Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
BHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Heerlijk
, blijkbaar ook gehoord op BTB maar kan het me niet meer herinneren jammer genoeg... 
Ja klopt, Titan draaide 'm op Hardfest dezelfde dag en dat was ook de eerste keer dat ik 'm hoorde buiten zn preview om dan, maar t is echt gewoon machtig mooi wat die Regain allemaal fabriceert.wrote:Heerlijk, blijkbaar ook gehoord op BTB maar kan het me niet meer herinneren jammer genoeg...
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Zo vet deze he, die kraakgeluidjes erin zijn ook dik!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Rammennnn.
-
DHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Iemand al enig idee wanneer hier een preview van komt?
Voor een release wilt hij nog een andere track maken en hier is hij nog niet aan toe gekomen, dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat er een preview komt.wrote:Iemand al enig idee wanneer hier een preview van komt?
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Lekker hor 
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Heerlijk deze, al die kleine breaks zijn zo fijn 
Davey doe is leuk vinden, gewoon een dikke track, man.wrote:WAT een meuk. Goeiedag zeg.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:Heerlijk deze, al die kleine breaks zijn zo fijn
Regain - TBAwrote:Voor een release wilt hij nog een andere track maken en hier is hij nog niet aan toe gekomen.
Of heb ik die op de een of andere manier gemist?
Dit, vooral op een hoog bpm. Heerlijke drivewrote:Heerlijk deze, al die kleine breaks zijn zo fijn
Ik denk dat daar niks meer mee gaat gebeuren. Hij is overigens wel weer aan het produceren volgens mij.wrote:Regain - TBAwrote:Voor een release wilt hij nog een andere track maken en hier is hij nog niet aan toe gekomen.
Of heb ik die op de een of andere manier gemist?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Bump, released op hardstyle.com 
Sick! Hebbon!wrote:Bump, released op hardstyle.com