Hahahahah ik ging best stuk om die Poolse vocals

en Game Over met Sub Sonik.wrote:Waar blijft No Survivors dan waarom die als laatst
en Game Over met Sub Sonik.wrote:Waar blijft No Survivors dan waarom die als laatst
Brud, chłód, obozy męki, mordy ,których nie znaszwrote:Iemand met poolse matties die weet wat ze zeggen in Reptilians?
Sowieso wel echt een vette taal om vocals van te gebruiken, of Russisch ofzo. ook al weet ik neit wat ze zeggen, origineler dan de zoveelste stoereboy engelse vocal er in.
Als er dan zoiets gezegd moet worden in een track dan liever in een taal waar het vet in klinkt en waar ik het niet van verstawrote:Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut.
Klinkt idd een stuk vetter in het Pools.wrote:Als er dan zoiets gezegd moet worden in een track dan liever in een taal waar het vet in klinkt en waar ik het niet van verstawrote:Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut.
wrote:Haha Regain heel enthousiast het volume weg draaien zodat we allemaal mee kunnen schreeuwen.
En toch vraag ik me af of je alles wel geluisterd hebt. Dying Light komt niet eens in de buurt van je lazer-piew-piew kicks festijn.wrote:Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat lazer-piew-piew kicks festijn? Snap werkelijk waar alle positieve reacties hier niet. Het enige wat me aanspreekt van het complete album is de mid-intro van The Greatest Show. Helaas volgde daarna een climax met dezelfde kicks en screeches als de rest van het hele album. Jammer.
Ik heb wel degelijk elk nummer geluisterd. Het album bevat 17 nummers (15 beschikbaar tot nu toe). Dat er dan 1 of 2 nummers tussen zitten die enigszins afwijken van de rest maakt het nog steeds 1 pot nat imo.wrote:En toch vraag ik me af of je alles wel geluisterd hebt. Dying Light komt niet eens in de buurt van je lazer-piew-piew kicks festijn.wrote:Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat lazer-piew-piew kicks festijn? Snap werkelijk waar alle positieve reacties hier niet. Het enige wat me aanspreekt van het complete album is de mid-intro van The Greatest Show. Helaas volgde daarna een climax met dezelfde kicks en screeches als de rest van het hele album. Jammer.
Het gaat idd om mix cuts!wrote:Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn.
Zuur, zag het al op de illegale kanalen langskomen, had in het geval van fulls wel een paar trackjes aangeschaft namelijk...wrote:Het gaat idd om mix cuts!wrote:Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn.
Laatste drie tracks zullen op korte termijn gereleased worden. Als het goed is deze week aankondiging voor de eerste.wrote:Is er ondertussen al een full versie van Don't Look Down?Voor zover ik heb gezocht kon ik niks vinden