wrote:Ik vind Industrial Revolution ontzettend vet. Op de één of andere manier vind ik hem vrij simpel, maar toch heel effectief.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 17 tracks
Regain - Point Of No Return (H4HCD001)
- Label
- Hearth For Hard
- Catalogue number
- H4HCD001
- 01Regain With Blackwatch - Dying Light
- 02Regain With Phuture Noize - Don’t Look Down
- 03Regain With X-Pander - Darkness
- 04Regain With Alpha� - Deathwish
- 05Roll It
- 06The Greatest Show
- 07All In Darkness
- 08About Me
- 09Dynamite
- 10Regain With The Machine Ft. MC Renegade - One Shot
- 11Regain With Kronos - We Attack
- 12Regain With Sub Sonik - Game Over
- 13Regain With Delete - Always Angry
- 14Insane (D-Sturb Remix)
- 15Regain With Insidiouz - No Survivors
- 16Regain With Dither - Industrial Revolution
- 17Regain With I:Gor - Reptilians
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Wat een saaie plaat, ook echt nergens werd het spannend. 
Niet overtuigd door deze plaat, wordt nergens echt spannend voor mij. Vrij saai zelfs.
wrote:Wat een saaie plaat, ook echt nergens werd het spannend.
Ik houd hier wel van
Vette kicks/switches en aparte geluidjes 
Eens. Ik heb dit zo vaak met Regain..wrote:wrote:Wat een saaie plaat, ook echt nergens werd het spannend.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
De meeste tracks van Regain's ze album vind ik wel goed behalve we attack en deze tot nu toe dan. Maar dat het zo saai is komt door Dither denk ik.wrote:Eens. Ik heb dit zo vaak met Regain..wrote:wrote:Wat een saaie plaat, ook echt nergens werd het spannend.
Ik vind de gemiddelde plaat van Dither anders minder saai dan een gemiddelde plaat van Regain. Het ligt gewoon aan hen beide, ze hebben namelijk samen de plaat gemaakt.wrote:De meeste tracks van Regain's ze album vind ik wel goed behalve we attack en deze tot nu toe dan. Maar dat het zo saai is komt door Dither denk ik.wrote:
Eens. Ik heb dit zo vaak met Regain..
Ik vind Industrial Revolution een beetje matig zo thuis. Maar dit heb ik wel vaker met industrial hardcore, dat het een beetje leeg en droog klinkt, totdat je het live hoort. En aan de reacties hier te zien moet het live wel aardig hard gaan.
Dit is geen industrial te noemenwrote:industrial hardcore
Meer van de collab met Dither verwacht. Pakt me niet zo.
Doelde ook niet op dit nummer, maar Dither is wel een industrial hardcore producer, en in dit nummer zitten dus ook industrial hardcore elementen. Wilde er alleen maar mee zeggen dat ik dit soort nummers thuis nooit zo goed over vind komen maar live des te meer.wrote:Dit is geen industrial te noemenwrote:industrial hardcore
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Ik vind hem wel lekker. óók een minimalistisch trackje zoals met Dither, maar niet verkeerd.
Ik vind het einde, rond 3 minuten, echt gruwelijk. Rest van de plaat doet me op het eerste gehoor zo niet bijzonder veel.
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
wrote:Ik vind het einde, rond 3 minuten, echt gruwelijk. Rest van de plaat doet me op het eerste gehoor zo niet bijzonder veel.
Beukmomentje
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat lazer-piew-piew kicks festijn? Snap werkelijk waar alle positieve reacties hier niet. Het enige wat me aanspreekt van het complete album is de mid-intro van The Greatest Show. Helaas volgde daarna een climax met dezelfde kicks en screeches als de rest van het hele album. Jammer.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Ik vind deze track net als die Industrial Revolution ook niks.
Jupwrote:Ik vind deze track net als die Industrial Revolution ook niks.
Jup, op Don't look down, Dying light & The greatest show na..wrote:Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat.
Vind het juist heerlijke tracks met hier en daar een uitzondering. Maar genoeg variatie in ieder geval.
Mijn favo's op dit moment zijn: Roll it, Dynamite, The Greatest Show, Always Angry(vs Delete), Dying Light en na Supersized ook die collab met Sub Sonik. Kan niet wachten tot die cd binnenrolt.
Mijn favo's op dit moment zijn: Roll it, Dynamite, The Greatest Show, Always Angry(vs Delete), Dying Light en na Supersized ook die collab met Sub Sonik. Kan niet wachten tot die cd binnenrolt.
Super vet net als de collab met Dither 
Ik heb net de liveset van Angerfist geluisterd, dus ik hoopte bij de I:Gor collab toch wel op kicks á la Straight Outta Kielce. Jammer dat er dan een Regain kick onder zit, op een heel klein stukje na.
Eens. Had toch wel gehoopt dat er meer gedaan zou worden met de kicks van I:Gor, ook met name omdat de kicks van Regain al genoeg te vinden zijn op dit album.wrote:Ik heb net de liveset van Angerfist geluisterd, dus ik hoopte bij de I:Gor collab toch wel op kicks á la Straight Outta Kielce. Jammer dat er dan een Regain kick onder zit, op een heel klein stukje na.
Ik vind die poolse(waarschijnlijk?) vocals echt heeeel vet klinken. Verder vrij simpel, maar vind hem wel super vet, vetter dan die met Dither
gru-we-lijk album. Sowieso het beste 'raw' album sinds Radical
gru-we-lijk album. Sowieso het beste 'raw' album sinds Radical
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Waar blijft No Survivors dan waarom die als laatst