Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Album 17 tracks

Regain - Point Of No Return (H4HCD001)

Label
Hearth For Hard
Catalogue number
H4HCD001
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Hahahahah ik ging best stuk om die Poolse vocals :lol: :lol:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Duruz wrote:Waar blijft No Survivors dan waarom die als laatst
en Game Over met Sub Sonik.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik vind het ook echt heerlijk dat ze Poolse vocals hebben gebruikt :lol:
Verder echt een lompe plaat, ik vind hem vet.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Die poolse vocals zijn vet ja, verder ook prima plaat. Ik hoop wel dat er meer kicks van I:Gor in de full zitten
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Iemand met poolse matties die weet wat ze zeggen in Reptilians?

Sowieso wel echt een vette taal om vocals van te gebruiken, of Russisch ofzo. ook al weet ik neit wat ze zeggen, origineler dan de zoveelste stoereboy engelse vocal er in.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Rickzel wrote:Iemand met poolse matties die weet wat ze zeggen in Reptilians?

Sowieso wel echt een vette taal om vocals van te gebruiken, of Russisch ofzo. ook al weet ik neit wat ze zeggen, origineler dan de zoveelste stoereboy engelse vocal er in.
Brud, chłód, obozy męki, mordy ,których nie znasz

Google translate + youtube comments: dirt, cold, camps of suffering, murder, you do not know
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut. :lol:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Poolse vocals wordt de nieuwe hype.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Rickzel wrote:Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut. :lol:
Als er dan zoiets gezegd moet worden in een track dan liever in een taal waar het vet in klinkt en waar ik het niet van versta xd
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Chrypt0n wrote:
Rickzel wrote:Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut. :lol:
Als er dan zoiets gezegd moet worden in een track dan liever in een taal waar het vet in klinkt en waar ik het niet van versta xd
Klinkt idd een stuk vetter in het Pools.
Ook minder kans dat mensen het meeblèren in nederland :P
Ik kan het niet foutloos herhalen in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Haha Regain heel enthousiast het volume weg draaien zodat we allemaal mee kunnen schreeuwen.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Rickzel wrote:Haha Regain heel enthousiast het volume weg draaien zodat we allemaal mee kunnen schreeuwen.
:lol:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wanneer is de webrelease hiervan? kan hem nergens vinden :whistle:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vaak de maandag erna (bij andere albums)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
InfinI wrote:Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat lazer-piew-piew kicks festijn? Snap werkelijk waar alle positieve reacties hier niet. Het enige wat me aanspreekt van het complete album is de mid-intro van The Greatest Show. Helaas volgde daarna een climax met dezelfde kicks en screeches als de rest van het hele album. Jammer.
En toch vraag ik me af of je alles wel geluisterd hebt. Dying Light komt niet eens in de buurt van je lazer-piew-piew kicks festijn.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Basshunterzz wrote:
InfinI wrote:Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat lazer-piew-piew kicks festijn? Snap werkelijk waar alle positieve reacties hier niet. Het enige wat me aanspreekt van het complete album is de mid-intro van The Greatest Show. Helaas volgde daarna een climax met dezelfde kicks en screeches als de rest van het hele album. Jammer.
En toch vraag ik me af of je alles wel geluisterd hebt. Dying Light komt niet eens in de buurt van je lazer-piew-piew kicks festijn.
Ik heb wel degelijk elk nummer geluisterd. Het album bevat 17 nummers (15 beschikbaar tot nu toe). Dat er dan 1 of 2 nummers tussen zitten die enigszins afwijken van de rest maakt het nog steeds 1 pot nat imo.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn. :/
Hardtraxxer
147 posts member since 2015
last seen Jan 2019
iRon wrote:Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn. :/
Het gaat idd om mix cuts! :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Appl3juic3 wrote:
iRon wrote:Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn. :/
Het gaat idd om mix cuts! :cry:
Zuur, zag het al op de illegale kanalen langskomen, had in het geval van fulls wel een paar trackjes aangeschaft namelijk...
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 18 hours ago
Bij dit album heb ik toch weer dezelfde gedachte als bij de meeste albums. Een paar leuke onderscheidende platen maar voor de rest toch weer vrij veel van hetzelfde. Nou spreekt het wel in het voordeel van Regain dat zijn stijl aardig wat drive bevat en het redelijk goed afgewerkt klinkt.

Goede nummers:
Dying Light, voor mij ook de beste van het album aangezien dit zo ongeveer het enige nummer op het album is dat echt afwijkt. Heel aanstekelijke melodie, en ook andere kicks die me zeer goed bevallen.

Don't Look Down, Heel goed de stijl van beide mannen gecombineerd. Je hoort ook duidelijk de Phuture Noize invloeden en de climax van het nummer bevalt me zeer goed.

The Greatest Show, dat eerste stuk met die gated kicks is super vet, alleen de climax is wel een beetje Regain 13/12.

Always Angry, alhoewel ik misschien iets meer van deze collab had verwacht doen die Delete kicks het nog altijd goed bij mij.

Reptilians, jammer van de overwegend gebruikte Regain kick, jammer dat die alleen in de outro zit. Had hier toch graag de kicks van I:Gor onder gehoord aangezien dat ook weer voor meer variatie zorgt. Daarbij vind ik wel, ook door het hogere BPM dat er aardig wat drive in zit.

De rest van de nummers is vooral meer van hetzelfde. Niet dat her per se slecht is, maar zal de andere nummers thuis niet zo snel op zetten.

Wel minpunten dat ook online alleen mix cuts staan. Had dan nog radio edits gedaan.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Is er ondertussen al een full versie van Don't Look Down? :slow: Voor zover ik heb gezocht kon ik niks vinden :/
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Shatter wrote:Is er ondertussen al een full versie van Don't Look Down? :slow: Voor zover ik heb gezocht kon ik niks vinden :/
Laatste drie tracks zullen op korte termijn gereleased worden. Als het goed is deze week aankondiging voor de eerste.