Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 23 tracks

Rebelion - Empire (Album) (GBDA007)

Label
Gearbox
Catalogue number
GBDA007

Source: gearboxdigital.com

Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Alleen heeft famke op haar nummers wel een enorme hoeveelheid dislikes (vaak meer dislikes dan likes) en rebelion niet. Wat ik hiermee wil zeggen weet ik niet.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
makrooy wrote:Alleen heeft famke op haar nummers wel een enorme hoeveelheid dislikes (vaak meer dislikes dan likes) en rebelion niet. Wat ik hiermee wil zeggen weet ik niet.
Dat mensen die Rebelion kut vinden het niet eens meer proberen.. en terecht.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
makrooy wrote:Alleen heeft famke op haar nummers wel een enorme hoeveelheid dislikes (vaak meer dislikes dan likes) en rebelion niet. Wat ik hiermee wil zeggen weet ik niet.
Famke heeft een groter bereik denk ik
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Parvuz wrote:Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.
Haar pokoes zijn gewoon vuur hoor.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Besef ff dat Melvin dit meent
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het maakt niet uit wat Melvind.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Pedaalemre wrote:kicks op 0:32 :lol:

kicks op 0:38 :lol:

kicks op 1:44 :lol:

Rebelion kicks :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Dit hele topic heb ik net even helemaal gelezen, maar de reacties van sommige zijn goud waard. Die kick van Rebelion.. Oh man, dat kan zo niet. Ik snap echt totaal niet wat iemand hier goed aan kan vinden? Maar goed, als de mensen die het goed vinden er wel van kunnen genieten.. Je gaat je grandioze gang maar. Ik ga morgen maar eens naar de dokter. Groetjes!
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
MelvinFR wrote:
Parvuz wrote:Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.
Haar pokoes zijn gewoon vuur hoor.
Ik moest gewoon op zoeken wat "pokoe" betekent. :huh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allen bedanken voor de mooie tijd die ik hier heb gehad, mijn mening werd altijd gerespecteerd en ik werd altijd geaccepteerd om hoe ik was. Dat heb ik echt gewaardeerd.

Ik wilde dit even melden omdat ik niet zeker weet hoelang ik nog te leven heb. Na het luisteren van deze previews voelde ik me niet zo lekker en ben ik op doorverwijzing van de huisarts onderzocht in het ziekenhuis. Daar bleek dat ik een terminale oorziekte heb opgelopen die zich snel heeft verspreid door de rest van mijn lichaam. Op het moment heb ik vooral last van inwendige bloedingen en hevig overgeven. De kans is groot dat ik de start van het festivalseizoen niet meer mee zal maken, en jullie dus allen nooit meer zal zien of spreken.

Ik wil absoluut niet alle schuld op Rebelion schuiven, ze maken kwalitatief ijzersterke tracks die verder fantastisch klinken in mijn oren. Het zal denk ik aan een bepaalde frequentie hebben gelegen die mijn oren simpelweg niet aan konden. Let hier dus op wanneer ze aankomende winter op Qlimax staan, een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Verder kan ik alleen maar zeggen: see you on the otherside and remember, keep defending the raw.

Xx Jurre
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
DonnyD wrote:
Parvuz wrote:Maar heb het idee dat Rebelion een beetje de Famke Louise is van de hardstyle op dit moment. Veel fans maar het is gewoon verschrikkelijk.
Gvd :lol: :lol:
:worship:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:View on YouTube
Coole plaat :thumbsup:. 1e climax blijft meteen hangen in je hoofd, en die 2e is gewoon vet uitgewerkt :D. Vind deze kicks ook weer vetjes ^^
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Laat svb nou toch gewoon zijn mening hebben :lol:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Pommer wrote: Let hier dus op wanneer ze aankomende winter op Qlimax staan, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Ik slaap vanavond slecht
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Rise Again maar even geluisterd op een goed geluidsysteem maar echt alles, álles klopt gewoon niet aan die plaat! En dan heb ik het nog niet eens over de kicks :lol: Dit lijkt wel een troll man! :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Die kicks blijven iig wel alleen maar risen, dus wat dat betreft een toepasselijke titel.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Ik begrijp het gewoon niet meer :lol:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
maximaal kickroll gehalte voor mijn bicepjes bam bam
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
klapstoel wrote:maximaal kickroll gehalte voor mijn bicepjes bam bam
maximaal pompen met je kickrollgehalters bam bam jeweet toch ja toch
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Je zou voor de lol de youtube comments eens moeten bekijken :lol: man wat een drama deze plaat
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
hardstyle007 wrote:Je zou voor de lol de youtube comments eens moeten bekijken :lol: man wat een drama deze plaat
Uiteindelijk groeien ook zei een keer op.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Pommer wrote:Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allen bedanken voor de mooie tijd die ik hier heb gehad, mijn mening werd altijd gerespecteerd en ik werd altijd geaccepteerd om hoe ik was. Dat heb ik echt gewaardeerd.

Ik wilde dit even melden omdat ik niet zeker weet hoelang ik nog te leven heb. Na het luisteren van deze previews voelde ik me niet zo lekker en ben ik op doorverwijzing van de huisarts onderzocht in het ziekenhuis. Daar bleek dat ik een terminale oorziekte heb opgelopen die zich snel heeft verspreid door de rest van mijn lichaam. Op het moment heb ik vooral last van inwendige bloedingen en hevig overgeven. De kans is groot dat ik de start van het festivalseizoen niet meer mee zal maken, en jullie dus allen nooit meer zal zien of spreken.

Ik wil absoluut niet alle schuld op Rebelion schuiven, ze maken kwalitatief ijzersterke tracks die verder fantastisch klinken in mijn oren. Het zal denk ik aan een bepaalde frequentie hebben gelegen die mijn oren simpelweg niet aan konden. Let hier dus op wanneer ze aankomende winter op Qlimax staan, een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Verder kan ik alleen maar zeggen: see you on the otherside and remember, keep defending the raw.

Xx Jurre
:lol: :lol: :lol: Ik ga echt helemaal stuk hier
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Na alle reacties maar eens een poging gewaagd. Ik heb het geprobeerd, maar dit is niets voor mij. Te schreeuwerig, onsamenhangende tracks, matig uitgewerkte platen, weinig variatie in de previews met telkens dezelfde elementen iets anders uitgewerkt (opnieuw opbouwen vlak voor de climax, vele kickswitches). Ik hoop dat dit niet de richting is waar een deel van de raw zich heen gaat bewegen, want dit is niet voor mij weggelegd denk ik.

edit: in bijvoorbeeld Another Day hoor ik wel veel meer potentie (misschien omdat het wat minder "hard" is en meer samenhang heeft?), maar de kicks missen voor mij een hoop laag. Klinkt daardoor wel als een productie met een goed idee, maar technisch misschien nog het een en ander aan geschaafd kan worden.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Rebelion kan nog veel leren van Regain als t om kwalitatief goede raw gaat
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
SimpleEffect wrote:Rebelion kan nog veel leren van elke gewaardeerde raw producer als t om kwalitatief goede raw gaat
Fixed