naar wat er allemaal nog komen gaat, ben ik wel enthousiast over dit album.
Samen met Trudy Frenchcore de heetste dames van het gazon.wrote:Zeg me alsjeblieft dat ze zichzelf Joke Rawstyle o.i.d noemt
wrote:Samen met Trudy Frenchcore de heetste dames van het gazon.wrote:Zeg me alsjeblieft dat ze zichzelf Joke Rawstyle o.i.d noemt
OT: voor het eerst sinds jaren weer een pre-order gedaan.
Melodie in de eerste climax lijkt een beetje de drive er uit te halen, tweede climax wel lekker!
wrote:Deze doet mij vrij weinigsaaie track in vergelijking met de rest imo
-
LHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
Is dat de hardstyle-viking?wrote:Toch goed om Jan Rawstyle nog even voorbij te zien huppelen in deze
Dit gaat me toch een album worden baas, te ziek. Gaan maar zeer weinig nummer zijn die me niet boeien!! 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hoorde die met A2 net, lijkt net Requiem plaat? Van wat ik heb gehoord van hem is het precies zijn stijltje :p
Haha een soort van, maar hij heeft wel minder gezag gok ikwrote:Is dat de hardstyle-viking?
-
LHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
Vind het altijd wel mooi. Je komt hem echt overal tegen.wrote:Haha een soort van, maar hij heeft wel minder gezag gok ikwrote:Is dat de hardstyle-viking?
Is dat die vent met die wielren bril, bandana en oranje gespoten baardje?wrote:Vind het altijd wel mooi. Je komt hem echt overal tegen.wrote:Haha een soort van, maar hij heeft wel minder gezag gok ikwrote:Is dat de hardstyle-viking?
Nee dat is Andy, een Duitser.
Jan Rawstyle is een lange kale gast met een ringbaardje.
Jan Rawstyle is een lange kale gast met een ringbaardje.
Collab met Delete vannacht mogen aanschouwen. wat zijn die kicks vet zeg. 
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Zit wel een mooie bak drive in die remix van D-Sturb. Persoonlijk vind ik de originele leuker, maar deze is zeker dichtbij voor mij