Last edited by Zwollie95 on 07 Nov 2016 16:13, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
wat ik zo kan horen heb ik t idee dat de ontzettende drive in het origineel er een beetje uitgehaald is. maarja, afwachten nog dus.
Vind juist dat hier heel veel drive in zit
Dit klein stukje weet me toch weer niet te pakken. Het zal aan mij liggen dat ik alles van D-Sturb gewoon niks vind
Het origineel is iig wel een dikke plaat, hopelijk heeft hij er toch iets moois van kunnen maken.
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Heb deze toevallig vorige week gehoord, beetje hetzelfde idee als de Requiem remix van Leviathan toffe plaat, toffe artiest om de plaat te remixen en uiteindelijk een teleurstellende remix met 0.0 drive als resultaat
-
T
Eens, blijft een tof stijltje van D-sturb.wrote:Vind juist dat hier heel veel drive in zit
RTwrote:Eens, blijft een tof stijltje van D-sturb.wrote:Vind juist dat hier heel veel drive in zit
Nee ik vond deze ook niks toen ik hem live hoorde. Sws heb ik ook niks met D-Sturb en baal ik ervan dat hij op zoveel feesten staat. Niks aanwrote:Het zal aan mij liggen dat ik alles van D-Sturb gewoon niks vindHet origineel is iig wel een dikke plaat, hopelijk heeft hij er toch iets moois van kunnen maken.
stijltje van d-sturb doet mij ook niet zoveel. vind t allemaal wel oke, niet meer niet minder.wrote:Nee ik vond deze ook niks toen ik hem live hoorde. Sws heb ik ook niks met D-Sturb en baal ik ervan dat hij op zoveel feesten staat. Niks aanwrote:Het zal aan mij liggen dat ik alles van D-Sturb gewoon niks vindHet origineel is iig wel een dikke plaat, hopelijk heeft hij er toch iets moois van kunnen maken.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Inderdaad. D-Sturb is standaard drive. Volgens mij weten sommige mensen ook niet wat precies met drive bedoeld wordt.wrote:Vind juist dat hier heel veel drive in zit
Daarnaast is t idd maar een preview van 0:25 seconden. Niet zo heel veel om te beoordelen.
Drive is iets wat je moet voelen en ik voel hem gewoon niet bij D-Sturbwrote:Inderdaad. D-Sturb is standaard drive. Volgens mij weten sommige mensen ook niet wat precies met drive bedoeld wordt..wrote:Vind juist dat hier heel veel drive in zit
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Bij welke platen voel jij die zogenoemde drive dan wel?wrote:Drive is iets wat je moet voelen en ik voel hem gewoon niet bij D-Sturbwrote:Inderdaad. D-Sturb is standaard drive. Volgens mij weten sommige mensen ook niet wat precies met drive bedoeld wordt..wrote:Vind juist dat hier heel veel drive in zit
Platen als push it to the limit, oxygen, liberate (E-Force remix), syndrome(vip edit), genocide. Genoeg om op te noemen iedergeval! De kicks van D sturb gaan me gewoon random teveel kanten opwrote: Bij welke platen voel jij die zogenoemde drive dan wel?
-
T
Er zit veel meer 'swing' in die drive zeg maar, dus als je daar op gaat letten en dat voelt dan klinkt het gewoon dik. Is ook de rede waarom ik d-sturb live ook echt vet vind, gewoon een afwisseling in het 'soort' drive dan wat je normaal hoort
Ik snap wat je bedoelt. Maar die swing zit 'm in zijn kicks en ik zie liever swing in screeches en melodieën en daarom voel ik hem niet en zal ik hem ook nooit voelen. Is een smaakverschilwrote:Er zit veel meer 'swing' in die drive zeg maar, dus als je daar op gaat letten en dat voelt dan klinkt het gewoon dik. Is ook de rede waarom ik d-sturb live ook echt vet vind, gewoon een afwisseling in het 'soort' drive dan wat je normaal hoort
-
T
true
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Ik vind dit dus helemaal niks. Die kickrolls worden echt lachwekkend slecht.
Zet dit onder een tafeltenniswedstrijd en je hoort geen verschil
wrote:Zet dit onder een tafeltenniswedstrijd en je hoort geen verschil
-
T
Niveautje hardtraxx weer dit, ipv zegge dat t niet je smaak is weer allemaal kkbullshit reageren, open dan iig geen dsturb topics meer als je t verrot vind
Vet! Had dat langere filmpje nog niet gezien, D-Sturb stelt mij in ieder geval niet vaak teleur